HTML

Labdarugdosgatás

Amit a fociról hazudnak Battonyától Nemesmedvesig, Uszkától Felsőszölnökig.

Friss topikok

Valami baj van a magyarok istenével

2007.11.21. 22:51 Kültelki Mágus

Odin, Allah és Lenin után Zeusz fiai is csúful elintéztek minket. Igaz, jobbak voltak egy Vanczákkal, még két védővel és egy bíróval is. A válogatottat ennek ellenére lehet szeretni: a szombati kisinyovi meccsel szemben most tényleg akartak, robogtak, és legalább a döntetlent megérdemelték volna. De a balsors, az még mindig tép.

Sajnos a ma esti meccs megerősítette, amit már a moldovai is. Hogy hiába van nyolc-tíz játékosunk, akik általában képesek nemzetközi mércével is jó focizni, még messze, messze-messze nem vagyunk olyan jók, hogy egy-két stabil ember hiánya, gyenge teljesítménye vagy egy-egy pillanatnyi kihagyása elég ahhoz, hogy 60-70 percnyi jó teljesítményt annunáljon. Kikaptunk 2:1-re, egy ostoba öngóllal, egy olyan meccsen, amit 2-3 góllal kellett volna nyerni. Nem ők, mi. Mert ezt a csapatot tényleg lehet szeretni, akkor is, ha csak a 6. lett, akkor is, ha csak a negyedik kalapba kerül.

Szerencse ugyanakkor, hogy most csak egy-két ilyen ember volt, és nem, mint Moldovában, hat-nyolc is. A legnagyobb hiányosságok tovbbra is a védőmunkában vannak: mint itt egy kommentelő is írta, egy darab nemzetközi szintű védekező középpályásunk van, Vass Ádám. Ő most játszott, jól játszott; látszott is a különbség a szombati meccshez képest. Sajnos mellette Tőzsér ismét meggyőzött arról, hogy a belső középpályás védekezés nem neki való; persze kérdés, ki segíthetne szűrni Vassnak.

Az igazi problémát azonban a hátvédsor jelenti. Nemcsak azért, mert Vanczákban ma újraéledt Gyepes Gábor, hanem azért is, mert a második legjobb magyar, Juhász Roland olyan magányosan küzdött ma (is), mint egy sztrájktörő vasutas a Keletiben. Egyszerűen nincsenek jó védőink, Vaskó és Szélesi sem meggyőző – magukhoz képest nem játszottak rosszul, de ők akkor sem képesek valóban válogatott teljesítményre –, de a nagy kérdés itt is az, hogy ki jöhetne helyettük; lehet, hogy el kellene gondolkodni egy-két bekk honosításán?

A középpályán viszont jó volt látni Halmosit – ma tovább erősödött az a meggyőződésem, hogy a baloldali középpályás poszton Dzsudzsák csak a harmadik legjobb magyar; és természetesen Huszti az első. Buzsákyt jó volt látni, akárcsak Kisinyovban – csereként –, ezúttal is messze ő volt a csapat legjobbja, és nemcsak a gólja miatt. Mondhatnánk, szerencse, hogy a kisebb hullámvölgyben lévő Gera a sárga lapjai miatt nem játszhatott.

A támadójáték szervezése alapvetően jól megy tehát, bár Priskin állandóan a jó és a rossz értelemben vett agresszivitás határán táncol, most talán azon belül maradt. A csapatból most Tőzsér mellett Hajnal Tamás lógott ki lefelé, bár a kisinyovi formáján javított, ezzel aligha lehetne a Karlsruhéban közönségkedvenc. em tudta összefogni a csapatot, nem tudta megszervezni a játékot, és jól jelezte a gyengeségét az is, hogy a pontrúgásaink nagyon gyatrán sikerültek. Hiába rúgtunk egy kazalnyi szögletet, azok kevesebb veszélyt jelentettek a kapura, mint Tóth Károly a vizitdíjra.

Várhidi Péter a meccs után úgy nyilatkozott: az öltözőben azt mondta a játékosainak, hogy büszke rájuk. Azt hiszem, most mi is azok lehetünk, és reménykedhetünk, hogy marad ő, és marad a fiatalítás.

Aztán már csak a magyarok istene, csak neki kellene egy kicsit már megráznia magát.

84 komment

Címkék: magyarország görögország hajnal gera huszti vanczák priskin gyepes válogatott várhidi dzsudzsák tőzsér juhász roland fülöp márton vass ádám euro 2008 szélesi vaskó magyar görög buzsáky halmosi péter

A bejegyzés trackback címe:

https://labdarugdosgato.blog.hu/api/trackback/id/tr69237594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mocsing 2007.11.21. 23:33:53

két dologgal nem értek egyet. 1. hogy Szélesi nem meggyőző. Szélesi szar, jó szerelései nincsenek, nem elég gyors és felfutó szélsőhátvédként sem képes támogatni a támadásokat, mert annyi kreativitás van benne, mint egy 15éves opel kadettben. 2. hogy Halmosit jó volt látni. szerintem kifejezetten ügyetlen, szerintem Dzsudzsák már most van olyan jó, mint ő, de jobb lesz.

mindenesetre európai szinten jegyzett csapatot, legalább közepest sem lehet így építeni, h akkor van egy 19éves srác, aki A vkp. és sztem jobb megoldás két gyengébb vkp-t szerepeltetni a poszton, mint két olyan játékost, akik még életükben nem csinálták ezt, mert nem ez a posztjuk (Vadócz, Tőzsér)

zs 2007.11.21. 23:35:57

Haliho!

En nem ertek egyet azzal az allitassal, hogy Halmosi jol jatszott. O es tozser nagyon kilogott a csapatbol.

Hajnal sajnos pedig nem tudta potolni Gerat, pedig benne biztam hogy jol osszefogja majd ma este a csapatot. Sajnos nem sikerult.
Illetve a 11es az szerintem jogtalan volt. Nem kaszalta el senki a gorog tamadot mar messzirol jol feldobta magat.

Csao!

Zs

Zs 2007.11.21. 23:38:00

ja meg azt felejtettem el hogy szerintem Dzsudzsak se lett volna jobb Halmosinal. Halmosi ugyan kuzdeni elfelejtett, de Dzsudzsak kuzd de nem passzol.

Nekem a megoldast Huszti jelentene, csak o meg ugye buntiben van.:(

d3vnull 2007.11.21. 23:46:02

Egy : ezt az elsőzést iszonyatosan gyorsan felejtsük el, oké?

kettő : most jöttem a meccsről. Tapasztalataim :
a bíró - ha nem is McDougal szinten, de - nagyonnagyon bekaphatja.
Nem hittem volna, hogy bár a görög válogatott lép pályára portugál focit látok. Fekvés, időhúzás, repülőszimulátor. Persze még nem céronáldó szinten, de úgy tűnik vannak itt tehetséges faszkalapok, úgy értem játékosok.
Az öngól balszerencsés volt. Vanczák hibázott, de úgy gondolom ez azért benne van.
Nekünk is volt kis mákunk a góllal, mert megpattant és úgy ment be.
Az első félidő rendben volt, a másodikban viszont két ordító általános hiba látszott a játékunkon :
1. töménytelen mennyiségű eladott labda, pontatlan passzok
2. ötlettelen támadás. Valahogy nem haladt előre a támadósor, próbáltak passzolással előrébb jutni, de természetesen nem ment.

Vass nélkül elég szarul jártunk volna szerintem. Mondtam már korábban, hogy szerintem ő az aki itt jót tud teljesíteni.

Viszont továbbra is azt mondom, hogy ennek a válogatottnak lehet szurkolni. De hogy Leandro-t miért kell játszatni (bár csak a meccs végén cserepadról) azt fel nem tudom fogni.

biohouse 2007.11.21. 23:47:51

Én nem értek egyet azzal a koncepcióval, hogy fiatalitás van, akkor mindenkinek 22-23 évesnek kell lennie.
Dárdait javaslom védekező kp-nak, még akkor is ha most kikerült a Hertából. Érdekes , Fazekas 35 éves volt a 82-es EB-n, amikor a Pfaff elütötte.
Jobb oldalon ott lesz Bodnár, balhátvéd lehet a Huszti is és Buzsáky lenne a baloldali kp.
Nekem is tetszett a meccs, de a görögök profik voltak, vérprofik.

baksi 2007.11.21. 23:55:32

a sztrájktörő vasutas, meg tóth károly... a kommunisták szokása még a wc papírt is szarba mártani használat előtt. viszlát.

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2007.11.21. 23:57:49

maradva a gondolatnál: én spec szarok a magyar válogatottra, de hogy az angolok sem jutottak ki, hát az fáj..:)

matyematix 2007.11.22. 00:03:39

Én is csak szeretni tudom ezt a csapatot, pedig cinikus egy fasz vagyok. Vannak benne bizony lyukas posztok, de akkor is jó volt nézni még ezt a meccset is. A bíró kabbeköcsög volt, egy tizenegyest (16-oson belül nincs előnyszabály bazdmeg!), meg egy ziccert vett el tőlünk még 1-1-nél, meg mákunk se volt sok (kivéve a gólt). Egyébként szerintem a moldáv baki sem volt tragikus, csak kurvanagy pech. Érzem én, hogy 0-3-nál nem lehet pechről beszélni, de mégis. A Szélesit én nem bántanám, bár nem egy zseni, de Mo-n nincs jobb, Leo kuka, a Huszti meg akkor jöjjön, ha már nem egy rinyapina, amig Hiszti és nem Huszti, addig baszódjon meg Germániában. Nehogymá ne kelljen megküzdenie a csapatbakerülésért! Jóhogynem a párttitkárok fiai játszanak kezdőként. Küzdjön csak meg, aztán utána őt is szeretni fogjuk. Egyébként hajrá srácok, és további bizalmat Peti bának! üdv

supi007 2007.11.22. 00:09:36

Hiányzott az akciógól! Nem kell bánkódni, de ha a szar a védelmünk, akkor kicsit szar volt a támadósorunk is. Gólt ugyanis nem rúgtunk. :lol:
Ja! Azért a görögök nem voltak ám olyan szarok. Tetszett a játék. Lehet tényleg a rutin hiányzik. No majd meglátjuk tavasszal. RIA!!

Terlis 2007.11.22. 00:16:07

Én spec szarok az angolokra, de jó, hogy focit lát az ember a nemzeti válogatottjától, mégha nem is jut ki.
Amúgy nem az a fajta vagyok, aki a pörköltet lecsóval és sok paprikával eszi, de ember, mit kell más nemzeteket nyalni. Sosem értettem mi ez az olasz-angol mánia (nemcsak fociban). Jó, mondjuk az argentin foci potenciálját nem lehet nem elismerni, de azért az ember mégiscsak "önmagával" azonosuljon, az az egészséges.

Zs 2007.11.22. 00:16:11

Amugy a gorogok ugyanazt a passziv jatekot toltak mint amikor megnyertek a makos ebjuket. En ruhellem ezt az idohuzos fetrengos nyavajgos stilust. De sajna nyertek vele.:(((

nem gondoltam volna meg hogy a torok meccsen tortent alazas utan meg masik debil biro is belenk rakja a kest.:((( ennek mi ertelme van???

kevert 2007.11.22. 00:18:34

bobbyperu, te egy szerencsétlen fasz vagy.

név 2007.11.22. 00:18:54

vedkp: zsidai laszlo
vedo:pinter adam
nehogyma ilyen "butaposztra" ne lehessen talalni jatekost

név 2007.11.22. 00:22:12

ja, ha filkor kezd a szelen, es buzsaky kozepen jatszhat messze jobb meg ennel is. a legharcosabb technikas ketlabas jatekosunk. vita nelkul

soloio 2007.11.22. 00:28:54

Szerintem az első kapott nem teljesen Vanczáké, nagyon lazán feljelte haza, Marci meg a lepkés kesztyűt vette fel ma (is), és melléugrott...

soloio 2007.11.22. 00:32:22

a Moldáv meccsen 3-ból két gól Marcié volt, szerintem most az elsőt fognia kellett volna, a második meg egyértelmű...szóval asszem jó a mondás: \"végy egy jó kapust!\" De honnan? Királygabi gyerevissza?

maki 2007.11.22. 00:38:49

Hát azért túlzás az impotens játékot a magyarok istenére fogni.Meg aztán azt se felejtsük el ,hogy soha ilyen szar eredményt nem ért el magyar válogatott,csak Máltát előzni meg a 6. helyen abszurd.Én nem látok semmilyen fejlődést,csak sok évtizedes hülyítést.

bebe 2007.11.22. 00:50:56

Várhidi sajnos nem bizonyított,mintahogy eddig sehol sem,max. mint tv \\\"szakértő\\\" tologatta a bábukat a mágnestáblán.A válogatott azt jelenti,hogy a mindenkor legjobbcsapat ,amit össze lehet hozni.Hát ez az övé még a gyenge kínálatból sem az.

Betinho 2007.11.22. 01:19:13

Fülöp sajnos az utóbbi két meccsen csúnyán benézett pár gólt, ami ezen a szinten szerintem már nem megengedhető. Vanczák kifejezetten szar volt. Nekem Priskinnel szemben is vannak fenntartásaim.. nem mozog rosszul, de szegény nem egy gólvágó. Huszti kell. Remélhetőleg a fiatalok (Németh/Hrepka, stb.) közül valamelyik igazán kinövi magát és átveszi a csatárposztot.

rizla 2007.11.22. 02:17:08

jól játszottunk, pechünk volt. a keret tényleg iszonyú sovány, köszönhetően a magyar foci szánalmas infrastruktúrájának. de én inkább azzal foglalkoznék, ami pozitív: meccsek óta huzamosan folyamatosan hajtunk (igen, moldovában is hajtottunk, mégha vacakul is játszottunk), és legtöbbször jól is játszik. arányaiban többször játszik jól (értve ezalatt azt, hogy szervezetten, tudatosan, néha látványosan, nem pedig azt, hogy hiba nélkül), mint rosszul. és lehet jönni azzal, hogy 6. hely, stb, de ez igenis fejlődés. nem nagy persze, de nagy fejlődés egészen addig nem lesz, amíg nem lesz több jó játékosunk, mert ez iszonyú kevés. tényleg két darab épkézláb védekező játékosunk van (vass és juhász persze - amúgy vass most kicsit sok labdát szórt el, ellenben iszonyú agilis, és intelligens), csatárunk pedig nem nagyon (priskin rendelkezik egy jó center összes tulajdonságával, viszont annyira hiányzik belőle a meccsrutin, hogy fáj). az előbbi poszt(ok) javulására sok esély nincs, de vigasztaljon mindenkit a tudat, hogy utóbbira annál több.
buzsáky meg kurva jó játékos, legalább akkora őstehetség, mint gera, és azt mondom jelenleg sokkal jobban megérdemelné egy PL-es csapatban a szereplést, mint zoli. szégyen, hogy egy másodosztályú kiesőjelöltnél játszik, dehát állítólag a jövő miatt igazolt oda. reménykedjünk, mert ákosban még sok jó szezon van. örülök, hogy bemutatkozhatott.

várhidi: számszerűleg nem tett le se többet, se kevesebbett ezalatt az 1 év alatt mint más edzők, hozta az 50-50et ő is (7 győzelem, 7 vereség), matthaus pontosan ugyanennyit teljesített, mégis mindenki marasztalta. szóval petyával sem kéne gorombának lenni, az számomra nagyjából teljesen kiderült, hogy jó edző, tud bánni a fiatalokkal, és elvárja tőlük a hajtást. mivel szinte minden meccsen pörgünk, ezért ez nem kérdés szerintem. VISZONT: ezen a meccsen pocsékul cserélt konkrétan, először is túl későn, másodszor is rossz módon. a szerkezetet nem kellett volna megváltoztatni, akármit is károg pár ember, NEM KELL KÉT CSATÁR, sokkal gyengébbek lettünk feczesin behozatala után + dzsudzsákot igazán pályáraküldhette volna az utolsó félórára, biztos vagyok benne, hogy használt volna (igaz őkelme elég peckesen sétálgatott a szünetben, lehet bedurcizott), halmosi eléggé lelanyhult ugyanis + leandro mi a jó büdös isten faszát keresett a pályán? oké, egy győztes meccsen fel lehet küldeni, hátha belebikázhat egyet a labdába szerencsétlen, de hátrányban? egy tehetségtelen, nem is fiatal, nem is magyar nímand, semmi szükség rá. filkor sem ért túl sokat ezúttal, bár egyből látszott, hogy hol is tanulja ezt a játékot, mert kb ő volt az egyetlen a mezőnyben, aki gond nélkül át tudott venni egy labdát akkor is, ha ketten támadtak rá.
hát ennyi, 6. hely.
betinho (a többiek kommentjét nem mertem elolvasni): priskin gólvágó, de nem játszik semmit a csapatában. ezért nem az igazi mostanában. amikor az emlékezetes sorozata volt a válogatottban, akkor a watfordban is egyre többet játszott, meg is hálálta. mostanában sajnos max 5 perceket kap, és azokban értelemszerűen nem tudja megváltani a világot. ez van.

cniv 2007.11.22. 02:28:47

\"...és reménykedhetünk, hogy marad ő,...\"

nem értem, honnan a szarból veszik az emberek hogy nem akarnak várhidivel hosszabítani? Egy nemzeti sport kacsa miatt? Faragó is nevetséges volt a meccs végén...

Sajnos most jön az hogy kötnek egy 2+1-es szerződést aztán az életbe nem lehet majd kirobbantani onnan. Érdekes ahogy erősödött a poziciója, egyre több időt nyilatkozott, ami a \"beéréshez\" szükséges. Így lett 1-2évből 4-5év mára.

rizla 2007.11.22. 04:25:35

megnéztem az összefoglalót a sport1en. a stat: kapuralövések: 14/6 - 6/3, szögletarány: 11-1

ehhez nem kell kommentár. ez a csapat jó, akkor is jó, ha tele van hibával. várhidinek pedig maradnia kell, mert akármennyire erőlködöm, csak nem jut eszembe olyan magyar meccs, ahol ilyen kapitális hiba, és öngól után ilyen erővel folytattuk volna a rohamozást. és nem kell azzal jönni, hogy ez a minimum, mert mindannyian tudjuk, hogy eddig nem volt az.
a görögök meg húzzanak a faszba a szar antifocijukkal, szarom le, hogy EB-résztvevők, akkor is jobb magyar-szurkolónak lenni. még a ratyi 6. hely ellenére is.

kisgyerek 2007.11.22. 06:27:39

Nem értek egyet a cikk alapvető felvetésével. Bár nem láttam a meccset, sőt a moldovaiból is csak keveset láttam egy biztos. Egy ilyen csapatot nem szabad és nem is lehet szeretni, mert szeretni olyan sportolókat lehet és kell, mint Talmácsi, ffi vizilabda, egykor a női kézilabda, Szávay Ágnes, anno Csollány stb. Hogy miért??? Mert ők sikeresek. Igen. És ha csak sikeres sportolókat szeretünk, akkor a nem sikeresek, akiket nem szeretünk, arra fognak törekdni, hogy sikeresek legyenek, mert különben nem érzik a plebs szeretetét. Anélkül meg ugye a sok nulla a szám végén mit ér??? :S

uff

kisgyerek 2007.11.22. 06:29:03

rizla: viszont egyetértek. Várhidi maradjon, eddig ő tudta leginkább elhitetni velünk a hosszútávú terveket. És talán lesz is belőle valami.

P. · http://faszkivan.blog.hu 2007.11.22. 07:43:55

Hát én kint voltam és ez minden volt csak jó játék nem. Ha valaki magára ölti a magyar válogatott mezét, annak meg kell halnia a pályán a győzelemért. Nem baj, ha nem tudja levenni a labdát, botlábú, Istenem, ez van, nincs jobb. De futni azt azért illene. Nem egy olyan átadás volt, ami _természetesen_ nem emberhez ment, de egy kis futással el lehetett volna érni.... Nem egy olyan alkalom volt amikor oda kellett volna állni az ember elé, nem pedig elfordulni, meg félni,hogy jaj megrúdnak a labdával...

totagas 2007.11.22. 07:50:27

Persze, hogy baj van, amíg nem tudod, hogy Isten nagy "I"-vel irandó! (Természetesen nem csak helyesírási okból!)

Zsirparaszt 2007.11.22. 07:53:19

Vanczák olyan volt, mint egy agyatlan zombi-terminátor. Halmosi is elég gyenge volt sajnos. Buzyáki volt az egyetlen igazai pozitívum. No meg a 30000 néző. Nyalhatjuk itt Várhidit, de hagynadikok is lettünk a hetes csoportban? Csak nem a hatodikok? Erre a Létavértes, a Loki fiókcsapata is gond nélkül képes lenne. Csakhogy ők NB III-sok.

hülyegyerek 2007.11.22. 08:00:08

Kisgyerek te hülye nyomorék. Szerinted hány ember ismerte szávayt, talmácsit mielőtt sikeres lett? Senki max a szülei. Akkor remélem téged is gyűlöl mindenki mert még egy szaros világbajnoki címet se tudsz felmutatni.

johnny drama 2007.11.22. 08:25:25

Első gólnál azért Vili nagyon nyugodtan fejelt, Fülöpnek ilyenkor ordítania kell, hogy jön... ha meg is tette nem elég hangosan ezek szerint, bár egyszerűbb lett volna valóban kifejelni szögletre.

Tőzsér továbbra is vicc, többiek kb rendben, Styles is hülye volt, de ezt a PLben már megszokták tőle, ami meglepett, hogy amikor Buzsáky elé befeküdtek és Hajnal belelőtte a kapusba akkor a stadionban és a kommentátor állásban sem jutott senki eszébe hogy 16oson belül nincs 11-es??

noir66 2007.11.22. 08:27:44

Az lesz, hogy másfél-két évet együtt játszik ez a csapat és összerázódik nagyon jóra, és közben feltöltjük az "üres" posztokat a megfelelő játékosokkal, pl új fiatalokkal akikben megvan az akarat és tehetség és talán még marad cserébe belőlük a kispadon, mertmost tényleg az van, hogy ha valaki hiányzik akkor az egész vonal bomlik. 1 ember hiánya nem szabad hoyg ilyen drasztikus mínőségváltozást hozzon ki egy csapatból. Azért lettünk hatodikok, mert előtte volt egy másik csapat ami csúnyán rontotta a mérleget, ráadásul az utsó meccseink nem voltak olyan piték, törökök és görögök ugye. Moldávok ellen én arra számítottam mi rugunk nekik 3-at és nem fordítva. Kicsit csalódott voltam akkor, bár a meccsett nem néztem. Ami még fájó pont számomra a gólhelyzetek kihasználása. Még pár meccs és akkor jobb lesz az arány. Sok sok edzőmeccset javasolok a csapatnak... kezdeném egy középgyengével és így felfelé, hogy a győzelemmel is morálisan erősítsük a csapatot de ugyanakkor hajtani kelljen a sikerért.

pengeborisz 2007.11.22. 08:33:36

hááát, elég magyarosch volt a tegnapi meccs. teendők:
- végy egy jó kapust,
Juhász mellé keress még középhátvédet (Tímár??),
- végy egy balhátvédet (Gaál Miklós a ruszkiknál kezdő, vagy a fiatal Kádár T.),
- végy Vass mellé egy vkp.-t, lehetőleg ballábast,
- szerezz Priskin mellé olyan csatárt, aki játszik és gólokat is rúg a csapatában (kettőről tudok: Orosz P. Innsbruckban, Feczesin). Nagy kár, hogy Farkas B. Kijevben a padot koptatja.

miértis 2007.11.22. 08:34:05

biztos remek ez a fiatal csapat, és én vagyok érzéketlen, de:

2007 június 2. Görögország-Magyarország 2:0

2007 június 6. Norvégia-Magyarország 4:0

2007 szeptember 8. Magyarország-Bosznia 1-0

2007 szeptember 12. Törökország-Magyarország 3-0

2007 október 13. Magyarország-Málta 2-0

2007. november 17.
Moldova-Magyarország 3-0

2007. november 21.
Magyarország-Görögország 1-2

akárhonnan is nézem, ez 2 győzelem és 5 vereség 16 kapott és 4 rúgott gól

nos, szvsz ez nem dicséretes,
ugye finoman fogalmaztam?

jó, jó tudom, hogy 2010-re ez a csapat összeérik, de ha mégse jutnánk ki a VB-re akkor majd a 2012-s EB-n ott lehetünk....stb

AK 2007.11.22. 08:36:31

Kiket is vertünk meg barátságos mérkőzéseken az elmúlt években? Olaszok? Lengyelek? Németek?
Ezek majdnem mind csoportelsők most...
A barátságos meccsekkel kitörölhetjük...
Mi 6.ak vagyunk a csoportban. Az a mi helyünk.
Kit érdekelnek a fiatalok? Jó a játék, eredmény nincs. Engem ez nem boldogít.

csabesz 2007.11.22. 08:38:11

Sziasztok!!!

Mindenki másképp látja a dolgokat. Én úgy gondolom, hogy ezt a csapatot lehet szeretni, és és nagyon is szurkolok nekik. Természetesen mindenki másképp látja, másképp állítaná össze a csapatot de ez a kapitány dolga és felelőssége, és úgy hiszem tudja és érti a dolgát. Ne higgyétek hogy a rokona vagyok, vagy valami jó ismerőse:-)
A tegnapőról meg annyit: szerintem Vanczák abban nbagyot hibázott hogy kapu felé adott haza, de ha a Fülöp egyet lép, és nem vetődik akkor felveszi a labdát, ugyanezt csinálta a moldávok 3.góljánál is...valahogy őt nem érzem jó kapusnak. A védelmünk nem rossz, mondom ezt annak ellenére hogy nméha hibáznak, de hát Cannavaró is bakizik sokszor, ezt a játékot nem lehet hiba nélkül játszani. A Vili az öngólján kívül szerintem jól játszott de mondjuk lehet hogy a helyén kipróbálnám balbekkben a Huszti Szabit.
Középpályánk erős, és valaki írta itt asszem, hogy a Buzyáki akár balközéppályán is játzshatna...Ronaldinho is sokszor az volt a Barcaban, és befelé cselezve nagy dolgokat lehet onnan is összehozni. Nálam a középpálya a következő lenne : Buzsáky, Gera, Hajnal Vass, Filkor bár ezek között csak egy a labdaszerző...igaz hogy a Tőzsér sem az... Csatárban a Priskin jó, csak most nem jöttek ba neki a gólok, de talán többet fog játszani a klubjában, és jobb lesz.

Szóval szerintem jók vagyunk, és károghatz mindenki hogy megin szoptunk itthon, de értse már meg végre a sok okos aki még valószínű életében labdába csak az iskolai tesiórán rúgott és akkor is utolsóként választották az osztozáskor, hogy ez nem szertorna, meg kajak kenu, ahlvan max. 10 ország ahol magas szintem műveli ezt az egészet, hanem a világ legfontosabb sportja, ahol hatalmas a konkurencia, mindenhol a focit övezi a legnagyobb figyelem, és éppen ezért a legnagyobb pénzügy i és erkülcsi támogatás is, ezért sokkkal sokkal nehezebb előrelépni. Ezért is kell megbecsülni ez a kis lépést, amit ezek a srácok tettek, hogy például én is örömmel és várakozással telve tudopk leülni a tv elé, megnézni a meccsüket és őszintén tudok neki szurkolni.
Jó napot Mindenkinek!!!

Zoli 2007.11.22. 08:48:59

A védelemmel van itt a legnagyobb probléma. szerencsétlen Juhász, hiába gebed meg, ha egyszer töketlenek a társak hátul...Vanczák hibázott, hiszen onnan nem igazán illik kapura fejelni, de azért "emeljük ki" Fülöpöt, mert sztem vastagon benne volt ő is. Olyan volt a reakcióideje, mint egy belassult alkesznak...bár utánna marha nagyott dobott magán, csak kár hogy árnyékra... Kell egy kis rutin,némi mák, meg pár értelmesnek nevezhető védő...amúgy szerintem kapus poszton lenne jobb megoldás, akár még itthonról is, no persze nem végh zoli

rajongoo 2007.11.22. 08:49:20

Mármint, hogy 16-oson belül nincs előnyszabály...?

zoli 2007.11.22. 08:52:11

Amúgy megfigyeltétek hogy Vanczák egyvalamiben világelső....Védőt én még nem láttam térdhajlítás nélkül futni....De ő megcsinálta...

Flankerr 2007.11.22. 08:53:47

Idezem egy 30 eves, focit ritkan nezo kolleganom mai szavait: "nem gondoltoam volna, hogy ilyen szep dolgokat latok meg magyar focistaktol..."
Ebbol kell kiindulni.. az eredmenyek magukert beszelnek, de nem szabad kapkodva szetverni mindnet, mert mar tenyleg nincs semmi, ahova nyulni lehetne.. remenykednik ell..

Artie 2007.11.22. 08:55:58

Hogyhogy a 16-oson belül nincs előnyszabály? Ezt az ökörséget hol sikerült hallani?

zoli 2007.11.22. 08:56:53

Valaki írta itt hogy az angolokért inkább vérzik a szive: 1, ki nem szarja le
2, én is csípem az angol bajnokságot, de válogatott szinten finoman szólva gyengék. Az élet nagy igazságtalanasága lett volna ha kijutnak, mert átkozottul nem érdemelték volna meg...

csabesz 2007.11.22. 09:01:25

akinek az angolokért vérzik a szíve inkáb az költözzön ki angliába vagy a maldív szigetekre vagy szopjon le egy ifa platónyi szőröss seggű páviánt, aztán majd rájön, hogy mennyire leszarják ők azt, hogy magyar vagy, és levegőnek néznek, de te csak sírja az angolokért, hogy nem lesznek ott az eb-n...

Fehér Robot · http://www.eisengrau.com 2007.11.22. 09:20:55

csabesz,

akinek meg EZÉRT a magyar válogatottért vérzik a szíve, az nem a focit szereti, hanem körülbelül nemzeti meggondolásból, patriotizmusból szurkol nekik.

Ezzel abszolúte semmi probléma, de engedd már meg, basszájba, hogy egyesek elszomorodjanak, ha IGAZI focit játszó csapat nem jut ki az EB-re.

jófoci 2007.11.22. 09:42:40

Eck: már bocs, de mikor játszott igazi focit az angol csapat? Talán utoljára Gascoigne, Platt, Barnes és Lineker idején.

kevert 2007.11.22. 09:52:41

Dr. Eck, szerinted ez a balfasz angol válogatott igazi focit játszik? Hány jó meccsük is volt a selejtezők alatt? Nem érdemelték meg, hogy kijussanak, és ezt ők is tudják. Bár biztos meghatja őket, hogy néhány kelet-európai szurker sírdogál miattuk.

matyematix 2007.11.22. 09:54:23

Igazi foci az angol válogatottnál? Mikor utoljára? Ugye viccelsz? Hihetetlen balfasz játékot mutatnak már évek óta. Ha úgy játszanának, mint egyes klubcsapataik, akkor rendben lenne, de az angol válogatott egy 0. Egyébként mindenki annak drukkol akinek akar, és ezért senkinek sem kell leszopni páviánfaszokat, meg szájbabaszni sem szükséges, de szvsz az angoloknak jót tett, hogy kikaptak, mert ennek a szövetségi kapitánynak nincs elgondolása. Nem mintha Ericssonnak lett volna, de azért angliában lehet taláni edzőt, remélem keresnek is egyet, mert az angolokkal sokkal jobbak a világesemények. Amit ők játszanak, az üde szinfolt, már ha játszák, de már rég nem megy...

azta 2007.11.22. 09:56:14

annyira nem vagyok egy szakértő, de a tegnapi meccs volt életemben az első olyan, hogy azt mondtam: leszarom ha ki is kapunk, tényleg mi fociztunk, nem a görögök!
évekig évtizedekig azt lehetett látni, hogy a magyar játékosoknak mintha labdakezelési gondjaik lennének, mindig elpattant tőlük, baj volt a levétellel, a pontos passzal. ilyen tegnapi apró de látványos cselekre nem is igazán emlékszem már. tegnap foci volt. már csak a gólokat kellene berúgni. örök szkeptikus vagyok, de most egy kicsit bizakodom.

Butters 2007.11.22. 09:56:23

Hello

Szerintem még egy két év ilyen ütemü fejlődés és Málta is megelőz minket :P Örülök, hogy Máltát megelőztük (bár elvertek minket :) ), sajnos ma már ez is sikernek számít. Egyénként én kint voltam a meccsen, és ami a legjobban zavart, hogy középről, tiszta lövőhelyzetben nem lőjjük kapura, hanem kitesszük szélre. Velem még ifi szinten is kiabáltak, hogy minek kell indítani 16 méterről. ÉS azért ha már ellőjük miért nem lehet eltalálni a kaput. Az ok, hogy én nem találom el, mert hobby focista vagyok, de ők ezt csinálják naponta többször (elvileg szeretik ezt csinálni, ha meg munkának fogják fel, akkor meg ne is csodálkozzunk) sőt még fizetik is őket.

Egyébként van pár tehetséges játékos a csapatban, de ez a válogatott csak akkor érhet be, ha a még a csere játékosok is a saját klubbcsapatukban is kiszoríthatatlanok lesznek.

Venyigeszú_de_Lucerna 2007.11.22. 09:57:20

Lehet-e szeretni ezt a csapatot? Lehet hát! Csak minek? Gyakorlatilag az történik évek óta - persze erről se Peti bácsi, se a seggét nyaló média nem beszél -, hogy ezek az igazán ügyes, de taktikailag és fizikálisan MESSZE a világelit, sőt világ-középmezőny mögött járó fiatalok tét nélküli meccsen, amikor az ellenfél egyetlen gondja az, hogy ne sérüljön meg, bárki ellen képesek partiba lenni. Tétmeccsen meg égünk mint a Kossuth téri molotovkoktél. Ja és idetartozik a "világszínvonalú" edzőképzésünk is, muhahaha.

easyrider 2007.11.22. 10:01:38

ez itt a lényeg emberek!
Görögország: 0-2, 1-2
Törökország: 0-1, 0-3
Norvégia: 1-4, 0-4
a többi parasztvakítás...

csabesz 2007.11.22. 10:04:54

bocs mindenkitől a csúnya szavakért...ez amúgy nem a stílusom.
Csak szeretnék már végre kicsit örülni is a magyar focinak, meg néha boldognak lenni nem csak a barátnőmmel, a családommal vagy a barátaimmal a kocsmában az 5.sör után, hanem egy magyar győzelem után is.

szép napot Drukkerek!!!

f.zsolti 2007.11.22. 10:08:56

Olvasom a hozzászólásokat és azon gondolkodom, hogy most sírjak, vagy nevessek.
Dícséri a csapat teljesítményét, aki kint volt a meccsen és szidja a csapatot, aki kint volt a meccsen. Olyan is szidja a csapatot, aki nem is látta sem a helyszínen, sem a tv-ben. Akkor mi a fenének szól hozzá a birkája. Kit érdekel a hülye negatív hozzáállása.
Az ilyen negatív hozzáállás ahhoz jó, hogy utálják egymást a futbal szerető és ellenző emberek.
Elég öreg vagyok már ahhoz, hogy a 70-es évektől kezdődően emlékezzem válogatott csapatokra és azok teljesítményére.
Szerintem minden évtizedben volt olyan csapat, amelyet szerethettünk, voltak olyan játékosok, akikért ezrek rajonghattak.
Most viszont azt látom, hogy egy olyan csapat kezd összeállni, amelyikre hosszabb távon is lehet építeni. Van kb.15 olyan játékos most a keretben, akik ha rendszeresen játszhatnának, akkor sokkal nagyobb meccsrutinnal tudnák felvenni a küzdelmet a vérprofi ellenfelekkel.
Egyébként pedig HAJRÁ MAGYAROK! (még akkor is, ha 6. a csoportjában)

Venyigeszú_de _Lucerna 2007.11.22. 10:18:35

És mondd, kedves Zsolti, hol fognak fejlődni ezek a roppant tehetséges játékosok? A Fradiban? Nem, nem így lesz. Addig, míg a mostani múmiák fogják irányítani a magyar focit (Kisteleki "Igazmondó" István, Mészöly "Becsületes" Kálmán, Mezey "Edzőpápa" György satöbbi), addig semmi változás nem lesz, mert a döntéshozók nem érdekeltek a változásban.

Körösi Gábor 2007.11.22. 10:27:19

Nem nagyon kedvelem Vanczákot, de most azt mondom, hogy az öngólja nem az övé volt! Abban a helyzetben -balról jövő és fejnél valamennyire lejjebb- labdánál, ráadásul görög szempontból a kapunk jobb oldala előtt, teljes erővel futva a hazafejelésen kívül két lehetősége lett volna:
1/ balra elfejeli kapu mellé = kockázatos az esetleg berobbanó görög miatt
2/ jobbra mellé, vagy fölé próbálja fejelni = még kockázatosabb
A kapusnak pedig régi szabály, hogy általában amíg a támadón rajta a védő addig ne mozduljon ki, mert ha már megkezdett egy bizonyos irányú mozgást, azt korrigálni már nagyon nehéz és sok időbe telik = lásd az esetet! Ha már mindenképpen kijön, akkor meg igen erősen kiabálva kell jeleznie a védője felé, hogy jövök. Vanczák igen lágyan fejelte haza = ha Fülöp nem jön kifelé, játszva foghatta volna.

sved 2007.11.22. 10:35:34

Re!

Lehet szidni ezt a csapatot, varhidit, meg mindenkit es mindent. a szurkolok, a media es az egesz tarsadalom hozzaallasaval van baj. mindenki azonnal, rogton, egybol egy vilagvero csapatot akar.
a piramisok, vagy a romai kolosszeum sem egyik pillanatrol a masikra epult fel. ido kell hozza. most vegre jott egy varhidi, aki meg merte azt lepni, amit az elodjei nem. a sok, lusta diszont, akiknek nem jelentett semmi kulonoset a valogatott mezt viselni, kibaszta vegre a csapatbol,
es fiatalitott olyan jatekosokkal, akik meg buszken oltik magukra a nemzeti mezt, es kepesek meg vert helyzetben is kuzdeni, es egy bekapott gol utan nem osszetornek es feladjak,hogy aztan bakapjanak meg 3at, hanem kuzdenek, hajtnaka, akarnak. Agilisek, es adott esetben kemenyen odalepnek. es megprobalnak megtenni mindent, hogy meghalalhassak azt, hogy magukra oltsek azt a bizonyos cimeres felsot.
Varhidi es kis csapat elkezdett valamit. Igen, az eredmenyek nem ezt mutatjak, de tenyleg ne felejtsetek el, hogy nem varhidi iranyitotta, es nem ez a csapat jatszott az eb-selejtezo soran az elejetol a vegeig.
Es az eredmenyek még nem jonnek. eddig sem jottek. de eddig akarat sem volt, es a jatek szinvonala is a nullaval volt egyenlo. most van jatek, hajtas, kuzdes, akaras. alkalmankent szemet gyonyorkodteto megmozdulasok, cselek. Majd szep lassan jonnek az eredmenyek is! Vegezhetunk a tablazat 6. helyen. Ki is lehet kapni. egy gollal, golokkal. de az nem mindegy, hogy milyen jatekkal!!! es a jatek kepe pedig akarki akarmit mond, sokat javult. Nem veletlen, hogy tegnap is 30ezren voltak kint! kotve hiszem, hogy a 30e szurkolo azert ment ki, mert "huu, jonnek a gorogok, tele vilagklasszissal! latni akarom oket" Hanem azert, mert vegre van egy olyan csapatunk, amibol lehet valami. es ezt nem EGY jol sikerult meccs utan mondom, es mondjak sokan masok, hanem jo par meccs utan. igen, kikaptunk, nem egyszer, es nem 1 gollal, de nem lehet mindig nyerni. az angolok is kikaptak otthon 3-2-re es nem is jutottak ki az eb-re (aminek en orulok, bar isten igazabol leszarom).
Turelem kell, ami nekunk, magyaroknak nincs. azonnal vilagbajnokokat akarunk, azok utan, hogy 20 eve meg egy eb-resztvevo csapatunk sincs. most sincs, ez igaz, de ha megneztek egy 2-3 evvel ezelotti meccset, vagy 5-10-evvel ezelottit, es osszehasonlitjatok az elmult meccsekkel, akkor jelentos felfogasbeli, hozzaallasbeli kulonbseg lathato a mostani csapat javara.
Turelem nelkul nem lehet semmit sem elerni. Mindenki turelmetlen, es nem csak vilagbajnokokat akarunk azonnal, de gazdagsagot, joletet es mindent. rogton es azonnal! NEM LEHET!
En bizom a csapatban, amelyik nyilvan meg nem tokeletes, vannak hibai, de en bizom bennuk es latok bennuk fantaziat. Es ezt nalam sokkal okosabb es sokkal fociertobb emberek is mondjak. kommentarok, aktiv focistak es szakemberek...meg olyanok is, akik eddig mindig azt mondtak, hogy ugyse lesz semmi, ez akkor is egy nagy nulla, es szar. meg az orok szkeptikusok nagy resze is pozitivan all ezekhez a sracokhoz...
ugyhogy, hajra sracok, hajra varhidi!

renesis 2007.11.22. 10:40:32

Szerintem: Fülöp a leggyengébb láncszem! De legalább megtanult kirúgni :).
Az, hogy jó-e egy csapat vagy sem (nem azt irtam, hogyeredményes), egy dologgal mérhető le: nézőszám.
Teljesen egyet értek azzal, hogy a fociban sokkal nehezebb sikereket elérni, mint a vizilabdában vagy kézilabdában.Pl a vizilabda talán 5-6 országban fontos. Viszont nézd meg Albániát és a többi nagyon gyönge csapatot hány pontot szereztek,milyen meccseket játszottak.
ECK! Én láttam az angol meccset is, érdekes gyerek lehetsz ha azt jobban élvezted.

Kisgyerek!És hogy nem lehet ennek a válogatotnak szurkolni? Persze majd szurkolj neki, ha világbajnok lesz.Úgyis aza amenő. Lefogadom, hogy Szávay egy mérközését se láttad, Talmácsinak is az utalsó pár futamát, dehogy tavaly nem nézted az biztos. Idióta!
Szurkolás lényege:jobban - rosszban a csapat mellett állni. mindegy úgyse érted....

maki 2007.11.22. 10:42:40

Itt néhányan ócsárolták az angol focit.Nahát ide nekünk azt a játékot,és azokat a játékosokat.Azokat fikázzák, a tegnapiban meg látnak fantáziát.Gratulálok, ezért lehet a népet 30-40 éve hülyíteni.\\\" Majd Peti bával kijutunk 2010-ben\\\"-Ha meg nem ,akkor 2050-ben.Úgy emlékszem Peti bá azt igérte a szombati égés után,hogy majd a görögöket megverjük.Nem lett igaz .Mi a következménye annak ,hogy Peti bá ilyen jól, szakszerűen fel tudja mérni,hogy mit várhat csapatától ? Semmi. A bizonyos okokból érdekelt média(ld. MLSZ beszált a Sport Pluszba stb.) dícséri Peti bát.Na ezért sem jutunk pl soha elöbbre,hanem csak egyre lejebb.

Butters 2007.11.22. 10:46:15

Sved?? Hány meccsen sikerült gólhátrányból felállnia a csapatnak. Az a baj, hogy ha egy picit jobb ellenfél jönn tétmeccsen, akkor azok ellen nemigazán sikerül eredményt elérni. Olvass vissza, írtak eredményeket. Elvertük az olaszokat, ami jó csak sajnos nem érünk vele semmit. De Moldovát azért csak el kéne verni ennek a Várhidi csapatnak. Most is jó lett volna csak éppen 1 gól kellett volna ahhoz, hogy pontot szerezzen a csapat. Nemsikerült. Egy olyan meccs ahol jobbak vagyunk miért nem sikerül legalább 1 pontot szerezni.
Ha most nyerünk akkor lehet mondani, hogy Moldova ellen rossz napja volt a csapatnak, ezek után azt lehet mondani, hogy Olaszország ellen volt mázlink.

Butters 2007.11.22. 10:52:16

Egyébként az angol focit szidóknak tanácsolom, hogy nézzenek megy egy u20 as meccset. Kivétel nélkül mindenki kezd egy PL-es csapatban. A felnőtt csapatról nem is beszélve. Fizikálisan sehol nem vagyunk a nemzetközi szinthez képest. Nagyon erős keretük van, csak gyenge a szövetségi kap.

maki 2007.11.22. 10:59:58

Én is úgy látom ,mint Butters, Ericson jobb kapitányuk volt mint a jelenlegi.

vpi 2007.11.22. 11:04:16

Először is:
Fülöp egy kalap szar. A Moldova elleni meccsen a 3-ból 2 az övé, itt az öngólnál, ha esetleg lábbal próbálja meg... Mindenestre ha egy kapus kifut, az ordítson telitorokból, hogy JÖVÖK, ENYÉM. A 11-es sajna jogos volt.
Aki szerintem Buzsáky mellett a legjobb volt az Vass Ádám volt, aki Davidsként nagyon hasznosan játszott.
Filkort többet játszatnám, a Halmosi meg nem egy nemzetközi szintű játékos.

bebe 2007.11.22. 11:10:23

A Várhidi bértollnokoknak üzenem (sved stb..)
az hazugság,hogy korábban nem volt akarás a játékosokban.Pont ,hogy az eredménytelenségre mindíg az volt a válasz,hogy igen de legalább küzdött a csapat, meg a pálya talaja, meg a magyarok Istene stb...
Várhidi igenis nem egy lúmen.Amikor a csatársor valjuk be impotens,akkor fel sem merül nála az a Thorgelle,akinek a legutóbbi gyönyörű góljait bárki láthatta az EUrosporton, hamár a régieket elfelejtettük (pl. Khannak 2-őt egy meccsen).Magánvéleményem,hogy priskin helyzeteit féllábbal berúgta volna.Ilyen szakember Várhidi...

Venyigeszú_de_Lucerna 2007.11.22. 11:16:31

srácok, nem tudom, ki melyik meccse(ke)t nézte, de szerintem nem ugyanarról beszélünk. Tétmeccsen szart se ér a válogatott, mert hiába tudnak a fiúk 2000-et dekázni bal füllel, meccsen úgy kell 10 km futás után látni és passzolni, hogy a nyakán lóg az ellen. És ha kondi nincs, nincs foci, csak szabálytalanság és eladott labda. Ez volt tegnap az utolsó 25-30 percben. A görögök meg nem túl jók, de azért megtették azt, amit az olaszok nem: hajlandóak voltak legalább annyit focizni, amennyi elég volt egy szerencsés győzelemhez. Peti bá meg mondhat akármit, ebből a keretből nem lesz kijutás, mert nincs benne még annyi potenciál sem, mint a moldovaiakban. Majd a VB selejtezőn összesorsolnak megint a lettekkel, aztán se Juhász, se Vanczák, se a többi fiatalon is lejárt szavatosságú bekk nem éri utol a nyugdíjba vonuló Verpakovszkiszt :-) Magyar foci már rég nincs, és csak akkor lesz, ha pl. 15 évre kitiltanának bennünket a nemzetközi porondról + örökre eltiltanának mindenkit, aki eddig a fociból élt bármilyen szinten. Akkor újraépülhetne, piaci alapon. Uff.

Vialli 2007.11.22. 11:19:03

Vass mellé betenném Tóth-ot labdaszerzőnek, muszály 2 szűrőt alkalmaznunk. mert különben átszaladnak rajtunk az ellenfelek, hátul pedig 1biztos pont van JUHÁSZ.
Szélesi, Vanczák képzetlen, körülményes, bizonytalan játékosok, de ez is mindent elmond a labdarúgásunkról h válogatottban kezdő játékosok. Filkornak még idő kell, Szalai pedig hamar válogatott lesz nem véletlenül

Vialli 2007.11.22. 11:25:57

Juhász mellé miért nem lehet berakni az Angliában "szobrot kapó" Tímárt ez számomra érthetetlen...

Butters 2007.11.22. 11:32:22

Tímár itthon sem állta meg a helyét rendesen. Az angol másodosztályban pedig azért jó, mert oda neki megvan a fizikuma a felrúgom és lesz valami focihoz (a championshipben gyaran így játszák a focit, csak ott a csatárok megtudják játszani a lasztikat).Ő egy gyenge játékos, bár lehet, hogy tényleg nincs nála jobb :S

jj 2007.11.22. 11:32:58

Srácok!

Ha nem hisztek benne, akkor minek foglalkoztok vele?

A későbbi sikerekért most rengeteget kellene dolgozni és gyakorolni.
Remélem most nem a tipikus középszerű felfogásban fogják leélni az életüket ezek a fiatalok, mert ha ŐK nem fejlesztik saját magukat, akkor jöhet a világ legbb edzője is!
Én speciel látom bennük, hogy fel-fel csillan bennük a tenni akarás, de ott a veszélye a leülésnek is, mert hogy még nincs eredmény!
Az eredményt ki kell érdemelni! Mi annyit tudunk ebben segíteni, hogy szurkolunk nekik, hogy érezzék azt, hogy van kikért harcolniuk! Tartsunk ki mellettük, mert ha nem akkor alapból cseszhetjük!

Venyigeszú_de_Lucerna 2007.11.22. 11:35:02

Szánalmas, amikor arról folyik a vita, hogy a jóskapista jobb-e, vagy a bélagéza. Az egész rothad belülről, az alapokkal van baj. Mindig lesz olyan meccs, ahol jól játszunk, de alapvetően ebben a szisztémában SOHA NEM LESZÜNK VERSENYKÉPESEK!!!!!!!!!!

Butters 2007.11.22. 12:01:27

Igen, nem lehet arra alapozni, hogy egyszer tétmeccsen szerencsénk lesz. a szerencsének max 10%-nyi szerepet szabadna adni. Ügyesek a fiúk, de a fóka is ügyes. Mégsem válogatott. :D

VC 2007.11.22. 12:15:19

Az én véleményem az, hogy Várhidi helyett kellene egy normális külföldi edző, inkább fizessék meg, de jöjjenek az eredmények (ne csak barátságos meccseken).
Halmosit már félidőben lehoztam volna, ha meg itthon játszunk 3 pontra, akkor nem értem miért nem lehetett 2 csatárral próbálkozni...
Huszti kellene a csapatba, az hogy magunkat szívatjuk a büntijével, sztem nincs értelme!
Azzal meg egyetértek az előttem szólókkal, hogy vkp és védő posztokra mást is lehetne találni!

Venyigeszú_de_Lucerna 2007.11.22. 12:36:17

Szerintem már volt "normális" külföldi kapitányunk, nem is egy. De addig, amíg a klubok, a Liga és az MLSZ "nagy öregjei" szarják a spanyolviaszt, addig ő is csak hozott anyagból tud dolgozni. Volt, amelyiket kicsinálták, volt, aki hamar rájött, hogy mi a helyzet és lelécelt, volt, akit csak simán kipattintottak. Amíg az "Igazmondó", a "Becsületes" és tettestársaik a nagy emgmondóemberek, addig nem lesz magyar labdarúgás, csak az, ami a blog címében van.

Venyigeszú_de_Lucerna 2007.11.22. 12:38:07

ja és volt, amelyik tudta, mi folyik itt és el se jött

Devil Inside 2007.11.22. 12:39:59

Ezt a "szüntessük meg a magyar focit" fasságot bírom a legjobban.
Pláne mikor olyan csapatról beszélünk, amelyikből szinte senki nem is játszik itthon...

Devil Inside 2007.11.22. 12:45:31

VC:
mesélj még, mitől jönnének az eredmények bárki mással? Nagyjából ugyanazok ugyanúgy ki tudnák hagyni a helyzeteket egy Hiddink vezetése alatt is.

A 2 csatár pedig gyengébb középpályát, kevesebb labdaszerzést, így valójában kevesebb támadást jelent. Ugyanis az 1 csatár mellé 3 középpályás szinte mindig felért a 16-oshoz vagy azon belülre, tehát a létszámmal nem volt gond.

Butters 2007.11.22. 13:47:47

Szerintem sem kéne megszüntetni a magyar focit, mert a válogatott meccseken látszik a legjobban, hogy ha jó lenne, akkor az emberek igenis kijárnának és lenne rá igény. De sajnos amig rosszul van szervezve az egész, addig nem lehet nagyon mit csinálni. Rossza a pályák (még ha a lelátóról jónak is tűnik néha, nagyon néha), az edzéslehetőségek. Az ifirendszert pedig jobban elterjeszteni és még több ilyen akadémia kell, ahol a gyerekek beleszeretnek ebbe a sportba és élvezettel fejlődnek. Legjobb példák: Németh, Gulácsi, Simon A. stb.
Jó szakember pedig csak kéne. A törökök is így kezdték meg a fejlődést 10-15 éve. Csak kellenének célok, amikért törekednek is...

supi007 2007.11.22. 13:56:52

Felesleges hülyeségeken tépelődni. Az utóbbi 20 év legjobb válogatotja ez és még javulni fognak. Miért ne maradna Várhegyi? Roszzul csinál vmit? Nem sok választási lehetősége van. Ennyi tehetséges játékosunk van. Ennyit lehetett játszatni. Néha rosszul cserél vagy néha rossz taktikát választ, de mindenki hibázik. Ráadásul a statisztikája egál (7=7)! úgy, hogy gyerek voltak a csapatában. Nem kell hőbölögni. Mindenki gondoljon csak a saját kis életére. Minden az első lépéssel kezdődik és ennek a válogatotnak most nemzetközi rutint kell szerezni. Erre a meccsre hegyezve a görögöknek már van, ugyanis már megynyertek egy EB-t és elsőként végeztek a csoportjukban, ehhez képest nekünk egy normális gólt nem tudtak lőni. Érezni kellene már végre a különbségeket, nem csak fröcsögni, meg szídkozódni. A labdarúgásunk is olyan mint az országunk mentalitása. Kezdünk el egy kicsit változni!!

szadidani 2007.11.22. 14:02:59

Bár Európa-bajnokok, de a görögök is ugatják csak a focit. A mieink pedig még rosszabbak, méghaszerethetők is igyekezetükért. Vanczák - nem a szerencsétlen öngólja miatt - valóban kilóg még ebből a gyenge társaságból is. Azt mondjátok, Dzsuzsák nem szokkott passzolni. Ne is passzolgasson ezeknek az impotens játszótársaknak, hanem igenis törjön kapura, ahogyan Buzsáky is teszi. Merni kell játszani, és nem mindenáron szabadulni a labdától. Sajnos a játékunkat ezúttal is sikerült alulmúlnia az ún. kommentátornak. Vajon ki az a barom, aki ezt a faszt mikrofonközelbe engedi?

Venyigeszú_de_Lucerna 2007.11.22. 15:20:37

Qrvára élvezem ezt az émelyítő dumát, hogy milyen szar az ellenfél, hogy nem tudtak egy normális gólt rúgni, stb. Csak az a baj, hogy mi sem tud(t)unk, ráadásul még csak nem is nyerünk, ellentétben velük. És nem hiszem, hogy akármivel is jobbak volnának, mint az elődeik, mutatja ezt a 6. helyezés egy igazán nem világverő csoportban. Igen, érezni kell a különbségeket, főleg az általunk játszott foci és a nagybetűs LABDARÚGÁS között. Nem kell kicsit változni - alapjaiban kell megváltoztatni mindent, de amit látunk, ez nem más, mint a tömegek hülyítése.

Fehér Robot · http://www.eisengrau.com 2007.11.22. 17:11:06

Hellász!

Re: az angolokat fikkantóknak.

Valóban nincs csúcson az angol válogatott (utoljára 53'ban voltak, persze), gyengék nagyon. Én azért megnéznék az EB-n még pár olyan gólt, mint a tegnapi Beckham - Crouch kombó.

Na nembaj, jövőre lehet majd szurkolni a fantasztikusan kreatív játékot játszó lengyeleknek, a cseppet sem antifutballt nyomató olaszoknak meg a híresen offenzív görög válogatottnak.

Mixer 2007.11.22. 17:30:30

Várhidi maradjon! Nem nyertünk ,de egy ideje újra hiszek a magyar fociban. Jobb lesz...

Devil Inside 2007.11.22. 17:48:41

Venyigeszú:
Gondolom az nem tűnt fel, hogy nem ez a csapat játszotta végig a selejtezősorozatot. A Bozsik féle csapat volt az, amelyik az első négy meccsen 12-ből 3 pontot szedett össze, a Várhidi féle pedig 24-ből 9-et. Nem nagy különbség, nagyjából egy Málta elleni kinti döntetlen, de ezen múlt, hogy most nem negyedikek vagyunk.

Butters 2007.11.23. 08:35:13

Na most az jön, hogy a Málta elleni meccsen ment el a 4. hely? Azért ez egy vicc. Az ilyen meccseket, mint a szerdai nem buknánk el, akkor nem egy utolsó helyezett csapat ellen kéne bosszankodni, ahol a hentes kivédi a magyar válogatott minden lövését. :D
Egy olyan válogatott ami az EB részvételért harcol igen is verjen el egy Norvégiát és legalább x-eljen Törökországgal. Ha nem nyerünk soha nem fogunk sehova kijutni, kivéve ha nem szervezzük meg.

csavarhuzo · http://csavarhuzo.blog.hu 2007.11.23. 10:49:36

johnny drama

"...16oson belül nincs 11-es?? "

gyanítom arra gondoltál, hogy nincs előnyszabály. de az meg pont akkora baromság, mint ez a mondat. miért ne lenne?
süti beállítások módosítása