HTML

Labdarugdosgatás

Amit a fociról hazudnak Battonyától Nemesmedvesig, Uszkától Felsőszölnökig.

Friss topikok

Kispest - bunda rutinból?

2009.11.27. 16:17 Kültelki Mágus

Négygólos vereség Hamburgban, négygólos vereség Isztambulban. A Honvédnak az elmúlt években nem volt szerencséje az európai kupákban: a még létező UEFA-ban a Hamburg elleni hazai döntetlen után szaladtak bele nagy vereségbe 2007-ben. Eltelt két év, ismét döntetlen itthon, ismét négygólos zakó idegenben, csak már a kupát hívját Európának (és ráadásul ligának). A kettőben az is közös emellett, hogy mindkétszer bundagyanúba keveredett a kispesti csapat (mintegy megerősítve, hogy nemcsak meglepő eredménnyel, hanem sima papírformával is lehet nagyot kaszálni a fogadásokon).

Öröm a köbön, hogy immár nemcsak az Újpestről tűnik egyre valószínűbbnek, hogy sáros a bundabotrányban (ha a klub nem is, egy-egy játékosa szinte biztosan), hanem a Kispestről is. A magyar foci egyre méltóbb helyére kerül ezzel, ráadásul a Honvédról az embernek már korábban is lehetett nem egyszer olyan benyomása, hogy nem katona-, hanem szűcscsapat: mindig is erős volt buindában. Emlékezzünk csak arra, amikor a nyolcvanas évek derekán derekas 6:6-ot játszottak a Volánnal, ami mindenkinek jó lett volna, ha nem túlságosan feltűnő eredmény. Aztán akkoriban, egy másik szezon végén a Debrecennel játszottak 1:1-et, ami jó volt arra, hogy a Loki bennmaradjon (igen, akkor még a kispestiek mentek az aranyért, a Loki az életben maradásért, de akkor nem hallottunk még Kósa Lajosról, csak Komora Imréről), a honvédosok meg ettek-ittak-jól mulattak abból a több mint félmillióból, amit kaptak.

Szóval a kispesti öltözőben akár tényleg egy szűcsmester is tevékenykedhetne, ráadásul az utóbbi években a számos légiós bizony szép nemzetközi kapcsolatokat is hozott a klubhoz. A kérdés már csak az: miért éri meg az egész tortúra Hemingway György bácsinak, a kispestiek jótevőjének? Hogy azért? No, arra gondolni sem merünk.

40 komment

Címkék: újpest hemingway honvéd bunda

A bejegyzés trackback címe:

https://labdarugdosgato.blog.hu/api/trackback/id/tr261556805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Honvéd 2009.11.27. 17:52:26

Hemingway Úrnak ezek után semmi erkölcsi alapja nincs, hogy kioktassa a Honvéd szurkolókat a sportszerű viselkedésről, ahogy eddig tette.

Rókatojás (törölt) 2009.11.27. 18:24:28

ne temessünk addig, amíg nincs halott...

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2009.11.27. 18:29:14

az uefa azt, mondta idézem: „feltehetően megsértette az európai szövetség szabályzatát, mert a vizsgálatnál a rendszer nem hétköznapi fogadást mutatott.”
szóval ha most az interneten fogadok mondjuk 100 000Ft-tal egy megye kettes meccsre akkor bundázok? mert tuti nem hétköznapi fogadás lenne...szóval erről ennyit.
előbb bizonyítékokat kéne szerezni aztán bejelenteni ahogy a bochumi bíróság is tette. ez így ebben a formában hitelrontás. amúgy nem hiszem, hogy Hammingwaynak érdeke elbukni komoly meccseket, neki abból van több pénz ha jól megy a csapatnak

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2009.11.27. 18:32:02

valaki elmesélni nekem, hogy miért utálják ennyire a szurkolók ezt a Hammingway gyereket? attól eltekintve, hogy bunkó szerintem jól csinálja, van stadion, utánpótlás biztos fizetések? innen angliából régen nem járok meccsekre, szóval kimaradok az információkból...

gitáros 2009.11.27. 18:57:53

@Honvéd:
Mert? Hogy függ össze? És tudsz valamit talán, hogy Hemi személyesen benne lett volna?

EasyFriend 2009.11.27. 19:00:15

@lacikafan: "ha most az interneten fogadok mondjuk 100 000Ft-tal egy megye kettes meccsre akkor bundázok" - nem hinném, de ha pl. többmillió euróval fogadsz (különböző irodákban) arra, hogy a Kispest legalább 4 góllal kikap, és aztán valóban, na akkor már gyanúba keveredhetsz.

SzőröstalpúJeti 2009.11.27. 19:01:08

a szurkolóknak alapból sosem kell semmilyen különleges ok, hogy utálják a mindenkori vezetőket...ha nincs ok, akkor majd kreálnak néhányat, és máris lehet összefogni,hejj.

Art Mooney 2009.11.27. 19:03:36

@lacikafan: fellépett a szurkolók minősíthetetlenül viselkedő huligán része ellen, h családias lehessen a meccs hangulata. ezért utálják.

gyz 2009.11.27. 19:05:46

gratulálok a szerzőnek, jó kis szarkavaró, maszatoló, sárdobáló és sejtetgető írás lett, nulla érvvel próbál befeketíteni embereket.

Az utolsó álszent mondat a blikk legszebb pillanatait idézi.

amúgy meg aki benne van, azt meszeljék el egy életre. de előbb talán meg kéne várni a nyomozás végét.

magic kefír 2009.11.27. 19:21:30

@gyz: csatlakozom. külteleki mágus, külteleki stílus, de az stabilan.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2009.11.27. 19:38:40

@Art Mooney: Családiasnak, már családias...nincsenek sokkal többen mint egy jó nagy családban:)

Hurvinyek 2009.11.27. 19:46:43

(ha a klub nem is, egy-egy játékosa szinte biztosan)
Kedves Blog író.
Te már tudsz valamit a dologról.
Mert még semmi tényt nem tártak napvilágra.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2009.11.27. 19:49:06

@gyz: Valami hasonlót akartam én is írni, de tökéletesen összefoglaltad a gondolataimat.

A Honvédnál évek óta gyanúsak a játékosok - hangsúlyozom, A JÁTÉKOSOK. Az öreg halászról sok minden rosszat el lehet mondani, de van akkora kelet-palesztin üzletember, hogy a KFC és a Pizza Hut tulajdonosaként pitiáner párszázezer eurós összegekért ne menjen bele ilyen kétes ügyletekbe.

Nem véletlen tehát, hogy a Honvédtól évek óta rugdossák kifelé az úgynevezett sztárjátékosokat, akiknek a meglepő formaingadozásai miatt a csapat a Hemingway-érában a papírformánál folyamatosan 6-8 hellyel lejjebb szerepel. Most így hirtelen csak Rabóczki neve jut eszembe, de Hercegfalvi sem véletlenül került Amerikába. Aki látta a tavaszi Újpest-Honvédot, az tudja, miről csiripelnek a verebek...

Amúgy Honvéd-drukker vagyok, és egy régi barátom a klubvezetésben tevékenykedik, így van némi rálátásom a témára.

Ha tehát a Honvédnál bundázókat keresnek, először a játékosok háza táján nézzenek körül.

hulk 2009.11.27. 20:02:27

Nem is értem, hogy lehet ilyen sok baromságot összehordani, mert az a lényeg, amit gyz leírt, na meg ez:

"Nem véletlen tehát, hogy a Honvédtól évek óta rugdossák kifelé az úgynevezett sztárjátékosokat, akiknek a meglepő formaingadozásai miatt a csapat a Hemingway-érában a papírformánál folyamatosan 6-8 hellyel lejjebb szerepel. Most így hirtelen csak Rabóczki neve jut eszembe, de Hercegfalvi sem véletlenül került Amerikába. Aki látta a tavaszi Újpest-Honvédot, az tudja, miről csiripelnek a verebek..."

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2009.11.27. 20:17:35

Az UEFA még nem bizonyította a bundát, nem tudjuk kit vettek meg. Ez bármelyik csapattal előfordulhat, elég, ha egy erkölcstelen játékosa van.

Majd ha lesz bizonyíték, akkor kimondhatjuk: bundáztak. De amíg nincs, addig nem.

Hajrá Diósgyőr!

Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2009.11.27. 20:21:23

@gyz: Teljes mértékben igazad van..
NB1-ből is lehetne sorolni a bundákat, hogyan lett a Debrecen bajnok pár éve az utolsó fordulókban stb.. Ez gyenge következtetésekből szenzációhajhászás.. Legalább a Blogod látogatják mostantól..
A poszt meg úgy szánalmas ahogy van..

Té.eS · http://szubjektivblog.blog.hu 2009.11.27. 20:24:43

A csapat meg azért van ott, ahol, mert Hemingwayt ott vezetik meg kedves "tanácsadói" ahol tudják...

freddyD 2009.11.27. 21:09:35

Miért találja már most mindenki vétkesnek a csapatokat? Be lett bizonyítva? Mert ez nekem max gyenge spekulációnak tűnik

Eastbay1 2009.11.27. 21:16:50

Na fasza, ki lettünk kiáltva az örök bundázóknak... Azt mondjuk hajlamos mindenki elfelejteni, hogy MINDEN CSAPAT bundázik vagy bundázott, csak van akit picsán rúgnak ezért, van akit meg nem. A nemzeti kincs aranylábújai is adták-vették a meccseket, a Novák mondta, aztán még sem lettek meghurcolva.
Kültelki b@lf@sz barátunk meg megtanulhatna szöveget értelmezni, mert minden UEFA közleményben le van írva, hogy a játékosok szerepét vizsgálják, nem a klubét.

Eastbay1 2009.11.27. 21:19:30

@Bukott Rockzenész: Hemi sosem volt a KFC és a Pizza Hut tulajdonosa, csak a franchise-t üzemeltette itthon meg még pár országban. De már ennek is vége, ha jól tudom. Már csak a nyugdíjával játszik az öreg.

Eastbay1 2009.11.27. 21:23:40

@Té.eS: Meg egyáltalán, hogyan maradt benn annak idején a Loki? Biztos pusziért lépett vissza a BKV. Orbánnak, Kósának köze nem volt hozzá...

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.11.27. 21:47:56

@Honvéd: bocs, de te is olyan hülye vagy, mint a cikk írója. Csak nem képzeli bárki, hogy Hemi benne van a bundában? Hát nem sokkal jobban megéri neki egy döntetlen, ami után jó pénzt kap a csapat?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.11.27. 21:48:41

@Eastbay1: Hol is kapták bundán a Szőke Sziklát, mint edzőt?

- duplagondol 2009.11.27. 23:51:45

@Eastbay1: Esterházy Márton előadásában: "a libamáj belerohadt a csomagtartóba"..)

piszok alfréd 2009.11.28. 07:34:34

az "átkosban" nem kellett a honvédnak bundázni, mert minden játékost elrabolhattak a többi klubtól, a dózsával egyetemben és a bírók is tudták, melyik a rendszer csapata.ha volt is bunda, sokszor úgy történt,hogy most leadom neked a meccset, aztán majd visszaadod,ha nekem kellenek jobban a pontok.a rendszerváltás után kezdődtek az igazi meccs adás-vételek, amiben már a játékosok vitték inkább a prímet és néhány edző (pl. komora, mészöly) . az viszont több, mint feltűnő, hogy a honvéd ebben rendszeresen érintett volt, mint a mostani gyanú szerint is... azt máig sem értem, hogy a volán-honvéd 6-6 után,hogy úszta meg a két csapat ennyivel...

phcalvin 2009.11.28. 08:59:39

Most akkor mit is lehet tudni?
1. UEFA vizsgálódik egy bundabotrányban
2. Esetleg két magyar csapat, vagy néhány tagjuk érintett lehet. (Honvéd, Újpest)
3.Egynlőre nincs bizonyíték és a vizsgálat nem is zárult még le.

kedves labdarugdosgató blogger szerző!

1. te jártál valaha meccsre?
2. vk. fizet azért, hogy mocskolódj?

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2009.11.28. 09:20:11

@piszok alfréd: az átkosban mindenki a rendszer csapata volt. A honvéd majdnem 30 évig nem nyerhetett bajnokságot...ellenben a fradi a vasas és az újpest no és az mtk is igen.

Chewbaca · http://pallas70.hu/tanfolyam/merlegkepes-konyvelo-tanfolyam.php 2009.11.28. 13:13:54

tényleg elég spekulatív és rosszindulatú a poszt, de egyben igaza van. mégpedig abban, hogy ezzel a helyére kerülhet a magyar foci és végre kapunk 1 választ arra, hogy miért ilyen elkeserítő a helyzet évek óta.

piszok alfréd 2009.11.28. 15:51:52

lacikafan

gondolom, sosem hallottál róla, hogy került a dózsába ill. a honvédba annak idején kocsis, czibor, törőcsik(akinek aláírt szerződése volt a Fradival) és hogyan szedték szét az ötvenes években a komplett Fradit, később meg a Videotont. Ha mindez nincs, akkor a honvéd sosem nyert volna bajnokságot, nem beszélve a dózsa ebben az időszakban nyert több,mint 10 bajnoki címérő. 1945- től a rendszerváltásig egész pontosan :
honvéd 11 bajnoki cím (ezen kívül +2 !!)
dózsa 13 bajnoki cím (ezen kívül +6)
Fradi 7 bajnoki cím ( ezen kívül + 21)

előbb tájékozódj, mielőtt butaságokat hordasz össze!

phcalvin 2009.11.28. 22:57:29

@piszok alfréd: ez mind szép és jó, persze ne menjünk bele, hogy melyik klubbokat is támogatja az állam akár anyagilag, akár a klub körüli, vagy szurkolói gikszerek elnézésével.

kérdés: statisztikád akkor most mit is bizonyít?

MontanaLaOnda 2009.11.29. 11:21:24

@lacikafan: ne butáskodj
a legaljasabb kommunista érában (rákosi-féle időszak), csak az MTK meg az addig semmit sem nyerő Honvéd volt bajnok
se a Fradi, se a Dózsa nem nyerhetett, pedig kicsit komolyabb múltra tekintettek vissza, mint a Honvéd

Eastbay1 2009.11.29. 13:54:56

@piszok alfréd: Ha már ilyen okos vagy, tudhatnád, hogy nem a Kispest ment könyörögni Farkas Mihályhoz, hogy "lécci, mi akarunk lenni a honvédség csapata...". Rákosiék kiosztották a csapatokat: Kispest: honvédség, Újpest: belügy, Fradi: mezőgazdasági minisztérium (de nem csapom le a magas labdát:D), MTK: Textiles szakszervezetek, a vidékiek csapatok dettó: gépgyár, vasút, bánya, kohó, stb. De ok, sajnáljuk szegény ződeket, de a hatvanas-hetvenes években hülyére bundázták magukat, meg biztos azért kaptak zsírúj stadiont, mert el voltak nyomva.

Eastbay1 2009.11.29. 13:58:25

@MontanaLaOnda: Ezek szerint csak az nyerhet, akinek komoly múltja van? Akkor ezért lenézed pl a Bayern Münchent meg az Ajaxot is? A hatvanas évekig azok is csak harmadvonalbeli amatőrök voltak.

gyz 2009.11.29. 14:07:46

@piszok alfréd: csak mert rendkívül jól tájékozott vagy, gondolom elírás volt, hogy 45-től számolod a legdurvább komcsi rendszert, s nem max. a 48-49-es bajnokságtól. Ez utóbbi az az év, amikor speciel a Fradi lett a bajnok.

MontanaLaOnda 2009.11.29. 23:13:06

@Eastbay1: nem nézek le senkit, csupán jelzem, hogy a Honvédot a kommunista rezsim ellenségének beállítani finom csúsztatás...

HanSolo 2009.12.15. 11:06:51

@Eastbay1: Ezek az ellenérvek, amit leírsz, mindig előjönnek, amikor a Honvédot megpróbálják beállítani, mint múlt rendszer kivételezettjét, vagy legnagyobb bundázóját. Azon gondolkodom, érdemes-e újra és újra leírni, kinyilvánítani őket, ha egyszer mindig előjön ezekkel a baromságokkal valami tudatlan seggfej.
Mivel az érveidre érdemi válasz soha nem jön (mivel nem tud), bízni lehet benne, hogy az értelmesebbje felfogja, miről van szó, így a válasz: igen!

HanSolo 2009.12.15. 11:19:35

Ja és kedves Kültelki Mágus! Nyugodtan lehet irónikus, gúnyos hangon írni Honvéd játékosokról, akik bundáztak (vagy nem is bundáztak, hanem csak falábúak), sőt. Hemingwayt is lehet bőven kritizálni, vagy 1-2 baromállat szurkolót felőlem. De egy dolgot igazságtalan és aljas bántanod: azt az egyetlen dolgot, ami megmaradt nekünk tisztán, amit még feltétel nélkül tudunk szeretni: Klubot magát. Kapisgálod, miről van szó?

XXLGÉZA 2009.12.23. 17:40:53

A cikket el olvasva ismét nem kellett csalódnom szerintem tornából fölmentett Kültelki Mágusban!
süti beállítások módosítása