Labdarugdosgatás - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://labdarugdosgato.blog.hu/2008/03/14/focirodalom_4_lami_a_halhatatlan_balhatved/full_commentlist/1#c24239273
Válasz erre: Focirodalom 4.: Lami, a halhatatlan balhátvéd
2014-08-22T20:21:50+02:00
2014-08-22T20:21:50+02:00
Polika11
http://blog.hu/user/756252
Moldova a legjobb! Iszom minden szavát,mint H.Kovács a házmester fröccsöt!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c8090790
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-12-23T17:40:53+01:00
2009-12-23T17:40:53+01:00
XXLGÉZA
http://blog.hu/user/207407
A cikket el olvasva ismét nem kellett csalódnom szerintem tornából fölmentett Kültelki Mágusban!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c8003721
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-12-15T11:19:35+01:00
2009-12-15T11:19:35+01:00
HanSolo
http://blog.hu/user/43758
Ja és kedves Kültelki Mágus! Nyugodtan lehet irónikus, gúnyos hangon írni Honvéd játékosokról, akik bundáztak (vagy nem is bundáztak, hanem csak falábúak), sőt. Hemingwayt is lehet bőven kritizálni, vagy 1-2 baromállat szurkolót felőlem. De egy dolgot igazságtalan és aljas bántanod: azt az egyetlen dolgot, ami megmaradt nekünk tisztán, amit még feltétel nélkül tudunk szeretni: Klubot magát. Kapisgálod, miről van szó?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c8003547
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-12-15T11:06:51+01:00
2009-12-15T11:06:51+01:00
HanSolo
http://blog.hu/user/43758
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7822811" class="reply_nick_167382" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7822811 );">@Eastbay1</a>: Ezek az ellenérvek, amit leírsz, mindig előjönnek, amikor a Honvédot megpróbálják beállítani, mint múlt rendszer kivételezettjét, vagy legnagyobb bundázóját. Azon gondolkodom, érdemes-e újra és újra leírni, kinyilvánítani őket, ha egyszer mindig előjön ezekkel a baromságokkal valami tudatlan seggfej.<br />
Mivel az érveidre érdemi válasz soha nem jön (mivel nem tud), bízni lehet benne, hogy az értelmesebbje felfogja, miről van szó, így a válasz: igen!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7827967
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T23:22:30+01:00
2009-11-29T23:22:30+01:00
rexter
http://blog.hu/user/16983
Hajrá Fradi!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7827886
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-29T23:13:06+01:00
2009-11-29T23:13:06+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7822830" class="reply_nick_167382" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7822830 );">@Eastbay1</a>: nem nézek le senkit, csupán jelzem, hogy a Honvédot a kommunista rezsim ellenségének beállítani finom csúsztatás...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7826712
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T21:26:50+01:00
2009-11-29T21:26:50+01:00
Labdarúgás a mindenem
http://blog.hu/user/362046
Az első focisélményem az 1986-os Mexikói világbajnokság volt. Sajnos a kezdet katasztrofálisra sikeredett a Magyar válogatott számára. Ennek ellenére nagyon szurkoltam a nemzeti tizenegynek. A világbajnokságot végig figyelemmel kísértem, és ha mondhatok ilyet "megfertőződtem" a focival, hiszen azóta az életem részévé vált. Első mérkőzés amit élőben láttam az 1987-88-as szezonban a PMSC-Haladás mérkőzés -mivel Pécsi vagyok- volt, ahová egy barátommal mentem ki, aki már járt mérkőzésen. Kb. 3000 néző volt kint a mérkőzésen és olyan sztárokat láttam a pályán mint Márton Gábor, Bérczy Balázs, Lőrincz Sándor, Megyeri Károly, Turi Zsolt, illetve a Szombathelyiek közül Illés Béla, Bognár Zoltán Nagy József és még sorolhatnám. Azóta számlálhatatlanul sok mérkőzést tekintettem meg a helyszínen. Szeptemberben kint voltam a Puskás Ferenc stadionban is a Magyar-Svéd, illetve a Magyar-Portugál mérkőzésen. Én azt mondom, hogy bármilyen is a magyar foci, akkor is a miénk és szeretni kell, és várni a felemelkedést mert még sok öremet fog nekünk okozni ez a csodálatos játék. <a rel="nofollow" href="http://labdarugas.cimpa.hu/">labdarugas.cimpa.hu/</a>
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7826228
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T20:41:52+01:00
2009-11-29T20:41:52+01:00
eastern
http://blog.hu/user/38457
Az első fociemlékem - ahová már magamtól mentem és nem a fater vitt - 1978-ból a DVSC-Vasas Izzó (1-1), az utolsó meg kb másfél órával ezelőttről a DVSC-ZTE (5-3). És közben száz meg száz meccs, a katonaság másfél évét leszámítva zsinórban. Persze ma már kevesebbet járok idegenbe, de, hogy hazai meccsre ne menjek ki, mert rossz idő van, vagy a tv-ben az El Classicót adják, hát olyan nincs. És ez már így is marad, míg élek...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7825259
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T19:01:52+01:00
2009-11-29T19:01:52+01:00
Mitya Ivanov
http://blog.hu/user/164731
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol?fullcommentlist=1#c7823088" class="reply_nick_1077" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7823088 );">@RAMBO</a>: ó dehogynem volt. Lakhelyem csapata közben az nb1-et is megjárta, a pálya 154 méterre volt a lakásunktól, de akkor is maradtam MTK szurker.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7823171
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T14:49:52+01:00
2009-11-29T14:49:52+01:00
genetikus
http://blog.hu/user/21835
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol?fullcommentlist=1#c7823127" class="reply_nick_110374" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7823127 );">@smtm</a>: naigen. Én nem voltam soha igazi szurkoló, inkább csak műkedvelő, így nem is lettem becsapva.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7823127
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T14:42:05+01:00
2009-11-29T14:42:05+01:00
SimiTomi
http://blog.hu/user/110374
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol?fullcommentlist=1#c7822934" class="reply_nick_21835" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7822934 );">@genetikus</a>: Már jó ideje végigszurkolom a meccseket, már a válogatottét, kint is voltam, a románok ellen pár sorral feljebb kellett kiabálnom, hogy mi a szarért románozik a barom, miért nem szurkol inkább... De ahogy <a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol?fullcommentlist=1#c7823061" class="reply_nick_254940" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7823061 );">@sztavrogin2</a>: írja, ha becsapnak, akkor nem tudok mit tenni...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7823088
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T14:37:02+01:00
2009-11-29T14:37:02+01:00
RAMBO
http://blog.hu/user/1077
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol?fullcommentlist=1#c7821642" class="reply_nick_164731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7821642 );">@Mitya Ivanov</a>: "Vidéki MTK szurkolóként (ez már önmagában érthetetlen)" - dehogy érthetetlen. nem volt másik.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7823061
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T14:33:20+01:00
2009-11-29T14:33:20+01:00
sztavrogin2
http://blog.hu/user/254940
Vallom, hogy az igazi szurkolót a mai napig nem érdekli, hogy összedől a lelátó, hogy esik az eső, vagy, hogy a csapat épp a kiesés ellen küzd. A szurkoló ott van, meccsre jár, a meccs része a létezésnek. Ez mindaddig tart, míg először rá nem jön, hogy becsapják. Ezután elkezd az értékrend átalakulni...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7822934
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T14:14:49+01:00
2009-11-29T14:14:49+01:00
genetikus
http://blog.hu/user/21835
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol?fullcommentlist=1#c7822872" class="reply_nick_167382" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7822872 );">@Eastbay1</a>: konkrétan ezt, és szerintem is nagyjából azt jelenti amit antiszociális taho_kismama írt.<br />
<br />
Én is jártam MTK-ra, persze csak mikor közel volt, aztán lemorzsolódtam. Szomorú, de be kell vallani, lusták vagyunk.Annyit nem esett szerintem a színvonal mint a nézőszám, élőben kifejezetten élvezetes egy meccs, csak hát a tévé behozza a szobába, nem kell fázni, meg nem zsibbad el az ember segge...<br />
<br />
De az egészben ez tetszik a legjobban (kommentből): "A válogatott meccseket egy ideig néztem, mármint úgy 30-40 percig, általában akkor már szopóra álltunk, lehetett máshová kapcsolni, ugye." - istenem, hányan rinyálnak hogy 0-1 -nél nem küzd a válogatott, szurkolni meg csak addig amíg nem állunk vesztésre... ugye...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7822893
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-29T14:07:46+01:00
2009-11-29T14:07:46+01:00
gyz
http://blog.hu/user/2351
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7816599" class="reply_nick_240918" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7816599 );">@piszok alfréd</a>: csak mert rendkívül jól tájékozott vagy, gondolom elírás volt, hogy 45-től számolod a legdurvább komcsi rendszert, s nem max. a 48-49-es bajnokságtól. Ez utóbbi az az év, amikor speciel a Fradi lett a bajnok.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7822872
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T14:04:52+01:00
2009-11-29T14:04:52+01:00
Eastbay1
http://blog.hu/user/167382
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol?fullcommentlist=1#c7822736" class="reply_nick_207812" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7822736 );">@antiszociális taho_kismama</a>: Konkrétan ezt írta:<br />
"...hogy az első töredékes fociemlékem a 82-es, teljes fociemlékem a 84-es vb, illetve Eb legyen...".
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7822830
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-29T13:58:25+01:00
2009-11-29T13:58:25+01:00
Eastbay1
http://blog.hu/user/167382
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7821840" class="reply_nick_359057" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7821840 );">@MontanaLaOnda</a>: Ezek szerint csak az nyerhet, akinek komoly múltja van? Akkor ezért lenézed pl a Bayern Münchent meg az Ajaxot is? A hatvanas évekig azok is csak harmadvonalbeli amatőrök voltak.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7822811
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-29T13:54:56+01:00
2009-11-29T13:54:56+01:00
Eastbay1
http://blog.hu/user/167382
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7816599" class="reply_nick_240918" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7816599 );">@piszok alfréd</a>: Ha már ilyen okos vagy, tudhatnád, hogy nem a Kispest ment könyörögni Farkas Mihályhoz, hogy "lécci, mi akarunk lenni a honvédség csapata...". Rákosiék kiosztották a csapatokat: Kispest: honvédség, Újpest: belügy, Fradi: mezőgazdasági minisztérium (de nem csapom le a magas labdát:D), MTK: Textiles szakszervezetek, a vidékiek csapatok dettó: gépgyár, vasút, bánya, kohó, stb. De ok, sajnáljuk szegény ződeket, de a hatvanas-hetvenes években hülyére bundázták magukat, meg biztos azért kaptak zsírúj stadiont, mert el voltak nyomva.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7822736
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T13:43:42+01:00
2009-11-29T13:43:42+01:00
antiszociális taho_kismama
http://blog.hu/user/207812
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol?fullcommentlist=1#c7822699" class="reply_nick_167382" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7822699 );">@Eastbay1</a>: nem akarom védeni, de szerintem egyértelmű, amit írt: 82-es és 84-es vb és Eb - gondolom, úgy értette, hogy a 82-es vébé és a 84-es Eb.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7822699
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T13:37:26+01:00
2009-11-29T13:37:26+01:00
Eastbay1
http://blog.hu/user/167382
Látszik, hogy nem lettél nagy fociszurkoló, mert 84-ben nem volt vb...:D
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7822428
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T12:57:05+01:00
2009-11-29T12:57:05+01:00
SimiTomi
http://blog.hu/user/110374
Értem hát. Én pont akkor lettem Vasas szurkoló, amikor már az ETO volt a nagy, de igazából csak azért, mert hár a focit szeretem, valakinek meg csak kell szurkolni. Fater a Honvédot csípte, ez hát ki volt lőve - barátaim a Vasast, adott volt tehát, mehetünk is együtt meccsekre. Eger környékéről azért anno egy-két meccsre évente el is mentünk - még a nyolcvanas évek végén, kilencvenesek elején.<br />
<br />
Aztán valahogy lemaradtam az egész magyar fociról, rájöttem, hogy nem biztos, hogy kell ez nekem. A válogatott meccseket egy ideig néztem, mármint úgy 30-40 percig, általában akkor már szopóra álltunk, lehetett máshová kapcsolni, ugye.<br />
<br />
Na, mindegy, a lényeg, hogy aztán egyszercsak én is Angyalföldön találtam magam, albérletben, s ha már ott, akkor gondoltam veszek bérletet is. Az első évben két meccset hagytam csak ki, a másodikban már kicsivel többet, a harmadikban kettőre mentem el talán... Pedig egyébként élőben nem is olyan rosszak azok a meccsek, esküszöm. De valahogy mégsem.<br />
<br />
Nézed a tévében, ahogy máshol hangzavar, kiabálás, szurkolás, minden van, aztán kimész, gyakorlatilag minden szurkoló hangját meg tudod különböztetni egyenként, leülni nem nagyon tudsz, stb.<br />
<br />
Na, valami ilyesmi, amiért végül is már megint nem járok, csak válogatott meccsekre már vagy három éve.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7821857
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T11:23:35+01:00
2009-11-29T11:23:35+01:00
zsitva
http://blog.hu/user/351889
Értjük.<br />
Egy Vasas játékos, egy azok közül akiket név szerint említettél, 1980-tól járt a Kábelgyár nevű focicsapat meccseire. Nézőnek. Nem ment Vasas meccsre, nem ment NB II.-es meccsre, csak a Kábelgyár SC vagy FC ?? meccseire. Óbudáról Kelenföldre. Azután már oda se. A mostani házától 400 méterre van egy futball pálya. De nem néz meccset. TV-ben se.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7821840
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-29T11:21:24+01:00
2009-11-29T11:21:24+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7813851" class="reply_nick_84531" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7813851 );">@lacikafan</a>: ne butáskodj<br />
a legaljasabb kommunista érában (rákosi-féle időszak), csak az MTK meg az addig semmit sem nyerő Honvéd volt bajnok<br />
se a Fradi, se a Dózsa nem nyerhetett, pedig kicsit komolyabb múltra tekintettek vissza, mint a Honvéd
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7821831
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T11:20:15+01:00
2009-11-29T11:20:15+01:00
Alapvető élelmiszer
http://blog.hu/user/244219
Szerintem ennek két oka van, emberként ma már kényelmesedünk, ma már van internet, rendszeres tévéadás, sokféle rádió, könyv, PSP, sok olyan eszköz, amivel elütöd az időt. Akkoriban még a tévé sem sugárzott minden nap, könyvtár, 3 rádióadó és slussz. Így az egyik fő kikapcsolódás volt a foci.<br />
<br />
Másrészt a magyar foci színvonala mélységesen zuhanóban. Ki a fene kíváncsi arra, hogy 22 életunt ember öregember módjára szottyog a labda után?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7821642
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T10:45:00+01:00
2009-11-29T10:45:00+01:00
Mitya Ivanov
http://blog.hu/user/164731
simán megértjük, de nem a szinvonal esése az oka.<br />
Vidéki MTK szurkolóként (ez már önmagában érthetetlen) 10-15 éve feljártam pestre, még nb2-es meccsen is voltam. Aztán jött az Illés korszak, azért a csapatért megérte felmenni, meg is tettem sokszor, és a lakhelyemhez közel eső idegenbeli meccsekre is elmentem, Győrbe, fehérvár, Szhely, Siófok, Pécs. A legdurvább az volt, amikor egy MTK csepel kedvéért ellógtam az egyetemről. 5-2 re nyertünk, megérte:)<br />
Ma már el nem tudnám képzelni ezt, marad a fotel. És azért mondom, hogy ez nem szinvonal kérdés nálam, mert szivesebben megnézek egy magyar bajnokit, mint egy premier ligás serieA-s bármilyen meccset. Inkább a helyi csapat nb3-as meccsére járok, de ha jól belegondolok, 15 éve is azzal kezdtem, hogy a helyi csapat akkor nb2-es meccsére kezdtem járni.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7821609
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T10:37:34+01:00
2009-11-29T10:37:34+01:00
Artie
http://blog.hu/user/845
Illetve emlékszem még egy ETO-Csepel 4:0-ra is (Póczik, Mile, Póczik, Mile) abból az évbők.:)
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/29/messze_van_mint_kerepes_angyalfoldtol/full_commentlist/1#c7821604
Válasz erre: Messze van, mint Kerepes Angyalföldtől
2009-11-29T10:35:56+01:00
2009-11-29T10:35:56+01:00
Artie
http://blog.hu/user/845
Értjük.<br />
<br />
Első fociemlékem: hétévesen Rába ETO-Újpesti Dózsa 6:1, a második bajnoki cím. 32.000 ember (vagy ki tudja, mennyi).<br />
<br />
Most meg? Miért kellene kimenni?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7820159
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-28T22:57:29+01:00
2009-11-28T22:57:29+01:00
phcalvin
http://blog.hu/user/94561
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7816599" class="reply_nick_240918" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7816599 );">@piszok alfréd</a>: ez mind szép és jó, persze ne menjünk bele, hogy melyik klubbokat is támogatja az állam akár anyagilag, akár a klub körüli, vagy szurkolói gikszerek elnézésével.<br />
<br />
kérdés: statisztikád akkor most mit is bizonyít?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7816599
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-28T15:51:52+01:00
2009-11-28T15:51:52+01:00
piszok alfréd
http://blog.hu/user/240918
lacikafan <br />
<br />
gondolom, sosem hallottál róla, hogy került a dózsába ill. a honvédba annak idején kocsis, czibor, törőcsik(akinek aláírt szerződése volt a Fradival) és hogyan szedték szét az ötvenes években a komplett Fradit, később meg a Videotont. Ha mindez nincs, akkor a honvéd sosem nyert volna bajnokságot, nem beszélve a dózsa ebben az időszakban nyert több,mint 10 bajnoki címérő. 1945- től a rendszerváltásig egész pontosan :<br />
honvéd 11 bajnoki cím (ezen kívül +2 !!)<br />
dózsa 13 bajnoki cím (ezen kívül +6)<br />
Fradi 7 bajnoki cím ( ezen kívül + 21)<br />
<br />
előbb tájékozódj, mielőtt butaságokat hordasz össze!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7815292
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-28T13:13:54+01:00
2009-11-28T13:13:54+01:00
Chewbaca
http://blog.hu/user/347595
tényleg elég spekulatív és rosszindulatú a poszt, de egyben igaza van. mégpedig abban, hogy ezzel a helyére kerülhet a magyar foci és végre kapunk 1 választ arra, hogy miért ilyen elkeserítő a helyzet évek óta.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7813851
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-28T09:20:11+01:00
2009-11-28T09:20:11+01:00
Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell)
http://blog.hu/user/84531
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7813558" class="reply_nick_240918" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7813558 );">@piszok alfréd</a>: az átkosban mindenki a rendszer csapata volt. A honvéd majdnem 30 évig nem nyerhetett bajnokságot...ellenben a fradi a vasas és az újpest no és az mtk is igen.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7813777
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-28T08:59:39+01:00
2009-11-28T08:59:39+01:00
phcalvin
http://blog.hu/user/94561
Most akkor mit is lehet tudni?<br />
1. UEFA vizsgálódik egy bundabotrányban<br />
2. Esetleg két magyar csapat, vagy néhány tagjuk érintett lehet. (Honvéd, Újpest)<br />
3.Egynlőre nincs bizonyíték és a vizsgálat nem is zárult még le.<br />
<br />
kedves labdarugdosgató blogger szerző!<br />
<br />
1. te jártál valaha meccsre?<br />
2. vk. fizet azért, hogy mocskolódj?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7813558
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-28T07:34:34+01:00
2009-11-28T07:34:34+01:00
piszok alfréd
http://blog.hu/user/240918
az "átkosban" nem kellett a honvédnak bundázni, mert minden játékost elrabolhattak a többi klubtól, a dózsával egyetemben és a bírók is tudták, melyik a rendszer csapata.ha volt is bunda, sokszor úgy történt,hogy most leadom neked a meccset, aztán majd visszaadod,ha nekem kellenek jobban a pontok.a rendszerváltás után kezdődtek az igazi meccs adás-vételek, amiben már a játékosok vitték inkább a prímet és néhány edző (pl. komora, mészöly) . az viszont több, mint feltűnő, hogy a honvéd ebben rendszeresen érintett volt, mint a mostani gyanú szerint is... azt máig sem értem, hogy a volán-honvéd 6-6 után,hogy úszta meg a két csapat ennyivel...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7813041
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T23:51:45+01:00
2009-11-27T23:51:45+01:00
- duplagondol
http://blog.hu/user/3424
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7811854" class="reply_nick_167382" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7811854 );">@Eastbay1</a>: Esterházy Márton előadásában: "a libamáj belerohadt a csomagtartóba"..)
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7813011
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T23:46:36+01:00
2009-11-27T23:46:36+01:00
Eastbay1
http://blog.hu/user/167382
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7812115" class="reply_nick_1077" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7812115 );">@RAMBO</a>: Hol nem?:D
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7812168
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T21:54:43+01:00
2009-11-27T21:54:43+01:00
HappyMan
http://blog.hu/user/69341
Zalaegerszegen.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7812115
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T21:48:41+01:00
2009-11-27T21:48:41+01:00
RAMBO
http://blog.hu/user/1077
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7811854" class="reply_nick_167382" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7811854 );">@Eastbay1</a>: Hol is kapták bundán a Szőke Sziklát, mint edzőt?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7812106
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T21:47:56+01:00
2009-11-27T21:47:56+01:00
RAMBO
http://blog.hu/user/1077
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7809269" class="reply_nick_361829" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7809269 );">@Honvéd</a>: bocs, de te is olyan hülye vagy, mint a cikk írója. Csak nem képzeli bárki, hogy Hemi benne van a bundában? Hát nem sokkal jobban megéri neki egy döntetlen, ami után jó pénzt kap a csapat?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7811854
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T21:23:40+01:00
2009-11-27T21:23:40+01:00
Eastbay1
http://blog.hu/user/167382
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7811095" class="reply_nick_320088" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7811095 );">@Té.eS</a>: Meg egyáltalán, hogyan maradt benn annak idején a Loki? Biztos pusziért lépett vissza a BKV. Orbánnak, Kósának köze nem volt hozzá...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7811806
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T21:19:30+01:00
2009-11-27T21:19:30+01:00
Eastbay1
http://blog.hu/user/167382
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7810674" class="reply_nick_64868" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7810674 );">@Bukott Rockzenész</a>: Hemi sosem volt a KFC és a Pizza Hut tulajdonosa, csak a franchise-t üzemeltette itthon meg még pár országban. De már ennek is vége, ha jól tudom. Már csak a nyugdíjával játszik az öreg.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7811771
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T21:16:50+01:00
2009-11-27T21:16:50+01:00
Eastbay1
http://blog.hu/user/167382
Na fasza, ki lettünk kiáltva az örök bundázóknak... Azt mondjuk hajlamos mindenki elfelejteni, hogy MINDEN CSAPAT bundázik vagy bundázott, csak van akit picsán rúgnak ezért, van akit meg nem. A nemzeti kincs aranylábújai is adták-vették a meccseket, a Novák mondta, aztán még sem lettek meghurcolva.<br />
Kültelki <a href="mailto:b@lf@sz">b@lf@sz</a> barátunk meg megtanulhatna szöveget értelmezni, mert minden UEFA közleményben le van írva, hogy a játékosok szerepét vizsgálják, nem a klubét.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7811668
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T21:09:35+01:00
2009-11-27T21:09:35+01:00
freddyD
http://blog.hu/user/13466
Miért találja már most mindenki vétkesnek a csapatokat? Be lett bizonyítva? Mert ez nekem max gyenge spekulációnak tűnik
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7811149
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T20:24:43+01:00
2009-11-27T20:24:43+01:00
Té.eS
http://blog.hu/user/320088
A csapat meg azért van ott, ahol, mert Hemingwayt ott vezetik meg kedves "tanácsadói" ahol tudják...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7811095
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T20:21:23+01:00
2009-11-27T20:21:23+01:00
Té.eS
http://blog.hu/user/320088
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7810116" class="reply_nick_2351" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7810116 );">@gyz</a>: Teljes mértékben igazad van..<br />
NB1-ből is lehetne sorolni a bundákat, hogyan lett a Debrecen bajnok pár éve az utolsó fordulókban stb.. Ez gyenge következtetésekből szenzációhajhászás.. Legalább a Blogod látogatják mostantól..<br />
A poszt meg úgy szánalmas ahogy van..
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7811034
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T20:17:35+01:00
2009-11-27T20:17:35+01:00
HappyMan
http://blog.hu/user/69341
Az UEFA még nem bizonyította a bundát, nem tudjuk kit vettek meg. Ez bármelyik csapattal előfordulhat, elég, ha egy erkölcstelen játékosa van.<br />
<br />
Majd ha lesz bizonyíték, akkor kimondhatjuk: bundáztak. De amíg nincs, addig nem.<br />
<br />
Hajrá Diósgyőr!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810839
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T20:02:27+01:00
2009-11-27T20:02:27+01:00
hulk
http://blog.hu/user/45818
Nem is értem, hogy lehet ilyen sok baromságot összehordani, mert az a lényeg, amit gyz leírt, na meg ez:<br />
<br />
"Nem véletlen tehát, hogy a Honvédtól évek óta rugdossák kifelé az úgynevezett sztárjátékosokat, akiknek a meglepő formaingadozásai miatt a csapat a Hemingway-érában a papírformánál folyamatosan 6-8 hellyel lejjebb szerepel. Most így hirtelen csak Rabóczki neve jut eszembe, de Hercegfalvi sem véletlenül került Amerikába. Aki látta a tavaszi Újpest-Honvédot, az tudja, miről csiripelnek a verebek..."
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810674
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T19:49:06+01:00
2009-11-27T19:49:06+01:00
Bukott Rockzenész
http://blog.hu/user/64868
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7810116" class="reply_nick_2351" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7810116 );">@gyz</a>: Valami hasonlót akartam én is írni, de tökéletesen összefoglaltad a gondolataimat.<br />
<br />
A Honvédnál évek óta gyanúsak a játékosok - hangsúlyozom, A JÁTÉKOSOK. Az öreg halászról sok minden rosszat el lehet mondani, de van akkora kelet-palesztin üzletember, hogy a KFC és a Pizza Hut tulajdonosaként pitiáner párszázezer eurós összegekért ne menjen bele ilyen kétes ügyletekbe.<br />
<br />
Nem véletlen tehát, hogy a Honvédtól évek óta rugdossák kifelé az úgynevezett sztárjátékosokat, akiknek a meglepő formaingadozásai miatt a csapat a Hemingway-érában a papírformánál folyamatosan 6-8 hellyel lejjebb szerepel. Most így hirtelen csak Rabóczki neve jut eszembe, de Hercegfalvi sem véletlenül került Amerikába. Aki látta a tavaszi Újpest-Honvédot, az tudja, miről csiripelnek a verebek...<br />
<br />
Amúgy Honvéd-drukker vagyok, és egy régi barátom a klubvezetésben tevékenykedik, így van némi rálátásom a témára.<br />
<br />
Ha tehát a Honvédnál bundázókat keresnek, először a játékosok háza táján nézzenek körül.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810650
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T19:46:43+01:00
2009-11-27T19:46:43+01:00
Hurvinyek
http://blog.hu/user/59442
(ha a klub nem is, egy-egy játékosa szinte biztosan)<br />
Kedves Blog író.<br />
Te már tudsz valamit a dologról.<br />
Mert még semmi tényt nem tártak napvilágra.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810535
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T19:38:40+01:00
2009-11-27T19:38:40+01:00
Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell)
http://blog.hu/user/84531
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7810096" class="reply_nick_17297" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7810096 );">@Art Mooney</a>: Családiasnak, már családias...nincsenek sokkal többen mint egy jó nagy családban:)
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810295
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T19:21:30+01:00
2009-11-27T19:21:30+01:00
magic kefír
http://blog.hu/user/342927
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7810116" class="reply_nick_2351" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7810116 );">@gyz</a>: csatlakozom. külteleki mágus, külteleki stílus, de az stabilan.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810116
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T19:05:46+01:00
2009-11-27T19:05:46+01:00
gyz
http://blog.hu/user/2351
gratulálok a szerzőnek, jó kis szarkavaró, maszatoló, sárdobáló és sejtetgető írás lett, nulla érvvel próbál befeketíteni embereket.<br />
<br />
Az utolsó álszent mondat a blikk legszebb pillanatait idézi.<br />
<br />
amúgy meg aki benne van, azt meszeljék el egy életre. de előbb talán meg kéne várni a nyomozás végét.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810096
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T19:03:36+01:00
2009-11-27T19:03:36+01:00
Art Mooney
http://blog.hu/user/17297
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7809772" class="reply_nick_84531" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7809772 );">@lacikafan</a>: fellépett a szurkolók minősíthetetlenül viselkedő huligán része ellen, h családias lehessen a meccs hangulata. ezért utálják.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810073
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T19:01:08+01:00
2009-11-27T19:01:08+01:00
SzőröstalpúJeti
http://blog.hu/user/361873
a szurkolóknak alapból sosem kell semmilyen különleges ok, hogy utálják a mindenkori vezetőket...ha nincs ok, akkor majd kreálnak néhányat, és máris lehet összefogni,hejj.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810061
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T19:00:15+01:00
2009-11-27T19:00:15+01:00
EasyFriend
http://blog.hu/user/15631
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7809742" class="reply_nick_84531" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7809742 );">@lacikafan</a>: "ha most az interneten fogadok mondjuk 100 000Ft-tal egy megye kettes meccsre akkor bundázok" - nem hinném, de ha pl. többmillió euróval fogadsz (különböző irodákban) arra, hogy a Kispest legalább 4 góllal kikap, és aztán valóban, na akkor már gyanúba keveredhetsz.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7810042
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T18:57:53+01:00
2009-11-27T18:57:53+01:00
gitáros
http://blog.hu/user/95399
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol?fullcommentlist=1#c7809269" class="reply_nick_361829" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7809269 );">@Honvéd</a>: <br />
Mert? Hogy függ össze? És tudsz valamit talán, hogy Hemi személyesen benne lett volna?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7809772
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T18:32:02+01:00
2009-11-27T18:32:02+01:00
Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell)
http://blog.hu/user/84531
valaki elmesélni nekem, hogy miért utálják ennyire a szurkolók ezt a Hammingway gyereket? attól eltekintve, hogy bunkó szerintem jól csinálja, van stadion, utánpótlás biztos fizetések? innen angliából régen nem járok meccsekre, szóval kimaradok az információkból...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7809742
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T18:29:14+01:00
2009-11-27T18:29:14+01:00
Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell)
http://blog.hu/user/84531
az uefa azt, mondta idézem: „feltehetően megsértette az európai szövetség szabályzatát, mert a vizsgálatnál a rendszer nem hétköznapi fogadást mutatott.”<br />
szóval ha most az interneten fogadok mondjuk 100 000Ft-tal egy megye kettes meccsre akkor bundázok? mert tuti nem hétköznapi fogadás lenne...szóval erről ennyit.<br />
előbb bizonyítékokat kéne szerezni aztán bejelenteni ahogy a bochumi bíróság is tette. ez így ebben a formában hitelrontás. amúgy nem hiszem, hogy Hammingwaynak érdeke elbukni komoly meccseket, neki abból van több pénz ha jól megy a csapatnak
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7809686
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T18:24:28+01:00
2009-11-27T18:24:28+01:00
Rókatojás (törölt)
http://blog.hu/user/330196
ne temessünk addig, amíg nincs halott...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/27/kispest_bunda_rutinbol/full_commentlist/1#c7809269
Válasz erre: Kispest - bunda rutinból?
2009-11-27T17:52:26+01:00
2009-11-27T17:52:26+01:00
Honvéd
http://blog.hu/user/361829
Hemingway Úrnak ezek után semmi erkölcsi alapja nincs, hogy kioktassa a Honvéd szurkolókat a sportszerű viselkedésről, ahogy eddig tette.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7775938
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-24T22:09:24+01:00
2009-11-24T22:09:24+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7769006" class="reply_nick_10273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7769006 );">@Ács Ferenc</a>: légből kapott dolog ez a győri cucc...<br />
már csak azért is, mert ilyen alapon ti meg segítettek a nulla pontos lila ikonnak, vébergyurinak<br />
csak azért mondod, hogy legyen valami a serpenyő másik oldalán<br />
maradjunk, annyiban, hogy várjuk meg mi derül ki, és aztán folytatjuk
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7769006
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-24T12:04:18+01:00
2009-11-24T12:04:18+01:00
Ács Ferenc
http://blog.hu/user/10273
@MontanaLaOnda: Azért várjunk azzal a pofánköpéssel, mert egyelőre egy Bild-hír van, az meg nem bizonyíték semmire. A Győr-meccsel meg tényleg csak annyi a probléma, hogy a Győr aznap egyáltalán nem akart gólt rúgni, ez akkor is csalás, ha nem volt pénzmozgás. Minimum utána szerénynek kellene lenni erkölcsi ítélkezés helyett, mindenki tudja miről volt ott szó, segíteni kellett eljönni a kieső helyről. <br />
BBL 1994-ben kisgazda képviselőjelölt volt Miskolcon, aztán fokozatosan tendált a MIÉP felé. Amúgy a miskolci HÖK az ország leghirhedtebb társaságának számított.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7764069
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T20:31:25+01:00
2009-11-23T20:31:25+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7758519" class="reply_nick_10273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7758519 );">@Ács Ferenc</a>: BBL-t utálom, semmi közöm hozzá<br />
simma fidesz aktivista
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7764065
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T20:30:43+01:00
2009-11-23T20:30:43+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7758519" class="reply_nick_10273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7758519 );">@Ács Ferenc</a>: véber gyurinak kellett a pont, mert nem volt, ezért lebociztok 3 kopaszra?<br />
ne butáskodjunk...<br />
arról nem beszélve, hogy a bunda az, amikor pénzt kapsz, hogy szar legyél, tehát a győr ellen max a győr bundázott, ahhoz meg mi közünk?<br />
ráadásul egyelőre mi nem vagyunk megemlítve, holott hidd el, ha szarosak lennénk, abból tuti hír lenne
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7764036
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T20:28:03+01:00
2009-11-23T20:28:03+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7757429" class="reply_nick_86579" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7757429 );">@óóóó</a>: nem gondolom, hogy a dózsa, mint klub csinálta volna a szart, szerintem is max néhány playa<br />
a szurkolókat tényleg sajnálom, nem elég, hogy annak a szarnak (dózsa) szurkolnak, még pofán is köpik őket a sajátjaik
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7764007
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T20:26:25+01:00
2009-11-23T20:26:25+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7757370" class="reply_nick_86579" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7757370 );">@óóóó</a>: dili vagy<br />
ha a legalatomosabb kommunista rendszer velünk kibaszott, akkor hogy vagyunk mi komcsik?<br />
tényleg osti vagy, sok hülyeséggel, meg akár nem hülyeséggel attakkolták már a Fradit, de hogy kommunista lenne...<br />
ez tényleg kemény:)<br />
a Fradi a komcsi rendszer csapata?<br />
na ez jó:)<br />
még egy olyan travitól is, mint te, meg a többi párszáz, aki a barbieházba jár
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7760389
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T15:05:41+01:00
2009-11-23T15:05:41+01:00
Hattory Hanzo
http://blog.hu/user/8101
Ha minden igaz, szerdán okosabbak leszünk, az MLSZ-t is Svájcba rendelte az UEFA. BTW Albert mesélte, hogy egy 60-as évek beli Fradi-Vasas is megdumált meccs volt, vége 3-3, állt és tapsolt az egész stadion. Persze, ők még "labdaügyesek" voltak.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7759895
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T14:31:07+01:00
2009-11-23T14:31:07+01:00
zsóka11
http://blog.hu/user/359359
Azt tudom, hogy nem értek a focihoz és egyetlen csapatért sem tenném tűzbe a kezem.<br />
De! Ha Németországban már tizen...sok ottani bizonyíték van, akkor miért nem azt teregetik.<br />
"Dakota " közmondással élve: Az kiabál akinek a háza ég.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7759373
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T13:47:44+01:00
2009-11-23T13:47:44+01:00
ifrance
http://blog.hu/user/225210
most ha jól nézem, akkor a posztíró kreált egy tárgyi tévedésekkel tűzdelt erősen kommentvadász bejegyzést. ha egy kicsit jobban körülnézett volna maga körül, biztosan el tudta volna tölteni hasznosabban is az időt...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7759046
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T13:20:15+01:00
2009-11-23T13:20:15+01:00
Gabbesz
http://blog.hu/user/96467
Vicces ahogy egymásnak esik itt a Fradi és a Újpest tábora. Egy Barcát vagy MU-t elnézve kb. olyan érzésem van, mintha egy Ferrari üléséből röhögnék egy Skoda 120L és egy piros Zsiga tulajdonosa közti párbeszéden, amelyben mindkettő bizonygatja a másiknak, hogy az ő autója mennyivel királyabb!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7758588
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T12:44:41+01:00
2009-11-23T12:44:41+01:00
Ács Ferenc
http://blog.hu/user/10273
Azért ne csak moralizáljunk: Júdás Lajos olyan szépeket bukfencezett tegnap Kaposváron, hogy öröm volt nézni. A legszebb az első gólnál volt, ilyen átemelést!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7758519
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T12:39:25+01:00
2009-11-23T12:39:25+01:00
Ács Ferenc
http://blog.hu/user/10273
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7754416" class="reply_nick_359057" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7754416 );">@MontanaLaOnda</a>: "de miért kell fogyatékos oktatást tartanom töriből az éppen aktuális csalásotok okán?"<br />
<br />
Esetleg azért, mert nincs még egy hónapja a Győr elleni ordító bundameccseteknek. Klubhűségből feküdt le a Pintér vagy kapott is valamit?<br />
Amúgy ha már erkölcsi kérdéseket feszegetünk, kérdezd majd meg a háromnevű médiasztár szurkolóvezér haverodtól, hogy mennyire volt etikus, hogy Miskolcról taxival mentek Siófokra buliba, és az egészet elszámolták a HÖK számlájára anno? Ó ezek a fradista erkölcsi nagyságok.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7758427
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T12:32:55+01:00
2009-11-23T12:32:55+01:00
Goalissimo
http://blog.hu/user/334418
Olvassátok el az én véleménymet is errőla témáról:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://goalissimo.blog.hu/">goalissimo.blog.hu/</a>
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7758412
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T12:31:45+01:00
2009-11-23T12:31:45+01:00
Ács Ferenc
http://blog.hu/user/10273
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7754295" class="reply_nick_359057" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7754295 );">@MontanaLaOnda</a>: "azért lettünk kinizsi, mert a kommunista rendszer ellenségei voltunk<br />
még a szinünket is elvették".<br />
<br />
Ó, ezek a szép mítoszok. A nagy ellenségeskedés közben még egy vadonatúj stadionnal is gazdagodtatok a Kádár-éra közepén, olyannyira elnyomtak benneteket. A másik elnyomás a Földművelésügyi Minisztériumból jött. A legnagyobb ellenálló pedig maga Novák Dezső volt, ezt mindenki tudja. Csak azért spicliskedett, mert elnyomták fradizmusában. <br />
<br />
Szőke tényleg leoltotta a videoton nevetséges bohócait, de provokálni sem kell és akkor nincs ilyesmi. Kint voltam, láttam, hogy végig mutogatott meg pampogott a 20 hülye. Mit vártak, komolyan.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7757463
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T11:22:47+01:00
2009-11-23T11:22:47+01:00
óóóó
http://blog.hu/user/86579
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7754816" class="reply_nick_280096" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7754816 );">@fehér liliom</a>: mi bajod? fáj az igazság?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7757429
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T11:20:18+01:00
2009-11-23T11:20:18+01:00
óóóó
http://blog.hu/user/86579
egyébként zölmaki, a cikkhez. itt nem a csapat bundázott, hanem ez egy fogadási balhé. ha érintett is az ujpest, ami szinte kizárt akkor is max pár mocskos játékos, akiket el kell zavarni és börtönbe zárni.<br />
az igazi bunda mégeccer az a 2002-es bajnokság ahol a két komcsi testvércsapat (kinizsi-mtk) megjátszotta, hogy az mtk 17 pontot adott el, hogy a bundás kinizsi uefa-s lehessen.<br />
a tulaj mindkét klubbnál v.g volt.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7757370
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T11:16:42+01:00
2009-11-23T11:16:42+01:00
óóóó
http://blog.hu/user/86579
montana.<br />
szóval visszakaptatok mindent a komcsiktól: nevet, színt és még mond azt hogy nem a bundás kinizsi volt a legnagyobb komcsi talpnyaló.<br />
hahaha.<br />
keveset tudsz, de azt se nagyon. ostoba zöldmaki.<br />
na mindegy minek is vitatkozok fogyatékos zöldmakival. csak lesüllyedek a szintjére és megver a rutinjával.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7756609
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T10:15:35+01:00
2009-11-23T10:15:35+01:00
dr. Wilbur Swain
http://blog.hu/user/11735
butusok, nem a nagycsapatokat kenték meg, hanem a kicsiket, hogy megfelelő arányban veszítsenek
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7756162
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T09:39:24+01:00
2009-11-23T09:39:24+01:00
kuvart
http://blog.hu/user/345221
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7756084" class="reply_nick_359057" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7756084 );">@MontanaLaOnda</a>: <br />
az a nowdays az egyszer volt a meccs előtt.<br />
Másrészről azoknak a vallás a fránya anyagiak, úgyhogy öngól:)
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7756084
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T09:32:33+01:00
2009-11-23T09:32:33+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7755800" class="reply_nick_345221" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7755800 );">@kuvart</a>: aztán mégis úgy volt anno, hogy ti fuzionáltok velük, illetve heutzutage ti tartotok velük közös sajtótájékoztatót.<br />
minket a fránya anyagiak "kötöttek össze", titeket a vallás tart össze a mai napig:-)
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7755800
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T09:03:41+01:00
2009-11-23T09:03:41+01:00
kuvart
http://blog.hu/user/345221
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7752719" class="reply_nick_359057" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7752719 );">@MontanaLaOnda</a>: <br />
Ha már itt tartunk, nem a fagyi tulaja volt (a markecing-jogoknak még ma is) Várszegi MTK úr??? Nagytesó ehh...<br />
Olvass inkább könyvet...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7755735
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T08:55:01+01:00
2009-11-23T08:55:01+01:00
vagye1
http://blog.hu/user/200263
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7755268" class="reply_nick_336540" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7755268 );">@HUN_Sector</a>: Tedd már ide azt a linket amin a németek beismertek bármit is.<br />
Olyan volt, hogy a a Wankdorf gondnoka állítólag látott ampullákat és erre 40 évvel később hirtelen elkezdett emlékezni, de akkor még nem is volt doppinglista úgyhogy nem is lett volna óvási alap.<br />
Egyébként Puskás gólja szabályos volt, mehettünk volna a francba az állítólagos bundával, ráadásul abban a diktatúrában nem merték volna megcsinálni. Egyszerűen pechünk volt, ha most történne mindenki a fogadásokra gyanakodna. Ezért írtam le példának.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7755624
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T08:37:36+01:00
2009-11-23T08:37:36+01:00
csárli hárper
http://blog.hu/user/119827
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7752857" class="reply_nick_130224" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7752857 );">@Tibi76</a>: keménykedünk, keménykedünk? akkor tessék: téged meg anyád inkább nyelt volna le, te senkiházi, csicska jobbágy ,szlovák gyarmati lilamaki...és még folytathatnám de minek, a te egysejtű amőba szintednek ez is sok.....
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7755496
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T08:13:27+01:00
2009-11-23T08:13:27+01:00
jerke
http://blog.hu/user/240417
Azért az érdekes, hogy minden évben versenyben vagyunk a bajnoki címért,aztán néhány fordulóval a vége előtt elkezdünk betlizni.Ez nem egy kiragadott példa, hanem több évben előfordult.Nem kell beszarni,ha a németek elkezdtek valamit,azt be is fogják fejezni.persze egyáltalán nem biztos, hogy a mai Újpestnek bármi köze lenne az egészhez.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7755268
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T06:17:19+01:00
2009-11-23T06:17:19+01:00
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7751651" class="reply_nick_200263" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7751651 );">@vagye1</a>: de a németek bevallották nemrég hogy doppingoltak, sőt '53-ban elég hirtelen nyoma veszett a rendőrségről a bizonyítékként szolgáló ampulláknak az nyomozati anyagokból...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7755243
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T05:41:16+01:00
2009-11-23T05:41:16+01:00
Scribent
http://blog.hu/user/225245
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7753290" class="reply_nick_28424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7753290 );">@Bambano</a>: ... és itt a Diósgyőr elleni utóbbi néhány év bajnoki eredménye:<br />
2009-2010 – Debrecen – Diósgyőr 0-1<br />
2008-2009 – Debrecen – Diósgyőr 1-2 ; 3-2<br />
2007-2008 – Debrecen – Diósgyőr 3-0 ; 2-1<br />
2006-2007 – Debrecen – Diósgyőr 1-1 ; 5-1<br />
2005-2006 – Debrecen – Diósgyőr 2-0 ; 3-3<br />
2004-2005 – Debrecen – Diósgyőr 1-0 ; 2-0
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7755238
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T05:25:49+01:00
2009-11-23T05:25:49+01:00
Scribent
http://blog.hu/user/225245
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7753290" class="reply_nick_28424" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7753290 );">@Bambano</a>: Ekkora marhaságokat leírni!<br />
2009-2010 – Debrecen – Nyíregyháza 3-1<br />
2008-2009 – Debrecen – Nyíregyháza 4-0 ; 1-1<br />
2007-2008 – Debrecen – Nyíregyháza 4-1 ; 1-1<br />
2004-2005 – Debrecen – Nyíregyháza 2-1 ; 2-0
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7755214
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T04:48:39+01:00
2009-11-23T04:48:39+01:00
Duran68
http://blog.hu/user/358987
Milyen érdekes, hogy állitolag 13 meccset érint itthon az ügy, és pont az Újpest neve tünt fel a német szennylapnak.. Gondolom az Újpest l-ll. játszott egymás ellen 13 meccset a bajnokságban.. Bármi is legyen a vége az ügynek, az Újpest soha nem mossa ki magát belőle, csak abban bízom, hogyha mégsem igaz amit a németek állitanak, pár milka euro beesik kártéritésként..:)
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754816
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T00:28:34+01:00
2009-11-23T00:28:34+01:00
fehér liliom (törölt)
http://blog.hu/user/280096
Ez az "óóóó" honnan mászott elő a sötétség megtestesítőjeként? Bujdoss el te szerencsétlen!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754805
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-23T00:26:56+01:00
2009-11-23T00:26:56+01:00
dzsonii
http://blog.hu/user/359166
A cikk írója is büszkén verheti a mellét, hogy megírt egy nulla valóságtartalmú... betűhalmazt.<br />
Szégyen vagy.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754525
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T23:41:57+01:00
2009-11-22T23:41:57+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
megnéztem, a legrondább időszakban csak az MTK meg a Honvéd volt a bajnok.<br />
Érdekes...
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754416
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T23:28:05+01:00
2009-11-22T23:28:05+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7754221" class="reply_nick_86579" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7754221 );">@óóóó</a>: mi a legsötétebb kommunista időszakban, 51 és 56 között voltunk Kinizsi, ráadásul piros-fehérben:(<br />
ti 49-től 91-ig voltatok dózsa<br />
<br />
de miért kell fogyatékos oktatást tartanom töriből az éppen aktuális csalásotok okán?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754295
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T23:14:12+01:00
2009-11-22T23:14:12+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7754200" class="reply_nick_86579" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7754200 );">@óóóó</a>: tudod, pont azért lettünk kinizsi, mert a kommunista rendszer ellenségei voltunk<br />
még a szinünket is elvették<br />
ráadásul asszem tovább voltatok dózsa, mint mi kinizsi<br />
és mi Ferencvárosként nyertünk bajnoki címeket, míg ti dózsaként<br />
<br />
az viszont csodálatos, hogy TE komcsizol le MINKET:)<br />
kommunikáltam már néhány egyszerű lelkű bohócbiciklivel, de Te mindent viszel!<br />
riszpekt!
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754258
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T23:09:42+01:00
2009-11-22T23:09:42+01:00
Tomekkowal
http://blog.hu/user/30973
És akkor ráadásként:<br />
"Majd jött egy 3:1-es vereség a 14. helyen, a kieséstől egy pontnyira álló Paks otthonában"<br />
Paks az újpesti meccs elött 12.helyezett volt 29ponttal, 9 ponttal meglépve a kiesést jelentő 15. Siofoktól.<br />
Most vagy én néztem el de nagyon tabellát,vagy a poszt író.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754221
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T23:05:26+01:00
2009-11-22T23:05:26+01:00
óóóó
http://blog.hu/user/86579
ahogy mindig is bundáztatok. bár ahol egy boros bánk orbánimitátor levente főszurkoló lehet...<br />
szánalmas komcsi kinizsi.<br />
mesélj kinek a csapata volt a kinizsi 50 éven keresztül?
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754200
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T23:02:41+01:00
2009-11-22T23:02:41+01:00
óóóó
http://blog.hu/user/86579
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7754040" class="reply_nick_359057" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7754040 );">@MontanaLaOnda</a>: <br />
Ehh. egy kinizsistől nem várunk öszinteséget.<br />
nekünk 2000 ben fél évre bezárták a pályánkat. bár te erről mit sem tudhatsz.<br />
divat kinizsis. nekünk orbán, nektek torgyán.<br />
hameg igazi csicska bunda évet akarsz akkor nézz utána 2002nek. mtk a kinizsi testvércsapat félidőben 17 pontal megy. aztán hogy a büdöslábú komcsi kinizsi valahogy eljusson az uefába szépen adják le a meccseket.<br />
titeket abban az évben el kellet volna tiltani örökre az nb1től. csak megvettetek mindenkit.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754177
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T23:00:43+01:00
2009-11-22T23:00:43+01:00
Tomekkowal
http://blog.hu/user/30973
"Vereség a Hungária körúton a csak 11. helyezett MTK-tól" Utánanéztem,az MTK 6.volt amikor az Újpesttel játszott,ráadásul szerintem már elég rég volt olyan hogy az MTK 11.helyezés környékén legyen.
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754040
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T22:42:32+01:00
2009-11-22T22:42:32+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7753257" class="reply_nick_10273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7753257 );">@Ács Ferenc</a>: a nő és gyerekverés nettó kreténség, de valóban eggyel több hsz-ed lett tőle<br />
máskülönben nekem hiába nyomod, jól ismerlek titeket, 27 éve újpesten élek (legjobb hely!), és igen sok barbie cimbim van<br />
tehát kamuval ne fáraszd magad, de ha van mondanivalód, szívesen diskurálok veled is
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7754008
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T22:38:11+01:00
2009-11-22T22:38:11+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7753257" class="reply_nick_10273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7753257 );">@Ács Ferenc</a>: nem érezlek súlyosabbnak csak azért, mert már többször szóltál ostobaságot...<br />
lehet, hogy nem vagy fikanick, de fegya vagy
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7753983
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T22:36:23+01:00
2009-11-22T22:36:23+01:00
MontanaLaOnda
http://blog.hu/user/359057
<a href="http://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag?fullcommentlist=1#c7753532" class="reply_nick_10273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7753532 );">@Ács Ferenc</a>: nektek volt egy orbánviktorotok, ja, lett is stadion...<br />
az, hogy nem volt bemászás, az tény, mint ahogy az is, hogy ti meg bemásztatok, és a Szőke például meg is ütött egy fehérvári játékost, ingyen...<br />
a petárdázás kiskutyafüle volt a ti bukarest elleni petárádázásotokhoz képest, ezt is tudod<br />
<br />
ettől függetlenül jó buták a randalírozók, és jó lenne, ha picsán rúgnák őket...<br />
csak, hát mindig a klub szívja meg
https://labdarugdosgato.blog.hu/2009/11/22/ujpest_csalas_vagy_szimpla_benasag/full_commentlist/1#c7753639
Válasz erre: Újpest: csúf csalás vagy szimpla bénaság?
2009-11-22T22:05:31+01:00
2009-11-22T22:05:31+01:00
Bild = Blikk, Bors tököm tudja mik. ezeknek az újságoknak az egyetlen értelmes anyaga a dvd amit annó adtak mellé. Amúgy meg biztos hogy Stadler Józsi bácsi manipulálta a meccseket.