HTML

Labdarugdosgatás

Amit a fociról hazudnak Battonyától Nemesmedvesig, Uszkától Felsőszölnökig.

Friss topikok

2010-es vébé: no, eddig kellett izgulnunk

2007.11.25. 16:45 Kültelki Mágus

Az előzetesen legnehezebbnek gondolt ellenfelek közül mindenkit sikerült elkerülni, de nem kaptunk meg senkit a legkönnyebbek közül sem. A mai sorsolás után kiderült, hogy nincs kvalifikáció magyar-máltai meccs nélkül. Továbbá, mint négy éve, ismét megkaptuk a svédeket, 1999 után újra a portugálokat, 1983 után újra a dánokat. Valamint itt vannak az albánok, akik visszavághatnak a legutóbbi meccsen elszenvedett 12:0-s vereségért – igaz, az a meccs 57 éve volt.


Ha nagyon bejön a fiatalítás, és tényleg jó úton halad a válogatott, akkor meglehet a negyedik hely. Ha csoda történik, akkor a harmadik is; nem mintha ez fontos lenne, a második helyről sem jutnánk biztosan tovább. Egyébként az ötödik elkerüléséért kell küzdeni Albániával. És a magyarok istene most cserbenhagyott minket: a 2. csoportban a görögök, Izrael és Svájc lettek volna az ellenfelek – ott talán tényleg lehetne reménykedni a harmadik helyben, ahogyan az 5. csoportban, a spanyol, török, belga, örmény és észt csapatok ellen is. A második hely persze mindenhol illúzió lenne.

Persze nem Kisteleki szerint. Az MLSZ-elnök azt mondta, a válogatott számára elérhető a második hely, de legalábbis versenyben kell lennünk érte. Hát, versenyben, abban leszünk. Ha Albánia ellen itthon kezdünk és Málta ellen, szintén itthon folytatjuk, akár két fordulón keresztül is. Várhidi szerint az is növelheti az esélyeinket, hogy egyik ellenfelünk sem sztárcsapat. No, még szerencse, hogy nem a Reallal, Manchesterrel vagy AC Milannal sorsoltak minket össze, muhaha.

Emlékszem egyébként, gyerekkoromban még azon izgultunk, hogy az akkor még 24 csapatos vébédöntőben kikkel sorsolnak minket össze, '86-ban például latolgattuk az esélyeket, hogy a franciákkal vagy a szovjetekkel megyünk-e tovább a 16 közé, muhaha. De hol van az már: most örültünk, hogy Moldovát biztosan megússzuk, és azon izgultunk, hogy a 2010-es vébé selejtezőcsoportjában a belgákkal vagy a szerbekkel kerülünk-e össze. Előbbiek alapból verhető ellenfélnek tűntek, és ki tudja: mire oda kerülünk, hogy játsszunk velük, talán már nem is lesz ilyen ország.

A mostani sorsoláson azonban nem volt ilyen kegyes hozzánk a sors. Az első kalapból a portugálokat kaptuk meg – legutóbb a 2000-es Eb selejtezőin játszottak velünk, 1998. szeptemberében Budapesten vertek minket 3:1-re, a visszavágón, 1999. októberében Lisszabonban 3:0-ra. Azt megelőzően, 1983-ban játszottunk velük egy 0:0-t, és még soha nem is vertük meg őket. Azt hiszem, nem is most szakad meg ez a fránya sorozat, amely már 1938-ban egy csúnya 0:4-gyel kezdődött.

Itt van viszont egy videó a portugál fociról, érdemes megnézni, milyen egy európai értelemben vett nem sztárcsapat:

A svédek is jó ismerőseink – vagyis annyira nem is jók. Megkaptuk őket és aztán tőlük a 2006-os vébé selejtezőin, idegenben 3:0-ra, itthon 1:0-ra kaptunk ki. Előtte az Euro2004 selejtezőin is játszottak velünk, idegenben 1:1-et értünk el, itthon kikaptunk 2:1-re.<>

A svédeket legutóbb 1995-ben tudtuk megverni 1:0-ra (az is Eb-selejtező volt, az odavágón 2:0-ra kikaptunk). Itt egy Ibrahimovic-gól emlékeztet, milyen rossz is az európai migráció, fentebb egy Lisztes-találat, hogy mi is vagyunk valakik:

Málta szintén régi, és szintén nem jó ismerős. A mostani Eb- és a 2006-os vébé selejtezőjében is játszottunk ellenük. Legutóbb idén októberben 2:0-ra vertük őket, előtte Máltán kikaptunk 2:1-re, az után a meccs után kellett mennie a Bozsik-Détári kettősnek a válogatott éléről. A vébéselejtezőkön 2005. szeptember 9-én játszottunk, az is vébéselejtezőn 4:0-ra, előtte 2004. novemberében idegenben 2:0-ra nyertünk.

Igazán új élményeket jelent viszont Dánia és Albánia. A dánokkal legutóbb 1994-ben játszottunk egy barátságos meccset, barátságosan 3:1-re vertek minket Koppenhágában. Azt megelőzően, szintén barátságos meccsen 2:2 volt Budapesten, még 1988-ban; előtte Eb-selejtezőn 1983-ban játszottunk kétszer, idegenben 3:1-re kikaptunk, itthon 1:0-ra nyertünk (az Eb-re viszont ők jutottak ki, és az elődöntőig meneteltek, ahol a spanyoloktól 11-esekkel kaptak ki).

Albániára könnyes szemű nosztalgiával emlékezhetünk: 1950-ben 12:0-ra vertük őket, ez volt a magyar foci legnagyobb győzelme (ugyancsak 12:0-ra vertük 1912-ben az oroszokat és 13:1-re 1926-ban a franciákat). Azóta nem is játszottunk velük – előtte, 1948-ban viszont Tiranában összehoztak ellenünk egy 0:0-t –, most viszont aligha lesz 12 gólos magyar győzelem; a görögöket például három éve 2:1-re verték, így:

Már csak azért sem, mert az albánok az ötödik kalap második helyén voltak; csupán két helynyire attól, hogy velünk azonos beosztásból várják a sorsolást. A portugálok az első kalap hatodik helyén voltak, a svédek a második kalap utolsó előttijén, a dánok a harmadik kalap negyedik helyén. Szóval a sorsolásunk átlagosan lett nehéz.

Az albánok a most véget ért Eb-selejtezőkön csoportjukban 7 csapatból az 5. helyen zártak Szlovénia és Luxemburg előtt, a dánok a 4. helyen végeztek az észak-írek, a spanyolok és a 2. helyen továbbjutó svédek mögött, Málta az egyetlen csapat volt, amelyet meg tudtunk előzni, a portugálok szintén a második helyen jutottak tovább a lengyelek mögött.

Két éve azon örvendeztünk, hogy olyan csoportba kerültünk, amelyből senki nem volt vébérésztvevő 2006-ban. Most olyanba, amelyből ketten is ott lesznek az Eb-n – persze most legjobb esetben is lett volna egy ilyen, hiszen az első kalapban csak ilyen csapatok voltak –, de ez nem jelent semmit. A korábbi nagyon könnyű csoportokban rendre utolsó előtti helyen végeztünk – nemcsak most, de erről már írtam –, így most akár egy siker is összejöhet.

Mondjuk egy negyedik hely.

170 komment

Címkék: magyarország svédország dánia portugália világbajnokság selejtező válogatott málta albánia vb 2010

A bejegyzés trackback címe:

https://labdarugdosgato.blog.hu/api/trackback/id/tr25241372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen 2007.11.26. 08:34:09

Valaki felvetette a Vanczák-CéRonaldo párosítást, miszerint: muhahaha...
Erre nekem Dalnoki Jenő (Isten nyugosztalja) egyik halhatatlan mondása jutott eszembe, amit az edző intésére reagált, miszerint "nagyon gyors a szélsőjük..."
"Mester: sántán is?"
Vanczák "Robot" Vili majd az 5. percben kettétöri a kis nyálasszájú karrierjét (akarom mondani lábát), és az ettől összeomló Portugál csapat kap egy sima 4-est itt a P.F. Stadionban...
Megjegyzem nekem egy régi-régi magyar-olasz (asszem VB) selejtező jutott eszembe, amit kora ősszel játszottunk, és gyakorlatilag a fél olasz csapat a "strandról" jött ide, igaz, hogy lehozták 2-2-re, de kóvályogtak a pályán, mint gólyafos a levegőben. Namármost: VP-nek innen üzenném, ha jót akar magának, és a válogatottnak, egy EB után hulla fáradt, nyaralásból visszajövő, talán kevésbé pörgős portugál csapattal kellene ITTHON kezdeni. Próba-szekerce alapon. Mert ha valami Isteni csoda folytán el tudnánk kenni a szájukat a nagyképű barmainak...
Akkor bármi lehet.
Na ez igen optimistára sikerült így hétfőn reggel :-)))

Ditti 2007.11.26. 08:39:58

A LEHETETLEN NEM LÉTEZIK! Miért ne lehetne most nekünk szerencsénk? Pozitív gondolkodás kell ide. És nem az, h előre ócsároljuk, szapuljuk a válogatottat!

dr. Wilbur Swain 2007.11.26. 08:44:18

kábé 12-14 pontot számoltam, hajrá

tapir 2007.11.26. 09:08:29

feketehun: egy, de elég nagy probléma van; nevezetesen, hogy a szép, nézhető vereségért is ugyanúgy 0 pont jár, mint a csúnya nézhetetlenért...

Cruzito76 2007.11.26. 09:12:15

Maximálisan egyetértek alább szóló TFL-el és több hozzászólóval.
Mi értelme megírni fikázó, köpködős, megvető stílusú, gúnyolodó cikket, Kedves Szerző Úr?

Dolgozni kell, menni előre, nem nyavajogni és elégedetlenkedni. Ha Dobó István is úgy állt volna neki az egri vár védelmének, hogy "na fasza, százerer muzulmán jön , mi meg csak 3 ezren vagyunk, mit keresek én itt?", akkor kb. 1 óráig tartott volna a vár védelme...De mondjuk ha a görögök úgy küzdenek a legutóbbi EB-n, hogy "mit akarunk mi itt portugálok, spanyolok, németek között??" akkor a csoportjukból sem jutnak tovább...
Egyszóval szerintem maximálisan értelmetlen az efféle ironizáló, "sírva vígad a magyar" jellegezets nemzetiportos szaloncikkek megírása. Tessék egy icipicit optimistának lenni. Vagy kössük fel magunkat, mert csak szarbénamagyarfocibaszületők vagyunk....?

paráznabillegető 2007.11.26. 09:15:38

szerinte maximum 11, minimum 8 pont a realitás.
ezzel együtt az ötdik, de talán a negyedik hely.

Butters 2007.11.26. 09:19:54

Szerintem is javult a válogatott játéka az elmúlt évben, de mégsem sikerlt nagyobb eredményt elérni vele. Sőt, mindenidők leggyengébb selejtezős sorozatát produkálta a válogatott. A görögök elleni meccsek jól játszottak kb a 60. percig, utána már - persze ehhez kellett, hogy a görögök tördeljék a játékot a hazaadásokkal stb - valahogy hitetlennek tűntek. Lehet megijedtek attól, hogy nyerhetnek egy tét meccsen. Komolyan mondom, hogy ha mind barátságos meccs lenne legalább 4-6 ponttal többet szeznénk. Ha a csapat jó teljesít egyébként, akkor maguk mellé fogják állítani az embereket, de addig nem. Túlságosan sokszor csalódnak a szurkolók. Én járok ki a meccsekre. Az olaszok elleni nagyon jó volt. De amikor egy ilyen meccs után Moldova lő 3-at, akkor az ember úgy érzi hogy "be lett csapva".
A csoportról én annyit mondanék, hogy a Portugál csapatszerintem nagyon erős CR árából az egész MLSZ-t meg lehetne venni. A svédek csapatilag nagyon jók, a dánok talán verhetőek náluk talán anapi forma jobban számít(főleg ha Tomasson a csatár :D ).

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 09:22:33

Suffer, imres és mások: Sok igazság van abban, amit írtok. "beleverjük a játékosok fejébe, h nem juthatnak ki?" Attó, mert nem hiszem, h ilyen ellenfelek ellen kijuthatnak? Attó, mert szvsz hiába játszanak néha "szépen", ha kikapnak? Attó, mert hülyeségnek nevezem Kisteleki és Várhidi urak nyilatkozatait, amik valóban hülyeségek?
A fejekben a szövkapnak kell rendet tenni, ezért van. A fiúk meg okozzanak kellemes csalódást. El kell ismerni, már mostanában is okoznak. Törökök ellen kiállításig, görögök ellen is a meccs nagyobb részében. De ez még kevés.
A "fejesek" meg személyesen mondják el a fiúknak, tüzeljék fel őket, h itthon bárki ellen van esélyük, meg stb., de nyilatkozataikba azért kerüljön már vmi realitás, vmi olyan, amitől nem nézi őket az ember (szurkoló) teljesen szotyinak.
Meg kell nézni a többi kap. nyilatkozatát, mrg se említenek, v ha igen, annyira, h oda-vissza kell minket verni. Ebből kell erőt meríteni, esélytelenek nyugalma, egyebek.

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 09:28:02

Seduxen: ahhoz, h VV eltörje C Ronaldo lábát, utól is kellene először érni! Nem csípom a gyereket, de el kell ismerni, h jó, meg azt is, h amióta van, fel akarják rúgni, rugdossák is rendesen, vhogy mégse tudja ssenki sem megállítani. Na majd pont Vili meg a többiek.
Hozzátenném, h a fentebb említett pár "nemsztárjátékost" is fel kellene rugdosni, így meg már főleg nehéz lesz, annyi rúgó emberünk nincs is.

driti 2007.11.26. 09:29:57

hát gyerekek én elég nagy figyelemmel követem a focit de a magyarok nagyon nincsenek könnyű helyzetben.ezek szerintem középes csapatok mind, bárki vérhet bárkit, kicsivel jobban áll a Portugal csapat, de nem v.mi nagy csoda. Albánokról viszont csak annyit hogy jelenleg jobban fociznak mint a magyarok, ha tetszik ha nem. azért kérültek egy kalappal lejjebb mert ki akartak cseszni a szövetségkápitánnyal(Otto Báric,Otto Maximale, és kikaptak a legutolsó 2 metcsen otthon mondjuk pl. a fehéroroszoktól!!! akik nemrég kikaptak a Luxembourgtól, és a romanoktól mondjuk 6-1-re!!!! persze ezután az Otto Maximale lemondott szegény

driti 2007.11.26. 09:34:06

de ne felejsuk el hogy bolgarokkal 2x jatszottak 0-0-t, és a hollandok ugy nyerték albániában hogy a biró lenullazott egy nagyos rendes gólt és miután a 87 percben kiallitotta a legjobb albánt fölösleges dumáért!!! a 92 percben tudtak rugni egy golt!! de azért ez a magyar valogatott ami most éppen van nagyon jó és jobb is lesz, a legjobbakat kivánok nekik !
csak fontos a megalazatság, nem szabad senkit lenézni és sokat kellene dolgozni, Husztit vissza kellene hivni mindenképpen!

Secnir 2007.11.26. 09:55:59

Cruzito:
egyetértek veled. Ha már a szurkolókból és a MLSZ vezetőiből is hiányzik a kincstári optimizmus, akkor azoktól, akik a labdát kergetik hogyan várhatnánk el? Ok, aláírom, nem egy világverő válogatottról van szó, de ha (HA) minden támogatást megkapnak, mind fizikailag mind szellemileg, akkor sokra lehetnek képesek.

Megértem, hogy megy itt az ugafon, hiszen az itt hozzászólók kivétel nélkül TF-et végzett többdiplomás labdarúgóedzők, és képesek megítélni látatlanban egy sportoló maximális és minimális teljesítményét és képességét; ez esetben nem értem, miért nem jelentkeznek az MLSZ-nél a szövetségi kapitány posztjára? Ilyen hatalmas tudással és tapasztalattal sokkal töbre vinnék mint egy egyszerű blogos postoló.

Mint sportoló (habár nálam csak a futás és a gerely szintjén maradt meg a dolog) tudom azt, hogy a nagy dobáshoz nem elég az, hogy milyen erős és ügyes vagyok; kellett hozzá az is, hogy nagyanyám biztasson, hogy folytassam, kellett hozzá az edzőm, akibelém sulykolta, hogy minden körülmények között meg tudjam csinálni; kellettek hozzá a barátok, akik ott voltak a helyi bajnokságokon és versenyen és nekem szurkoltak; és ugyanezeken a versenyeken kellettek azok a szurkolók, akik csak a csapat miatt jöttek ki szurkolni, és értelemszerűen más sportág verssenyzői esetén is szurkoltak. Soha de soha nem láttam olyat, hogy egy csapat szurkolói, akik kijöttek pl. a gátfutóknak szurkolni, az azonos színben gerelyt hajítónak üvöltöztek volna hogy "de szar vagy öcsém!" meg hogy "el se hajítsd nincs esélyed!" . Fel sem merült bennük. Mert ők szeretik azt a csapatot, függetlenül a sportágtól. Mert tudják, hogy ők nem tudnák jobban csinálni mint az, aki lent lohol a pályán körbe-körbe.
Ezért azt mondom: lehet fikázni a csapatot, mert szabad véleménynyilvánítás van; de akkor menj le a pályára, és mutasd meg, hogy TE jobban csinálod. akkor pofázhattok.

Secnir 2007.11.26. 10:02:33

amúgy nem rossz az összeállítás, 2.-3. helyre van esélyünk szerintem, feltéve ha
1. addigra összeszokik a csapat
2. nem cserélgetik a játékosokat-edzőt-gyúrót kéthetente.

tudniillik
1. olyan csapat, ami nem játszik havonta négyszer együtt, az nem csapat. és ez minden csapatsporta igaz. a játékosok egymásra vannak utalva, meg kell ismerniük egymást.
2. nem kell részletezni. ha minden másnap más az edző és más a játékos, soha nem lesz egység, ami a csapatsportok egyik jellemzője.

Seduxen 2007.11.26. 10:09:37

nokéremtisztelettel: a játékoskijáróban utól tudja érni :-)))
Persze ironiának szántam...
Szerintem ebben a csoportban nekünk nem feltétlenül európai braziljait kellene legyőznünk. De ha valami csoda folytán ez itthon sikerülne... Én lennék a legboldogabb!
Majd meglátjuk, de egy biztos: jövő szeptemberig tuti VB-résztvevők vagyunk, legalább is, ami a nyilatkozatokat illeti.
Személy szerint én az első itthoni selejtezőre kimegyek, oszt meglátjuk...

FlybyWire 2007.11.26. 10:13:02

A "cikk" szerzője szemmel láthatóan nem sikeres ember, és esetünkben a magyar foci a "szomszéd tehene".
Boldog vagyok, hogy tökéletesen más a mentalitásom :)

F.

Butters 2007.11.26. 10:13:21

Nemtudom, szerintem a válogatottnak mindenki drukkol és mindenki annak örülne a legjobban ha kijutnánk a vb-re. Ez terémszetes. Én is azt szeretném ha a csapat csoportelsőként, díszlépésben, veretlenül :D menne ki Dél-Afrikába. De eddig sajnos nem voltak igazán nagy eredmények. Egy csapatot úgy szeret meg az ember, hogy valami sikert ér el. Ezek a fiúk elérhetnek sikereket, de eddig nem sikerült. Most majd bebizonyíthatják, hogy igenis jók. Főleg ha a külföldre szerződött fiatalok "felnőnek" a válogatottba.

maki 2007.11.26. 10:16:28

feketehun: Melyik kabaréban szoktál fellépni? A térdemet csapkodtam a röhögéstől,mikor azt írod: "Várhidi csinált egy korrekt középcsapatot"

FlybyWire 2007.11.26. 10:17:26

maki: szánalmas vagy....

harcimaci 2007.11.26. 10:18:59

Nem tudom ki hogy van ezzel ,de 1986 ota azt halljuk,hogy most megmutatjuk es kijutunk. De ezt mar senki sem hiszi el, foleg ha az mlsz (szandekosan kisbetuvel) hukyesegeket beszel, amit sajat maguk sem hisznek el. Ha meg elhiszik akkor sargalapot nekik es kezeltetni oket.Csak azert tartanak szamon meg minket a nemzetkozi fociban mert volt nehany csapat anno akik azert tonkre vertek a vilagot.De ez negyven eve volt es lassan kikopik a tudatbol.Leszoljuk a Portugalokat? Nem sztarcsapat? Nekunk egy jatekosunk sem fer be a Premier League-be!!!!!!!!!!. Kicsit alazatosabban kene viselkedni es nekiallni focizni.......a labda mindenkinek gombolyu.Azokat meg elzavarni akik 1986 ota a magyar futball nevu remalomban dolgoznak es nekik koszonhetjuk ezt ,hogy PUSKAS OCSI forog a sirjaban.Aki probal valami profizmust hozni azt elzavarjak.Abban az orszagban ahol azt lehet csinalni egy csapattal mint a fradival csinalnak es itt a sajat vezeteset es az mlsz-t ertem, ott oriasi gondok vannak.Megvan a kulfoldi pelda ,hogy kell csapatot epiteni,bevetelt novelni.Akkor miert nem kaccsintunk oda egy kicsit,hatha ragadna rank valami.Azt az mlsz-t sem zavarta el senki aki NULLA pontos eb palyazatot hozott ossze!!!!!!! Angliaban vagy Nemetorszagban a sport kozelebe nem engednek az ilyen embereket tobbet.Az a vezetoseg aki nem tud a nemzetkizi szovetseggel ertelmessen kommunikalni azok mondjak ,hogy Portugalia nem sztarcsapat es a masodik hely realis. Am legyen mutassak meg....ha nem sikerul akkor kivegzo szazad ele es tuz.Mert van par millio Magyar Ember aki igen is torodik es torodne a magyar focival, es nem ilyen veztest erdemelne.

Tigrisa 2007.11.26. 10:21:19

Kedves fikázók! Tegyük már a helyére a dolgokat! Itt van végre egy csapat, amelyik ki mer menni a pályára. A török meccs után, majdnem szétvertem a tévét - ha jól emlékszem nem barátságos meccs volt. Hetven percig szopattuk a törököket, azt se tudták hol a labda. Ha nincs az a f@sz bíró, azt a (tét)meccset simán behúztuk volna - idegenben. Ha csak normál (elvárható) szerencsénk van, a T. Európabajnok egy hármassal hazakulloghatott volna - szintén tétmeccsen. Végre van egy csapatunk, ameyik focizik is. A két vereség ellenére is, biztató volt, amit láttam. Na jó, Moldávia ellen én sem voltam eldűlve. Persze, nem mi vagyunk a favoritok a csoportban. Egy esetleges továbbjutás nagy bravúr lenne. Ha ez mégsem sikerülne, majd jönnek az "énmegmondtamjánosok" és a "fikázóbélák" - a két kersztnév birtokosaitól elnézést:). Újra eltemetjük a magyar focit, a válogatottat, a kapitányt, majd jöhet XXII. "Csodatévő" Matheus Gerzson - legközelebb, majd őt temetjük. (Békén)Hagyni kellene már pár évig valakit dolgozni, és ne adj Isten, támogatni. Ha ez a csapat együtt marad és hasonló mentalitással játszik a következő EB-selejtezőn lesz mit keresgélnünk.Csak attól félek - látva a viszonyokat, hogy addigra ez a csapat már sehol sem lesz...

okostojas 2007.11.26. 10:21:19

Komant a válogatottba!!!

Butters 2007.11.26. 10:25:11

Ez igaz, a magyarfocira igenis lenne igény, ha jó lenne. Az Magyar-Olaszon és a Magyar-Görögön is több mint 30ezren voltunk kint.
És valamennyire tényleg a vezetőség munkáját tükrözi, hogy az ami a Világ többi részén hatalmas üzlet az itt vergődik. Nézzétek meg az amerikaiakat, 20 éve meg nem is tudták, hogy mi is az a soccer :D

FlybyWire 2007.11.26. 10:25:15

Tigrisa: a negatív szerencsétlenek csak simán energiavámpírok, /ignore kell tenni őket, ha megnyernénk a VB-t, majd utána barátságoson kikapnánk mondjuk Izlandtól, akkor ugyanúgy feltámadna a "huhogókórus". Nem is lenne velük semmi baj, sima trollok, csak sajnos közülük többen elhiszik magukról, hogy tudnak cikket írni :)

A saját véleményem: a fociban most (még mindig) eléggé "lent" vagyunk, viszont a 33 ezer ember is azt gondolja, amit én: ezeket a meccseken legalább már nézni is érdemes. Ja, és tudunk nyerni is, bár egyelőre még szerencse is kellhet hozzá. De egyszer lehet szerencsénk tétmeccsen is... a bizalmat feltétlenül megérdemli ez a válogatott - ha a vakhitet nem is.

F.

maki 2007.11.26. 10:25:52

Még valami,akik nehezményezik a pesszimista hozzáállást,azokat meddig lehet hülyíteni? Egy újszülöttnek minden vicc új? Kb 40 éve haljuk ,hogy "valami megmozdult", "ne bántsuk a vezetőket ,meg a szöv .kapitányt ,mert jó úton vagyunk" stb. Amíg nincs reális szembenézés, hanem folyik tovább a hülyítés,hogy pl. "Büszkék lehetünk ,mert Marci meze száraz maradt "-azaz továbbra is hülyének nézve minket sütögetik saját pecsenyéjüket,addig hm.. naív ,aki hisz.

Széles Emil · http://ikunuku 2007.11.26. 10:28:24

Nagyon üdvözítő lenne, ha végre sikerrel érne véget egy ilyen selejtező sorozat, de a selejtet ki szokták selejtezni, mint fog az történülni a "nemzeti labdarúgó válogatattnak" nevezett gyülevésszel is. A footballnak nevezett sporthoz kell legalább tíz olyan egyed aki lábbal és fejjel képes eltalálni a bőrgolyót és legalább egy olyan egyed aki képes az ellen által generált, attakok hatékony semlegesítésére, valamint legalább egy olyan egyedre aki képes ezt a gyülevészt valamilyen formációval felruházni, szellemileg pallérozni, hitében erősíteni; melynek eredmény is lehet a következménye. Mind a három rész hiányzik, ezért eredmény aligha remélhető. A honi football volt és lesz; ha lesz, de most nincs. Minden anyagi támogatást meg kell vonni, ha van eredmény akkor utólagosan javadalmazni, míg ez nem így lesz addig a szurkolók szopnak, mint a torkos borz, a sok aberrált egyed röhög a markába, na ezeket is jól megszopattuk he! Annyi támogatást nekik, mint a rénszarvas sportnak ! A focinak éljenek, ne a fociból a többi rovára; akkor az emberek kevesebb, mint 2/3-ad része fogja elutasítani ezeket a parazita és aberrált egyedeket.

Secnir 2007.11.26. 10:34:07

"mint fog az történülni"
amint az történni fog

harcimaci 2007.11.26. 10:36:01

XXII. "Csodatévő" Matheus Gerzson azert felmutatott valamit. Ha nem is egy sztaredzo, de profi hozzaallasa volt es ezt at tudta adni a jatekosoknak is.Akiket Mr Varhidi fiatalitasnak hiv azok mar feltuntek XXII. "Csodatévő" Matheus Gerzson csapataban is.Ja es hany jatekos koszonheti neki a kulfoldi szerzeodest,hogy egyatalan felfigyeltek ra?El tudom kepzelni .hogy ahogy nyilatkozta , a moldovai vereseg utan gyalog kuldte volna haza azt a csurhet.Mert az szegyen volt ami ott tortent.Igaz nem felejtem el azt sem ,hogy megvertuk az olaszokat.(mert a dicseret megjar erte).....de sajnos azt sem amit a maltaiak tettek

FlybyWire 2007.11.26. 10:37:58

harcimaci: látom, közelről figyeled az eseményeket: nyilvánvalóan lövésed sincs az egészről. A máltán kikapott válogatottból nagyjából Juhász és Gera maradtak meg.... Matheus tényleg berakott párat a mostaniak közül, de attól még messze nem ugyanaz a csapat.

F.

bebe 2007.11.26. 10:39:44

Nono, kedves Secnir,véleményt nemcsak az nyílváníthat, aki többdiplomás TF professzor.Néha még igaza is lehet.Gondolj csak arra,hogy a legjobb edzők pl nem tudnak egy egyeneset rúgni sem.

harcimaci 2007.11.26. 10:40:00

Senki sem mondta,hogy ugyanaz a csapat. Ezt hol olvastad?

Venyigeszú_de_Lucerna 2007.11.26. 10:48:46

Hát ez jó :-) Ébresztőőőőőő! Ez egy másik sportág. Egy ilyen labdarúgó mérkőzés 90 percig tart, és az él- és középcsapatok addig is játszák. Meg bírják is. Tétmeccsen, ahol az ellenfeleknek nem az a legfőbb gondja, hogy hogyan ne sérüljön meg és lehetőleg ne fáradjon nagyon el, nem tudtunk még csak jól se játszani év(tized)ek óta. Akkor mitől fog ez megváltozni? Peti bácsitól? Ha Peti bácsi ekkora jani, akkor már BL-győztes csapatunk lenne valamelyik klub... Nem kérem. Ha szerencsénk van, a 4. hely összejöhet. Erre fogadni is fogok.

Zeusz 2007.11.26. 10:48:57

Kedves Sporttársak! Foci rajongók!
Ha egyszer megérjük, hogy nem lesznek bírók a meccseken, akkor világbajnokok leszünk. Elvették tőlünk az 54-es svájci VB győzelmet. Puskás gólja szabályos volt. Láttam egy svájci dok. filmben. Chilében Tichy bomba-gólja volt szabályos. Argentínában 1:0-ra vezettünk, a portugál bíró mindent ellenünk fújt, a házigazdák annyit szabálytalankodhattak, amennyit nem szégyelltek.
A törökök ellen dettó. Legutóbb az ellenfél szabálytalankodott, ebből a fordított ítéletből kaptuk az első gólt!!! Nem sorolom tovább a számunkra negatív bírói döntések sorozatát.
Én legközelebb akkor nézek focimecset, ha kitiltják a pályáról a gyászruhás vitézeket. :-(((
Döntsenek a játékosok, közfelkiáltással, mi volt szabályos, mi nem? De a közönség is megteheti, ha már veszika fáradtságot és kimennek a meccsre, üdvrivalgani. Ott a technika, megnézik a visszajátszást az óriás kivetítőn és NINCS VITA! GYŐZ AZ IGAZSÁG, A VALÓSÁGOS történés alapján. Nem kellenek bírók a pályára. A nézök füttyereje, vagy a tapsa jelentse, hogyan folytatódjon a játék? Füttyszó = a szabálysértést követő megfelelő továbblépés, szaabdrúgás vagy 11-es. Tapsvihar = gól! 90 perc után mindenki hazamehet, KÖZMEGELÉGEDÉSRE. Próbáljátok ki! Sok szerencsét! Ha sikeres lesz a TESZT játék üzenjetek. Újra kijövök a pályára, ha bejutunk a VB-döntőbe, idehaza, Öcsi Bácsi újjáépített Stadionjába. :-)

maki 2007.11.26. 10:50:10

Kedves harcimarci, fenntartva ,hogy van igazság Matheus Gerson kritikájában,de azért ne essünk a ló túloldalára.Mert ismerjük el ,hogy ő sem volt egy edzőzseni, ahogy a külföjldi szaklapokban megjelent, amennyibe ő került ,azért már egy szakembert is kaphattunk volna. Nézzük érveidet: Hogy a maiak feltüntek már nála? Hát igen ,mert nála talán még az MLSZ portása is ki lett próbálva.:) A külföldi szerződéseket meg nemigen emlegetném,mert rossz nyelvek szerint a válogatott összeállítása is ennek volt alárendelve. A mentalitás az igaz ,bár azzal most sincs túl nagy probléma. Megaztán az is felmerül az emberben, hogy a Matheusnak tulajdonított pozitív és negatív dolgok nem inkább László Csabát illették volna e?

Seduxen 2007.11.26. 10:50:58

Tigrisa: azt már csak halkan teszem hozzá, "ha" megnyerjük azt a kinti meccset (tudom a sport és a "ha" kezdetű mondatok relációját...), akkor Allah olajos képű gyermekei nagy kakiban lettek volna. És akkor a mostani pontszámhoz nyugodtan hozzáadhatunk 9 pontot, mert Moldovát is "leigáztuk" volna, és a Európa Bajnokot is "kardélre" hányjuk...
Na EMIATT rúgtam le én is majdnem a TV-t.
De a lényeg: végre valami érzelmeket kivált a magyar válogatott. Én ennek már örülük. Legalább beszélünk róla, és nem másnap döbbenünk rá, hogy "Jééé, tegnap meccs volt?"

monnyonle 2007.11.26. 10:51:48

Kedves Kültelki Mágus!

Azt hiszem nem vagyok egyedül azzal az érzéssel, hogy hogyha csak ilyen önsanyargató, önirónikus búsmagyar cikkekre futja, itt az ideje abbahagyni a blogírást. Ezt megkapjuk azoktól, akik az utolsó 10 évben nem láttak foci meccset, de a kocsmában/irodában/bárhol arról kárrognak, hogy \"be kéne zárni\" a magyar focit, mert csak az ők pénzükből fizetik a focistákat.

Tigrisa 2007.11.26. 10:55:09

Ficere: Egyetértünk.

harcimarci: Azt hiszem, félreértettél. Nem Matheust akartam szidni, hanem a méltatlan körülményeket. Nem az a megoldás, hogy három vereségenként elzavarjuk a kapitányt. Idehívhatunk bárkit, attól fél év múlva nem lesz világverő csapatunk.

Egyébként érdekes, hogy utánpótlás szinten - még a mostoha körülmények között is - ott vagyunk a szeren. A bajnokság úgy szar, ahogy van. Ha valaki egy kicsit is kitűnik, viszik külföldre, mert nem tudjuk itthon tartani a tehetségesebb játékosokat. Ezek szellemében V.P.-nek igaza van, ha ezekre a külföldön játszó emberekre próbál építeni. A jó az, hogy ezek a fiatal játékosok motiváltak, a rossz pedig az, hogy sokuknak csak epizód szerep jut a klubjukban.

maki 2007.11.26. 10:56:45

Vagy éppenséggel túl sok focimeccset láttak az utóbbi tíz évben.NO nem a Milan -Intert,hanem pl. a Paks- Reacot

harcimaci 2007.11.26. 10:59:35

Maki igazat adok neked. Lothar nem egy Fabio Capello. O legalabb az Mlsz portasnak is adott eselyet :-)))))) es rajott ,hogy a hazai labdakergetokbol nem epit csapatot...viszont kulfoldi csapatoknal ki lehet nevelni egy szedett vedett, neha meg eredmenyekre is kepes csapatot.

maki 2007.11.26. 11:08:51

harcimarci: Nem mondtam ,hogy Matheus rosszabb ,mint V.P. Ő legalább azt is nézte a külföldön játszóknál,hogy játszanak e v. csak a kispadot koptatják.Ráadásul egy ilyen impotens csatárgarnitúra mellett nem mellőzte Thorgellét ,akinek mostanában szerzett pazar góljait bárki megnézhette az Eurosporton.Talán nem merész feltételezés ,hogy a Priskin helyzeteket álmában is berúgta volna.

Butters 2007.11.26. 11:20:27

Nem szoktam a játékosokat szidni, mert nyilván nem véletlenül lettek profik, de, és ez most ekkora DE. Torhelle egy ügyelten játékos - és tényleg elnézést kérek mindenkitől, aki kedveli - és én nem tudom meglátni benne azt, hogy mitől jó játékos. A PAOK azért küldte el mert 36 meccsen nem tudott gólt lőni. Angliában is elpuskázta a lehetőséget, a saját szurkolótábora - Palace - kifügyülte, mert amikor mellé ért egy védő, összecsüklott. Bár az igaz, hogy többet játszik mint Priskin. Én mondjuk személy szerint Németh-et várom. Torghellével szembe ő képes átvenni a labdákat, sőt lőni is tud. Tényleg elnézéstminden Torghelle-fantól.

FlybyWire 2007.11.26. 11:26:18

Monnyonle: tökéletesen fogalmaztál :)

F.

a nagy levin 2007.11.26. 11:26:40

Amondo vagyok, hogy eloszor is hozni kellene a kotelezot, vagyis Malta es Albania, ugye. Aztan pedig bravur kellene a SWE-POR-DEN harmas ellen.

Namarmost az alban es a maltai edzo is szinten ugy nyilatkozik, hogy a magyarok ellen mar megmutattuk, legyoztunk mi mar erosebb csapatot is, stb.

De nem is ez a lenyeg. En pl. kiakadtam azon a Varhidi nyilatkozaton, hogy nincs anyagunk a gorogokrol, stb. Hat ha ennyire amatorok, akkor mihez akarnak kezdeni? Es ezt nyilatkozni a meccs elott, holott honapok ota egyfolytaban az o jatekukat kellene elemeznie, a jatekosokkal egyutt.

Amennyiben a mieinknel mindenki hozza a maximumot, van egy kis szerencsenk es esetleg tudunk epiteni a meglepetes-faktorra (mint az olaszok ellen, bar az nem volt tetmeccs), akkor esetleg teremhet nekunk baber.

A portugal jatekosok eleg sok meccset fognank jatszani, de osszeszokott csapat es hat az edzojuk is ert a focihoz.

A svedeknel van egy-ket gyengebb pont, de vannak kiemelkedo jatekosaik is, magasak, fizikailag nem fogunk folebuk kerekedni, az biztos. A legutobbi 0-1 kolunben adhat okot nemi remenyre, de hat nem sok kellemetlenebb ellenfel van.

A danok pedig nagyon motivaltan fognak palyara lepni bar roluk nem tudok tul sokat.

Na lehet indulni elemezni a csapatokat, kovetni a meccseiket es a jatekosaik egyeni stilusat es teljesitmenyeit a bajnoksagokban.

Ki lehetne tuzni egy realis celt, es azt mondani Varhidi mesternek: ennyit hozni kell ahhoz, hogy kaitany maradj, ha tobb, az csak jo.

Ez a minimum elvaras lehet ugy 15 pont kornyeken. Ugyanis nekem ne mondja senki, hogyu a valogatott fejlodott, ha a selejtezosorozat utan ennyi nem jon ossze (vagyis a kotelezok ,ami mar eleve nehez nekunk es mondjuk egy gyozelem vagy 1-2-3 dontetlen a nagyok ellen).

Utana lehet sopankodni, addig meg kell nekik adni az eselyt a fejlodesre, a kapitanynak is ezt a lehetoseget a munka folytatasahoz.

(Addig nem lesz jo valogatott, amig nincsenek szep szamban meghatarozo, stabil jatekosok legalabb ez elbajnosksagok kozepcsapataiban. Ezt eleg konnyu lenne bizonyitani, ha vegig nezunk a legjobb valogatottakon)

+1: Husztinak azert adnek meg egy eselyt :-)

Seduxen 2007.11.26. 11:34:05

Pedig a "mi" Sanyink nevében a végzete: TORghelle...
Húúh, ez fos szóvicc volt, elnézést :-)))
Hát őt én sem nagyon szeretném címeres mezben újra látni. Volt az az egy remek meccse a németek elleni 0-2, de utána... Semmi. Abból a meccsből élt az egész "matyi-érában".

a nagy levin 2007.11.26. 11:42:37

Meg vmi a kritikusoknak vagy ugy altalaban.

Az a baj, hogy nincs profi mentalitas es ennek az egyik megnyilvanulasa, hogy nincs egyertelmu cel meghatarozva a kapitany szamara. Illetve lehet, hogy van, de mi nem tudunk rola. Szerintem ha Varhidi szamara az volt a cel, hogy "legyenek pozitiv jelek, jo egyeni teljesitmenyek es a kozonseg ujra erdeklodojon a magyar foci irant", akkor ezt a celt elertuk. A kovtkezo celnak viszont ennel nmar konkretabbnak kell lennie, mondjuk minimum 15-16 pont, bazi nagy bonuszokkal mindenkinek, aki hozzajarul egy ennel jobb teljesitmenyhez.

Na, az mar fejlodes lenne, akkor is, ha csak 3. helyen vegzunk vagy kiesulnk a 2. hely utani ki-ki parbaj utan.

De ott meg nem tartunk, lehet kuldozgetni a videokat az MLSZ-nek az ellenfelekrol, ha ok nem tudjak megszerezni.

nem ertem, nincs egy szakmai stab, akinek csak az a dolga, hogy elemezzen? Nincs egy szakmai stab, amelyiknek az a dolga, hogy merje, hany km-t fut minden egyes meccsen X Y valogatott jatekos (a klubjaban is)? Pontrendszer, objektiv ertekeles, pszichikalis felkeszites, stb? Hol vannak a profi modszerek?

maki 2007.11.26. 11:43:28

Kedves Butters! Mindenkinek tisztelem a véleményét, de akkor úgy látszik mi más meccseket láttunk,mert én pl arra emlékszem, hogy Thorgelle a szélről beadott labdát REMEKÜL átvette,átemeli a védőn és kapásból a kapuba zúdítja.Meg a Khant simán megelőző góljaira egy meccsen.Úgyhogy valószínű inkább ez jellemzi őt különben nem kapott volna szerződést,és nem rugdosná most is ill. fejelné a gólokat egy szinvonalas bajnokságban.Matheus nem volt olyan hülye mint VP ,hogy helyette HRepkát meg Priskint játszassa,akik hány gólt is rúgtak az utolsó mondjuk 4 meccsen? Ezekkel sajnos az esélyünk nulla, Thorgellével se sok egy Ibrahimovics v. C. Ronaldo ellen,de ha még azt a kicsit is eltékozoljuk ,akkor pláne.Egyébként mindíg is jellemző volt a magyar közegre,és ez a példátlan züllés egyik oka,hogy a valódi értékeket tönkretettük a hülyéket meg felmagasztaltuk szimpátia alapon v. hogy a Fradiban v. az MTK-ban játszott e a játékos.Emlékszem a válogatott szoros meccsen kikapott,akkor kit tettek meg az újságírók bűnbaknak? Hát pl Détárit,v. Kocsis Lajost,akik pedig jóformán egyedül voltak abban a csapatban világklasszisok.Úgyhogy pl.ilyen dolgokkal sikerült teljesen szétverni a magyar focit.

bebe 2007.11.26. 11:51:03

Seduxen:" Volt az az egy remek meccse a németek elleni 0-2, de utána..."
Nos ha így is lenne, legalább egy meccse volt,ami azt mutatja,hogy valamire képes volt.De a most favorizáltaknak? A nagy nihil...Pl Gera miből él ,hogy ilyen végtelenül kirobbanthatatlan a semmitmondó játékával?

Scolari 2007.11.26. 11:51:42

Ajánlom figyelmébe minden agymosott zombinak:

www.nol.hu/cikk/472511/
www.nol.hu/cikk/472743/

Butters 2007.11.26. 11:55:58

maki, nem akartam szidni Torghellét, de úgy tényleg úgy gondolom, hogy nem egy olyan játékos, aki egyedül képes megnyerni egy meccset. Priskin igaz, hogy nem lőtt gólt x meccs óta (fogalmam sincs, hogy mióta, nem emlékszem) de úgy gondolom, hogy hasznosabb és fegyelmezettebb játékos. És azért ő képes volt megragadni Angliában. Ám, ha a válogatottban nem nyújt jó teljesítményt őt is ki kell hagyni és olyat behívni, akiben bármikor benne van egy egygól. ;)

FlybyWire 2007.11.26. 12:03:37

Hegyi Iván, az agymosottak vezére, nyilván erre gondol Scolari :)
Szánalomparádé az az ember, az újságírói szakma karikatúrája. Csak nem vicces!

F.

Tesikeresvagy? 2007.11.26. 12:04:19

Ennél talán kicsit optimistábban kellene hozzáállni nem csak a focihoz, de minden egyébhez is. Hányingerem van a sok negatív, előreeldöntömhogyszarlesz típusú pszeudoegzisztens lúzerekből, akik semmi mást nem képesek letenni az asztalra mint fikázást, meggondolatlan kritikát, nonproduktív áskálódást. Mindenki szeretné, hogy jó foci legyen Magyarországon. Most talán elindult valami, vannak sikereink, amik régen voltak. Mit gondoltok, ha a srácok a csapatból állandóan ezt a szennyt olvassák (képzeljétek, tudnak olvasni), mekkora lesz az önbizalmuk? Nem lehet veréssel ösztönözni a sikerre, mert elgyengül a szerencsétlen. Dolgozni kell, magunkon, a saját munkaterületünkön, és fejlődni, fejleszteni másokat. De amit itt egyesek előadnak, az legfeljebb egy aranylövést érdemel. Nem jön sehonnan és nem mutat sehova. Jobb lenne, ha meg sem történt volna.

maki 2007.11.26. 12:08:25

Ezen nem fogunk veszekedni,kedves butters,mert te v. színű úgy látod ezt a részletkérdést mint Várhidi, én meg ebben Mattheusnak adok igazat. A baj csak az nálunk hiába derül ki ,hogy valakinek igaza volt v. csak hülyítette a népet,mint pl. tegnap Kisteleki,mikor az utóbbi idők legnagyobb csődje után belemondja a képünkbe,hogy a második ,hely megcélozható reálisan,esetleg jobb is . Nos pillanatok alatt ki fog derülni,hogy hagymázas duma az egész ,és lesz valami következménye? Ha a tapasztalatokból indulok ki : semmi.

ejnye 2007.11.26. 12:15:32

A pofátlanságnak is van határa: ilyen kijelentéseket tenni az évszázad egyik legnagyobb szégyenével befejeződött csoportmeccsei után. Bizakodni lehet, de hülyeségeket beszélni nem szakemberek kenyere kéne, hogy legyen! Még az albánok is kemény diók nekünk, nemhogy ... Kisteleki úr : Nem a megasztárt nézi, és nem a brazilokat! Csupán Portugálok, Svédek, Dánok, az ellenfeleink! BE lesznek szrva a fiúk!

bebe 2007.11.26. 12:15:51

Kedves Ficere! Ennyire kellemetlen ,ha valaki megírja az igazat? ugyanis egy szó nincs H.I. írásában ,ami ne lenne 100%-ig igaz!Ellentétben veled meg ' TEsikeresvagy'-al,akik ilyeneket irogatnak:"vannak sikereink" stb.Megmondanátok ,hogy mi? És ne gyertek a kamuzással,hogy "megmozdult valami stb."-mert azzal már kb 30 éve tele a padlás! Előbb tessék bizonyítani ,aztán lehet hülyeségeket beszélni.

FlybyWire 2007.11.26. 12:16:55

Tesikeresvagy? -
Látom, te is azt gondolod Hegyi Ivánról és az utána lihegő zombicsapatról, amit én :) ez megnygtató, hogy bár ők sokkal hangosabbak, azért a normális (egészséges, pozitív, nyitott) gondolkodású emberekből is maradtunk páran...

F:

FlybyWire 2007.11.26. 12:18:52

bebe,

Nem a tényekről van szó, hanem a hozzállásról. De ezt a zombik nem fogják megérteni, mert az ő létüknek ez nem része. A kórusban siratás, az bezzeg nagyon is :)

F.

torro 2007.11.26. 12:19:39

Senki ne felejtse el, hogy a realitás mindig az, amit az elképzelésekből meg tud az ember valósítani!....Ez pedig a tettek, a hit, és a szerencse keverékeként bármit eredményezhet. Úgyhogy a cikk írójának és azoknak üzenném, akik a realitásról beszélnek, hogy szerintem fogalmuk sincs a világról, ráadásul még kevesebb a sportról, ahol a hit és a tettek nagyon gyakran "csodákat", de legalábbis komoly meglepetéseket tudnak okozni!! ..és hogy magyar példát hozzak: a magyar hokisok folyamatos papírforma döntögetései vagy Szávay Ági csodái vagy akár Talmácsi világverése!! Úgyhogy csak pofa be, irány mindenki dolgozni és hajrá Magyarok!

bebe 2007.11.26. 12:23:48

Ficere,
Hát igen a tények néha tényleg zavaróak tudnak lenni.Gondolom a te hozzáállásod a " merjünk nagyot álmodni"-anélkül ,hogy tennénk is érte valamit axiómán nyugszik.Az Mlsz nél még csak értem ,mert ők így tudják évtizedek óta felvenni az ingyenmanit, vagy nálatok is van némi érdekeltség?

lápi lidérc 2007.11.26. 12:24:08

maki 2007.11.26. 11:43:28
Torghelle a Budesliga II-ben játszik. Azt azért nem nevezném színvonalas bajnokságnak (kb, mint a hazai NB-I, nem kevés magyar is játszik T. mellett ugyanott).

Egyébként Toghellének én is adnék még egy esélyt, mert pl. a görögök ellen nekem Priskin nagyon nem tetszett, a meccsa nag részében csak sétált, az olyan labdák esetén, miket vagy elért volna, vagy nem, kapásból a nem mellett szavazott, a helyzeteit elügyetlenkedte.

Scolari 2007.11.26. 11:51:42
Hegyi Iván kb. olyan szintű újságíró, amilyen szintű a magyar foci (klubszintre gondolok).
Tehetségtelen, semmilyen sporthoz nem értő segg, aki kinyalta magának a helyet a Népszabinál 25-30 év alatt. A hazai sportújságírás szégyene.

monnyonle 2007.11.26. 10:51:48
Egyetértek.

Butters 2007.11.26. 12:26:28

maki, valóban nem fogunk összeveszni, mivel semmi értelme nem lenne. :) egyébként értem az álláspontodat és el is fogadom, mivel tudom, hogy azért van itt mindenki, mert szeretne jó focit látni, de még inkább szeretne jó MAGYAR focit látni. Azt, hogy ezt, hogy lehet elérni arról mindig az aktuális szöv kap elképzelései döntenek.
Nekem a V.P. és a Mattheus féle csapatból is tetszettek momentumok. Egyébként szerintem azért gondolom így, mivel az angol focit szeretem a legjobban nézni és ott egy csatár technikásabb kell hogy legyen, ha érvényesülni akar. :)

maki 2007.11.26. 12:29:31

Lápi lidérc,
Ide nekünk azt a német NB2-őt! -:)

torro 2007.11.26. 12:31:44

Ja, és még valami: lehet, hogy nem jól emlékszem, de nem arról volt szó, hogy Várhidi kapott 2-3-4 évet arra, hogy végre felépítsen egy ütőképes csapatot?! Hogy azokból a nagyon tehetséges fiatalokból, akik már most megállják a helyüket a legerősebb bajnokságokban is, egy erős középcsapatot hozzon össze?! Ugye!!? Akkor nem az lenne a normális, hogy hagyjuk őket dolgozni? Ezek a srácok tényleg 2-3 év múlva lesznek nagyon jók. De aki nem hisz az évek alatt elvégezhető munka eredményeiben, annak azt ajánlom nézzen utána hányadikként zárta az évet Talma 2003-ban, 2004-ben! :-OOOO Ja, kérem, az más, mert az ugye motorsport! Ja, na abban aztán ultra esélytelenek voltunk mióta világ a világ, aztán mégis mi történt!? :)))))

FlybyWire 2007.11.26. 12:32:30

Bebe ,

Nem. Az én hozzálláson azon alapul, hogy 1982 óta szinte az összes magyar válogatott focimeccset láttam. Láttam, hogy mikor játszottunk jól, és mikor rosszul - sajnos az utóbbi sokkal gyakoribb volt!.
Ez a mostani csapat idén többször játszott jól, mint rosszul - és 1-2 eredmény is jött, sajnos nem akkor amikor igazán kellett volna.
Ettől függetlenül látom, és másik 33 ezer ember is látta, hogy igenis ők lelkesek, tehetségesek, tapasztalatlanok, pechesek, van hova fejlődniük (ez utóbbi pedig a lényeg!!), egyszóval érdemes nekik szurkolni.
A Bozsik-féle "bazdelőre" haverok-"válogatott" egy siralmas trágyahalmaz volt, és nagyrészt ők intézték el nekünk a hatodik helyet, hiszen ha csak IKSZELNEK Málta ellen, akkor a 4.-ek lettünk volna a csoportban, és arról lelkendezne Hegyi Iván és zombicsapata, hogy eggyel előrébb vagyunk (legutóbb 5.-ek lettünk ugyebár).

Hát ennyit számít az, ha valaki követi is az eseményeket, és nem csak köpköd és fikáz...

aranyhaj.blogspot.com 2007.11.26. 12:34:28

Na, Várhidi egyelőre nem egy Talma, mi csak várhatunk, hogy az évek alatt tényleg olyan látványos javulást fognak produkálni a focisták, mint motoros világbajnokunk...

aranyhaj.blogspot.com

FlybyWire 2007.11.26. 12:34:37

Mert a köpködő fikázás a legkönnyebb, és még a csordaszellem meg a nagy magyar mélyfájás is jól áthat... hát ragadjatok csak a dagonyában örökre, kedves negatívok...

F.

maki 2007.11.26. 12:35:15

Butters, Én az olasz focit tartom a legjobbnak,azon belül is a Róma játéka tetszik a leginkább, de az angol is kiváló.Egyébként ,hogy említed az angolokat,egy gólon csúsztak el ,és bizony komoly következményei lettek MC Larenre nézvést,akinek nem sok ideje volt csapatépítésre,.Nálunk meg pofátlanul sikertörténetet kovácsolnak a semmiből.

Secnir 2007.11.26. 12:40:10

ja, torghelle megérdemel még egy esélyt. mint a viccekben:
rajtakapja a faszi a feleségét. elővesz egy pisztolyt és ráfogja a szeretőre:
-szétlövöm a tököd te galád
a feleség elkezd rimánkodni:
-adj neki még egy esélyt, adj még egy esélyt
-ok, rendben, himbálhatod.

de talán ebben még inkább jobb a párhuzam:
a rendőrség karácsonyi bulit rendez, és az egyik főműsorként vágó istvánnal műsort rendeznek.
vágó kérdez:
üdvözlöm kedves alezredes úr, az első kérdésem: mennyi 2x2?
-ööööö hat
a többi rendőr felüvölt:
-vágó úr adjon még egy esélyt!!
-na jó rendben van, alezredes úr újra megkérdeezm: mennyi 2x2?
-ööö három
-még egy esélyt, még egy esélyt
-na jó rendben van, alezredes úr újra megkérdeezm: mennyi 2x2?
-öööö négy
-még egy esélyt, még egy esélyt...

kb ennyi a véleményem a mai magyar "profi" "felső" "szakvezetés"ről, vagy az mlsz-ről szintén

Butters 2007.11.26. 12:41:47

:D Én is Roma, ha olasz foci. :D A McLaren pedig szerintem elég nagyokat hibázott mostanában, sajnáltam is, hogy nem jutottak ki. De szerintem neki nem a csapatépítés volt a feladata, ő "kész" labdarúgokból rakott össze egy gyengén játszó válogatottat :P

Tesikeresvagy? 2007.11.26. 12:43:06

Bebe:
Mondjál nekem egyetlen helyzetet, amikor ez a fáradt, negatív gőz, amit puffogtatsz, sikerre vitt valamit? Hit nélkül senki sehova nem jutott, illetve a negatív híttől csak visszefelé lépkedsz. Persze hajrá, lehet bekötött szemmel, acsarkodva hátrálni, odamondogatni, próbálva letörni más optimizmusát. Én próbálok a pozitív jelekre figyelni. Például még azt is lehetségesnek tartom, hogy legyen Olimpia Magyarországon. Ez már sok Neked, ugye?

bebe 2007.11.26. 12:43:16

Milyen rózsaszín szemüveged van neked? De azért az nem tünt fel neked ,hogy az a Várhidi,aki ezt a csak néhányatok által látott csodát véghezvitte valahogy nemigen kell sehova külföldre edzőnek ,arról az apróságról nem is beszélve ,hogy itthon sem bizonyított még semmit ,azon kívül ,hogy a Sport TV-ben a mágnesbábukat nagy szakértelemmel tologatta,de soha még az olasz bajnokikra vonatkozó jóslata sem jött be.
Ennyit erről a zseniről,aki mellett mindenki csak "bazdelőre".Kinek a szemléletével is van baj?

joe 2007.11.26. 12:44:04

Szerethető csapat: van benne igazság! Legalább nem a sz.r nb1- ben kiégett illésbéláéknak kell szurkolni, és ez nálam már pozitívum mindenképpen. De ezek a fiúk pár edzőtáborozás után nem fognak összekovácsolódni, ahhoz sok-sok meccs kell még!

lápi lidérc 2007.11.26. 12:45:35

maki 2007.11.26. 12:29:31
Nézheted az Sportklubon. Kb. magyar NB-I középcsapatok színvonal.

lápi lidérc 2007.11.26. 12:49:47

Tesikeresvagy? 2007.11.26. 12:43:06

Magyarországon már most is van Olimpia, jómagam legalább kettőt ismerek.
Hogy olimpia legyen, azt meg nagyon nem szeretném. Fölösleges pénzkidobás pár majom politikai céljai érdekében. Ahhoz nagyon szarul áll az ország, hogy az éves költségvetés 1/4-ét - 1/3-át egy ilyen esemény megrendezésére fordítsuk.
Majd ha nem lesznek éhezők meg hajléktalanok az országban, meg nem viszik el a bevételem 75%-át adó + járulékok címén, hanem csak 15-öt, akkor esetleg.
Addig meg másra kell a pénz.

Mulder 2007.11.26. 12:53:00

Sziasztok,en ugy gondolom hogy a vb re valo kijutas egyenlore meg inkabb illuzio,es alom szintjen marad egy darabig,meg akkor is ha egy ujboli un.feltamadasnak lehettunk tanui az osz folyaman. A valos problemak,es a megoldas a magyar hazai labdarugasban keresendo,ugyanis amig a hazai elso osztalyu merkozeseken a nezok csak lezengenek,akkor addig valami nagyon nincs renben.En Bekescsabai vagyok,par evell ezelott a helyi csapat oktatta a Fradit,Mtk,Ujpestet focizni a bajnoksag elen 18,20 ezer! nezo elott az NBI ben. Ma ugyanennek a varosnak a csapata a tabella masodik feleben van az NBIII ban...
Ugyanakkor sok FTC meccsen is jartam ahol mindig telthazkozeli allappotok voltak az elso osztalyban,azok akik pl.az AJAx elleni merkozesre jegyet valtottak biztos emlekeznek ra,hogy kishijan a belunket tapostak szet a tobbiek,hogy jegyhez jussanak,kerdem en hol is van ma ez a Ferencvaros ?,hol van az a 15,20 ezres kemeny mag?Ki hitte volna akkor hogy nemsokara az NBII vergodik,es a klubbot arverezik...
Ugyhogy mindekinek javaslom,hogy realisan egy vb re valo kijutasra akkor almodozzon,ha a honi palyakon is foci lessz,akar 20 30 ezer nezovel,ugyanolyan szeretetbeni tamogatassal az emberek reszerol,mint barmely mas orszagban,ahol a foci sikersport,es ha kell a tvben minden hetvegen azt latjuk majd hogy az emberek szettapossak egymast a jegypenztaraknal hogy a stadionokba bejussanak,na igen majdd akkor valodi remenyek lesznek egy jo szereplesre tartosan nemzetkozi szinten is.
Kivanom a magyar valogatottnak hogy a az o jovobeni szereplese motivaljon sokakat,gyerekeket,felnotteket hogy ez a folyamat elindulhasson egyszer

szabirugi 2007.11.26. 12:53:56

hahó, itt vagytok?

bebe 2007.11.26. 12:53:57

Tesikeresvagy, Tévedsz én is lehetségesnek tartom,HA MEGLESZNEK a feltételek,amelyek közzül a No 1. Hogy szakemberek intézzék, és ne úgy mint Gyárfásék az EB-t

ronii 2007.11.26. 12:55:45

továbbjutunk irány a fika!

FlybyWire 2007.11.26. 12:55:53

Lápi lidérc

Gratulálok, megnyerted a mai napra szóló Demagógia Nagykereszjét :)) "Majd ha nem lesznek éhezők meg hajléktalanok az országban" c. szösszenetedért.

Kapitalizmus van, tudod - szar ügy :( előbb utóbb a fociban is az lesz, és akkor talán lesz itthon is foci.
Az adó meg más tészta, az tényleg szemét mocsokság, ami zsigerelés itthon folyik.

lápi lidérc 2007.11.26. 12:56:12

bebe 2007.11.26. 12:43:16
"itthon sem bizonyított még semmit"
Na ja, ha azt vesszük, hogy csak magyar bajnok lett az Újpesttel, hát tényleg nem bizonyított itthon sem semmit.

Azt meg nem lehet elvárni, hogy 1 év alatt világverő csapatot csináljon tizenévesekből. De ez a csapat legalább mer - és időnként tud is - játszani. Ilyet utoljára 20 éve lehetett látni magyar válogatottól.
Persze ki kéne szűrni a vanczákviliket a csapatból, aki amellett, hogy saját kapujára veszélyes, egyetlen passzt sem tud emberhez adni.
De most már legalább úgy ül le az ember meccset nézni, hogy bármi lehet, nem úgy, hogy tutira kikapunk.

lápi lidérc 2007.11.26. 12:58:55

Ficere 2007.11.26. 12:55:53
Lehet, hogy megnyertem, de amíg ez a helyzet, addig máshol is van helye az állami pénzeknek bőven. Addig az olimpia századrangú kérdés.

FlybyWire 2007.11.26. 13:12:26

Lápi lidérc,

Persze, nem is vitatom - de ha egy picit is tájékozódsz, akkor pontosan tudod, hogy a hajléktalanokat pontosan ugyanúgy le***ja a vérig kapitalista, zsigerelő kormányzat, ahogy a sleppjén kívül mindenkit (középréteget, vállalkozókat, stb...). Úgyhogy ez csak szöveg marad :(

szabirugi 2007.11.26. 13:12:34

Sajnos amit most írok,nem fogjátok először érteni de gondolkodjatok el rajta!!!!!!!!
a világ labdarúgása manapság már egyáltalán nem a válogatott meccsekről szól!Olyan országokban téma hossszútávon akinek nincs normális klubcsapata=pénze. a válogatott játékosok gyakorlatilag alig ismerik egymást,és 3 napnál tovább nem is játszanak együtt általában.Fizetésüket nem innen kapják,top csapatok pedig egyenesen tiltakoznak a válogatottság ellen(Lásd OWEN Newcastle,Laporta-Barca)
Az utóbbi Vb meccsei nézhetelenek voltak,4 meccs kivételével,mert az igazi sztárokat nem érdekelte annyira a vb!(Lásd brazília,argentina....
Arra meg mi szükség van hogy 10 nap alatt 3-szor csúfosan kikapjunk,lásd Lengyelek,szerbek stb. görögök 94-ben 0:10!!!!
Mára a VB,EB néphülyítéssé fajult,meg sem közelíti egy premier league alsóházi meccsét vagy BL meccset!Ilyen versenyek nem fogják a focit népszerűsíteni,miközben ezt nézik a legtöbben.Ez az egész románoknak,lengyeleknek,görögöknek törököknek való akik nemzetközileg képtelenek bármilyen eredményre klubszinten!
Vajon miért akrják a G14-et megalakítani!
Át van vágva az ország mert akinem jut el külföldi meccsekre azt hiszi ez a foci!
Hát nem ez,és a CR tizedgőzzel brillírozni fog!

Tesikeresvagy? 2007.11.26. 13:14:03

lápi lidérc

remélem nem azért választottad ezt a nevet, mert félrevezeted az embereket. Kérlek nyugtass meg!
Előre tekinteni soha nem századrangú. Az a rettenetes duma pedig, hogy egy évi költségvetés 30%-át kell ráfordítani pontosabban úgy néz ki, hogy a következő 12-13 évben, amikor a lehetséges rendezés jogát megkapjuk, az általad említett 30%-ot elosztva, valamint az amúgy is fejlesztésre váró projekteket levonva ez inkább évi 1% körül mozog. Csak kellene egy kis szervezettség, optimizmus, és főleg elszántság. Kérlek ne butítsd a jelenlévőket, soha nem kell ezt az összeget egyszerre elkölteni, és jelentős részét a beruházásoknak amúgy is meg kell valósítani (infrastruktúra, intézményi megújjítások, stb). Arról nem is beszélve, hogy lehet, azért kapkodnak a világ legfejlettebb és leginkább fejlődőképes országai a rendezés jogáért, mert megéri az országnak? Lehet, hogy sok embernek jelenthetne ez munka és kiugrási lehetőséget?
Még egy kérdés: ki, vagy kik azok, akik ezt politikai célra használják?

lápi lidérc 2007.11.26. 13:27:05

szabirugi 2007.11.26. 13:12:34
"románoknak,lengyeleknek,görögöknek törököknek való akik nemzetközileg képtelenek bármilyen eredményre klubszinten!"

Na ja. Steaua Bucuresti (román) - BEK-győzelem, Galatasaray (török) - UEFA-kupagyőzelem, csak ami így hiretlen eszembe jut.
Tényleg elég sikertelenek.

Seduxen 2007.11.26. 13:28:47

bebe: az én szememben igazából egyikőjük sem túl vonzó alternativa. Sem Priskin, sem "Sanyink". A nagyobb baj, hogy nem tudnék SENKIT mondani, akit - jóindulattal - befejező csatárnak lehetne nevezni a magyar mezőnyből...
No igen, Gerzson sem szaggatja szét az istrángot az utóbbi időben, a legtöbb meccsen külön figyelem a labdamegjátszás-százalékot nála. Nem pontosak bizonyára a számításaim, de tartok tőle, hogy több az elszórt labdája, mint ami pontos. De amit igazán nem értek a játékában, azok az eszement méteres becsúszásai, amiket erőltet. Ami Kannaváró esetében bejött. De amennyi felesleges lapot kap emiatt...
Egy szó, mint száz: ezzel a csapattal nagyon sok tennivaló van még.

lápi lidérc 2007.11.26. 13:41:05

Tesikeresvagy? 2007.11.26. 13:14:03
Inkább te na butítsd a jelenlévőket.
Olyan stadionokat kellen píteni, amilyenekre Magyarországon semmi szükség nincs (lásd pl. Ausztrália - ott is lebontottak nem egyet az olimpia után).
Ha 30%-ot elosztasz 12--13-felé, az sehogy sem jön ki egyre, inkább 3 környékére. Mellesleg az idő a döntéstől az olimpiáig nem 12-13, hanem 8 év (az olimpia évében dől el, hogy ki rendezi a 2-vel későbbit, tehát most pl. azt tudjuk, hogy 2012-ben London, és jövőre majd megtudjuk, hogy 2016-ban melyik város), így tehát nem is 3, hanem évi majdnem 5% az az 1%.
A fejlettebb országoknak ez nem pénz, még ha ráfizetnek is. Nekünk ellenben igen. Magyarországhoz hasonló méretű országban utoljára 1924-ben volt olimpia (Hollandia, Amsterdam). Biztos nem vélelenül (a görögöket ne vegyük ide, náluk csak a hagyománytisztelet miatt volt 2004-ben, mellesleg anyagilag is sokkal jobban állnak, mint mi).
Ez nem előretekintés lenne, hanem szakadékba ugrás.

Hogy kik azok, akik politikai célokra használják? Jelenleg elsősorban a Fidesz, mivel az ő ötletük volt, Orbán fuballista iktor fejből pattant ki, Schmitt csapatbanbajnokvoltamdeegyénilegnulla_ésénmószerolomleginkábbamamagyarsportolókatdoppinggyanúesetén Pál teljes mellszélességű támogatásval/seggnyalásával kísérve.
(Ha a másik oldal mondaná, akkor is ugyanez lenne a véleményem.)

tapir 2007.11.26. 13:43:59

na, most a hozzászólások egy részének hatására jól elképzeltem a fiúkat (sőt: FIÚKat!), amint olvassák ezt a blogot, és kéztördelnek és sírnak-rínak, és ennek, CSAK ennek a hatásásra NEM verik meg oda-vissza mind az öt csoportellenfelet. Ugyanmár, kérem!
Lehet szapulni Hegyi Ivánt, de akkor azzal ne Verebes József mentalitását szegezzük szembe, aki a sajtó állandó áskálódását tudta megejlölni egyedüli vereségforrásként....
Ha profi válogatottunk van, akkor tudjon nyerni a negatív kritikák ellenére is!
És a szabad véleméynnyilvánítás jogának már ne legyen semmi köze a magyarsághoz, meg a magyar nemzeti csapat teljesítményéhez...
szerintem.

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 14:14:18

tapír: ott az igazság.
na nehogy mán azé legyek hitványmagyar, sőt áruló, mert gondolkodni merek, oszt megkérdezem, h Kisteleki meg VP miért beszélnek akkora hülyeségeket, h azt a minimális hozzáértést, amit még feltételezek róluk..., na mind1.
Én nem mondom meg VP-nek, kit játszasson, akit gondol, sok sikert, szurkolni fogok, kint is meg TV előtt is. De hagyjon már a f*szra a körbeverésével, a 2.hellyel, a büszkeséggel, az idővel, meg azzal, h amikor nyilvánvaló hibákat vét, azt sosem ismeri el.

lápi lidérc 2007.11.26. 14:15:43

tapir 2007.11.26. 13:43:59
"És a szabad véleméynnyilvánítás jogának már ne legyen semmi köze a magyarsághoz, meg a magyar nemzeti csapat teljesítményéhez...
szerintem."

Igazad van, ne legyen. De akkor vehetjük szabad véleménynyilvánításnak azt is, ha egyes véleményeidért lehülyéznek.

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 14:23:00

Csak 1 pl.: Örüljek neki, h Moldova ellen az 1. f.időben lecserél 2 olyan játékost, akiknek 1 percet sem szabadott volna a pályán lenni, legalábbis azokon a posztokon biztos nem? És ezt mindenki látta előre?
Meg h fújpesttel bajnok lett 1x? Ettől szövkapnak való? Szentes L-t/Supkát kapitánynak! Bozsikot újra! Hézuszmária!
Tőlem maradjon, csinálja, de ha azt mondom, semmit sem bizonyított sehol, az ne legyen mán baj. Ha már tény.

lápi lidérc 2007.11.26. 14:27:46

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 14:23:00
Csak az a baj, hogy nem tény, hanem marhaság.

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 14:35:25

lápi lidérc:
Felmerül a kérdés, h mi is a marhaság.
Az, h Tőzsért vkp-nak játszatni nem a legbölcsebb dolog, főleg olyan típusú focisták ellen, mint a moldávok hazai pályán? Én ezért nem Danit okolom, hanem VP-t.
V h a 97/98-as UTE-val nem volt nehéz bajnokságot nyerni? Én ződ volnék, de ell kell ismerni, az az UTE nagyon jó volt.
V mi a marhaság?

lápi lidérc 2007.11.26. 15:32:54

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 14:35:25
Az, hogy nem bizonyított sehol.
Hazai szinten nagyobb bizonyítást bajnokságnyerésnél elég nehezen lehet elérni.

Tőzsért én egyáltalán nem játszatnám, ahogy Vanczákot sem, de várjuk ki a végét.
Egyébként azt Várhidi is nyilatkozta, hogy az eltiltások és sérülések miatt Moldova ellen elég sokan kényszerből játszottak ott, ahol.

hmikey 2007.11.26. 16:09:36

Tény, hogy a nemzeti válogatottak színvonala sok mindentől függ, és nem annyira jól kézben tartható, mint egy magas színvonalú klubnál (pénz sincs rá ugyanannyi). De azért nem biztos, hogy az olyan rossz, mert szerintem a mostani Portugál válogatott igenis "sztárcsapat" lehet.

Ez viszont nem lehet oka annak, hogy siránkozzunk, és azt mondjuk, hogy sosenemleszjó.

A '86-os vébé után lanyhult az érdeklődésem a foci iránt, főleg, mivel a magyar színvonal kezdett durva mélyrepülésbe, de amúgy is. Viszont az utóbbi időben egyre jobban élvezem a magyar csapat játékát, össze sem lehet hasonlítani az elmúlt évek bénázós, minden passzt elrontó, labdát levenni (lőni meg pláne képtelen), azonnal elfáradós, fásult válogatottjaihoz képest. Szóval hajrá, szerintem ez a jó út, bár pár változtatással nagyon egyetértek (Leandro, Tőzsér ki, Huszti be).

(A bundesliga 2 meg azért nem ugyanaz a szint, mint a magyar nb I., itt látni olyan elsőosztályúnak csúfolt meccset, amiért a grundon kiröhögnék az embert a hétvégén...)

nokéremtisztelettel 2007.11.26. 16:11:35

lápi lidérc:
bajnokságnyerésről fentebb, persze személyes vélemény, h egy 1. hely meg aztán asszem 10.? nem biztos h szövkapi széket követel.
Az igaz, h várjuk ki a végét.
Ha Juhász kiesik 1 meccsre, én biztos nem jobbhátvédet (Csizmadia) tennék be középre, mikor ott ül a padon egy középső védő (Balogh B).
No de én csak okoskodok, ő dönt, még a nagy edzőknek is vannak rossz döntései. Hát még VP-nek.
Amúgy hajrá, meg minden, az áskálódásnál meg vészmadárkodásnál télleg nincs szánalmasabb, én csak azt szeretném, h ha vmi az ő hibája, ne féljen bevallani, meg kimondani.
Már ezzel előrébb lennénk. Mer sokat számítana.

Scolari 2007.11.26. 21:10:37

Ficere meg a többi agyatlan figyelmébe:
Éppen ellenkezőleg gondolom, Hegyi Iván azon kevesek egyike, akik még objektíven és reálisan képesek elemezni a magyar focit.
Belinkelhettem volna Ujj Péter néhány klasszikusát is, vagy ő is egy 'szánalomparádé', az 'újságírói szakma karikatúrája'?

lápi lidérc 2007.11.26. 23:47:28

Scolari 2007.11.26. 21:10:37
Lófaszt.
Hegyi Iván csak károgni tud, mint nagy idők tahója, aki látta még (id.) Albert Flórit focizni.
A tudása nulla. Ezt folyamatosan bizonyítja is, többek közt a Sport TV-n, de a Népszabóban is.

bebe 2007.11.27. 17:11:44

Lápi lidérc:"De most már legalább úgy ül le az ember meccset nézni, hogy bármi lehet, nem úgy, hogy tutira kikapunk. "
Csak te ülsz le úgy, mert valszinű túl sok mocsárgázt szívtál, én még Máltánál is úgy ülök le ,hogy ott is bármi lehet.

maki 2007.11.27. 17:19:01

tapir. Sajna nincs profi válogatottunk,és Várhidiékkal nem is lesz,viszont az biztos ,hogy lukat fog beszélni mindenki hasába,hogy miért leszünk csak 5.-ek a csoportban.A SPORT1-en is remekül tologatta a mágneses bábukat ,de még véletlenül sem sikerült egy meccs eredményét sem eltalálnia.

FlybyWire 2007.11.28. 12:35:23

"lápi lidérc 2007.11.26. 23:47:28
Scolari 2007.11.26. 21:10:37
Lófaszt.
Hegyi Iván csak károgni tud, mint nagy idők tahója, aki látta még (id.) Albert Flórit focizni."

Na, itt 110%-ban egyetértünk :) a szakma szégyene!

F.

FlybyWire 2007.11.28. 12:38:11

Még valami: a szar (nem sikeres) ember a múltba révedve búsong és károg a jelenen, fikázva minden pozitív jövőre utaló jelet.
A nem szar ember pedig a jövőbe néz, és próbál tenni érte valamit - bármit.
Ez a blog tisztán mutatja, ki melyik csoportba tartozik (a hozzászólások alapján).
süti beállítások módosítása