HTML

Labdarugdosgatás

Amit a fociról hazudnak Battonyától Nemesmedvesig, Uszkától Felsőszölnökig.

Friss topikok

A Duna tévén legyőzték a rákot

2010.03.06. 08:36 Kültelki Mágus

Nem a focisták a leghülyébb szereplői a magyar labdarúgásnak, fedeztem fel örvendezve péntek este nem sokkal hét után. Ekkor már néhány perce tartott a 17. forduló pénteki nyitómeccse, amit az európai értelemben vett nemzetpolitika jegyében immár hagyományosan a Duna tévé közvetít. És ekkor már néhány perce - a meccs első perceiről lemaradtam, hiába, a gyereknek nem lehet megmondani, hogy hét óra, pattanjunk fel a biliről, ami kijött, kijött - próbáltam rájönni, kik játszhatnak egymással. És ekkor tettem a szédületes felfedezést arról, hogy a Duna tévé egyik munkatársának vagy a humorérzéke jár egészen más dimenziókban, mint gondoltam, vagy szimplán idióta.

A képernyő bal felső sarkában helyett ezúttal felső középső sávjában elhelyezett felirat tanulsága szerint ugyanis állati meccset láttam: HAL – RÁK, olvashattam, akárhogy is dörzsöltem a szemem. Nincs a héten forduló, csak valami környezetvédelmi gálameccset játszanak? – kérdezte hites feleségem, amikor válaszoltam kérdésére, hogy kik játszanak. Akár ez is lehetett volna, hiszen mindkét csapat zöldben nyomult, csak az egyik fehérrel is kiegészítette.

Persze felhangosíthattam volna a tévét, hogy elnyomjam a dolgát jól végzett gyerek által hallgatott Helikoffert és Három nyulat és Minimax-dalt, de nem akartam elrontani a szórakozását. Aztán persze megnézhettem volna a Sportban is, vagy a neten, de előbbit nem találtam, utóbbi pedig ismét ugyanazzal járt volna, a gyerek szórakozásának elrontásával. Így jött a szellemi erőpróba, kitalálni, kik játszanak. Szerencsére én tudtam, hogy élvonalbelinek mondott meccset nézek, így - és a színekből - nem volt nehéz kitalálnom, hogy a HAL a HALadás. De komolyan, biztos a körülbelül hatvan órányi munkát jelentő hét okozta fáradtság miatt, már az ujjaimon kellett elkezdenem sorolni a maradék tizenöt csapatot, hogy középtájon rájöjjek a megoldásra: nem a RÁKospalota vásárolta magát vissza az NB I-be a tél leple alatt, miközben alszik a medve és a fociszurker, hanem ez a Kaposvári RÁKóczi nevének rövidítése.

No, innen voltam bajban: eddig legalább ezzel a névsorolvasással elszórakoztattam magam, ezután maradt a meccs. Amin legalább egy szép gólt láttam, a Kaposvár, akarom mondani, a RÁK gólját, pechükre, előtte és utána is szerzett egy-egyet a HAL, így a Duna tévén péntek este legyőzték a RÁK-ot. Egyébként a magyar bajnokság hetedik és tizenkettedik helyezettjének meccsén a gólokat sorrendben Bogdanovic, Sandic és Bogdanovic szerezték, lassan jobbak vagyunk kiöregedett jugoszlávokban, mint egy bécsi fogadóiroda.

Szólj hozzá!

Címkék: kaposvár haladás nb1 bogdanovic sandic

A bejegyzés trackback címe:

https://labdarugdosgato.blog.hu/api/trackback/id/tr841812842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása